Gyakran ismételt kérdések

Általános kérdések

Alvállalkozókkal végeztetitek el a munkát?

Nem, saját szakképzett és profi csapatunk van, akiknek rendkívül fontos, hogy elégedett legyél az elvégzett munkával.

Be tudjátok tanítani a csapatomat?

Igen, csapatok digitális marketing oktatásával is foglalkozunk.

Fogok kapni kimutatásokat, reportokat?

Igen, jellemzően havonta szoktunk küldeni kimutatást a kampányaid teljesítményéről, melyben minden fontos mérőszámot megjelenítünk.

Hírlevélmarketinggel is foglalkoztok?

Igen, a hírlevélmarketing a digitális marketing egyik leghatásosabb formája, így ebben is tudunk segíteni legyen szó feliratkozók gyűjtéséről, felugró ablakok kialakításáról, hírlevelek megírásáról, és a statisztikák elemzéséről.

Hogyan működik egy profi ügynökség?

Egy profi ügynökség csak és kizárólag profi, szakképzett emberekkel dolgozik, akiknek fontos, hogy a lehető legjobb eredményt érjék el. Mindig szem előtt tartják a megrendelő igényeit és őszintén elmondják, hogy mik a várható eredmények rövid, közép és hosszútávon.

Honnan fogom tudni, hogy jól dolgoztok?

Folyamatosan tájékoztatunk a kampányaid helyzetéről és teljesítményéről, valamint rendszeresen mérjük az eredményeket, melyekről szintén kapsz majd kimutatást. Tekintsd meg az értékeléseinket Facebookon és a Google rendszerében is, rengeteg vállalkozásnak segítettünk már sikeresen.

Ki fog kapcsolatba lépni velem?

A cég ügyvezetője G. Nagy. László fogja először felvenni veled a kapcsolatot és jellemzően minden megbeszélésen jelen lesz.

Mennyi idő alatt térül meg a befektetésem?

Ezt nem lehet röviden megmondani, nagyban függ a vállalkozás típusától nagyságától és az elérendő céloktól, valamint a kampány típusától. Általánosságban elmondhatjuk, hogy mindegyik vállalkozásnak megtérült a befektetése, akik a mi segítségünket kérték.

Mennyi időre kötünk szerződést?

Ez szolgáltatás függő, stratégiai marketing tanácsadásnál, webfejlesztésnél és oktatásnál jellemzően egyszeri díj van, így a szerződés csak az adott munka elvégzéséig él, míg keresőoptimalizálás és PPC hirdetéskezelés esetében jellemzően egy évig él a szerződés, melyet aztán megújítunk az idő lejárta előtt (ha szeretnéd velünk folytatni a munkát).

Mennyire fontos nektek a konverzió és annak mérése?

A konverzió a legfontosabb aspektusa a digitális marketingnek, mivel ez jelenti a legtöbb esetben a bevételt, így ennek mérése, valamint a végső konverzióig való eljutás mérése rendkívül fontos. Számos konverziós pontot felállítunk a kampányok folyamán, így pontosan meg tudjuk határozni a felhasználók viselkedését és ezen adatok alapján alakítani a stratégiát.

Mennyire vagytok drágák?

Olcsó húsnak híg a leve és ez a digitális marketing piacon is igaz. A legjobb szoftverekkel és felszerelésekkel dolgozunk, minden munkatársunk szakképzett és több éves tapasztalattal rendelkezik, hogy a lehető legjobb szolgáltatást tudjuk nyújtani neked és vállalkozásodnak. Ebből kifolyólag nem mi vagyunk a legolcsóbbak a piacon, de a legdrágábbak sem.

Mi a következő lépés? Hogyan folytassuk?

Vedd fel velünk a kapcsolatot vagy az oldalon belüli üzenetküldéssel, emailben, vagy telefonon. Amint tudunk visszaírunk, hívunk és egy megbeszélés keretén belül meghallgatjuk, hogy hogyan szeretnéd fejleszteni vállalkozásodat.

Mi a különbség a marketing ügynökség és a Full Stack ügynökség között?

Egy marketing ügynökség jellemzően 1-2 szolgáltatásra helyezi csak a hangsúlyt és csak SEO-val, valamint PPC hirdetéskezeléssel foglalkoznak. Ezzel szemben egy Full Stack marketing ügynökség, mint a 360 Marketing a digitális marketing minden elemével foglalkozik és tud megoldást nyújtani.

Milyen marketing csomagok vannak?

Összesen 10 marketing csomagot tudunk vállalkozásodnak nyújtani, ezek a következők:

  • Alapítványi marketing csomag
  • Álláshirdetési marketing csomag
  • Egészségügyi marketing csomag
  • Kereskedelmi marketing csomag
  • Kiszervezett marketing csomag
  • Oktatási marketing csomag
  • Shoprenter marketing csomag
  • Szépségipari marketing csomag
  • UNAS marketing csomag
  • Vendéglátóipari marketing csomag
Milyen mérőpontokat állítotok fel?

Hatalmas figyelmet kap a mérőpontok, KPI-ok meghatározása, kialakítása és felállítása, valamint figyelése, mert ezekből tudjuk megállapítani, hogy jó irányba haladunk-e, és ezek alapján tudjuk finom hangolni a kampányaidat. Folyamatosan mérjük a konverziót, az oldalon eltöltött időt, a visszafordulási arányt, meddig görgetett le a felhasználó, hőtérképet is szoktunk alkalmazni, hogy meghatározzuk, megfelelő-e a design a felhasználóknak. Ezeken felül még számos mérőpontot felállítunk, azonban ezek meghatározása oldal és vállalkozás függő.

Milyen szolgáltatásokat kapok?

Full Stack marketing ügynökség lévén nálunk komplett megoldásokat kapsz, mindennel foglalkozunk, ami a digitális marketinghez kapcsolódik. Weboldal készítés, SEO, PPC, hírlevélmarketing-hírlevélautomatizálás, marketing stratégia kialakítása, marketing kampányok auditálása, reportok készítése, videókészítés, oktatás és még sok minden más.

Milyen ügynökségek vannak?
  • Full Stack marketing ügynökség
  • Digitális marketing ügynökség
  • Growth marketing ügynökség
  • Performance marketing (teljesítményalapú)
  • Kreatív marketing ügynökség
  • Social media marketing ügynökség
  • Hirdetés alapú marketing ügynökség
  • Account-Based marketing ügynökség
  • Branding marketing ügynökség
Nem fog az oldalam büntetést kapni a Google-tól?

Nem. Csak és kizárólag tiszta (White Hat SEO) módszerekkel dolgozunk, így kizárt, hogy bármilyen büntetést is kapjon az oldalad.

PPC hirdetésekkel is foglalkoztok? Ha igen, melyekkel?

Full Stack digitális marketing ügynökség lévén foglalkozunk PPC hirdetéskezeléssel, melybe tartozik a Facebook, Google Ads, LinkedIn és Instagram hirdetések kialakítása, kezelése és reportálása.

Profik fogják végezni a munkát?

Igen, minden csapattagunk több éves tapasztalattal rendelkezik a digitális marketing területén, így biztos lehetsz benne, hogy valódi szakemberek kezébe adod az oldaladat.

Stratégiai döntésekben is kapunk segítséget?

Igen. Már a legelső megbeszélésünkön megbeszéljük, hogy milyen céljaid vannak, és hogy ezek megvalósíthatóak-e és ezután közösen átbeszéljük hogy milyen lehetőségeink is vannak.

Ti végzitek el a változtatásokat, vagy csak tanácsot adtok?

Nem csak tanácsadást adunk, hanem el is tudjuk végezni az ajánlott változtatásokat, ha arra van igényed.

Tudjátok auditálni a meglévő oldalamat, kampányomat?

Igen, audittal is foglalkozunk, így tudjuk ellenőrizni a futó kampányaidat, és tanácsot is adunk, amitől még tovább nőhet a forgalmad.

Vállaltok garanciát?

Weboldal fejlesztésnél vállalunk garanciát.

Végeztek versenytárs elemzést? Mi alapján?

A versenytárs elemzés az egyik legfontosabb aspektus egy kampány kialakításnál, így természetesen végezzük. A kampány típusától függ, de minden esetben ellenőrizzük a piaci részesedését, milyen kifejezésekre szerzi a forgalmát, és milyen a weboldal technikai oldalról.

Weboldal és webáruház készítésben is tudtok segíteni?

Igen. Weboldal készítésben és webáruház készítésében is tudunk segíteni, ráadásul csak egyedi sablonokkal dolgozunk, melyet a Te igényeidnek megfelelően alakítunk ki és természetesen figyelembe vesszük a legújabb trendeket is. Olyan oldalakat alakítunk ki, melyeknél maximalizálva van a konverzió, így minden általunk készített weboldal kezelése könnyű és egyértelmű.

SEO orientált kérdések

A SEO valóban ingyenes?

Aminek bármilyen értéke van, az sohasem ingyenes, így nem létezik olyan, hogy ingyenes SEO, még akkor sem, ha saját magunknak csináljuk, ugyanis az értékes időnket szánjuk rá.

Hogyan érjem el hogy többen rátaláljanak a weboldalamra?

Majd mi gondoskodunk róla! Fejlesztened kell a tartalmadat, értékes, erős hivatkozásokat kell szerezned a weboldaladra, csökkentened kell a betöltési időt és növelni a felhasználói élményt. Rengeteg összetevője van a keresőoptimalizálásnak, melyekre oda kell figyelni, így inkább bízd profikra weboldalad keresőoptimalizálását.

Hogyan fogom látni az eredményt?

Az eredményt a megnövekedett látogatószámban, a brandedre való növekedett keresésekben és természetesen a megnőtt forgalomban fogod látni.

Hogyan számítjuk a SEO ROI-ját?

A Return On Investment, vagyis a befektetési megtérülés mutató az egyik legnehezebben meghatározható mérőszám a SEO esetében, mivel rengeteg minden befolyásolja és a legtöbb esetben nem is egzakt ez a szám, mert a keresőoptimalizálás miatt nőni fog a brand érték, így több ember fogja alapértelmezetten felkeresni az oldalt. A legtöbbször az organikus csatornákról érkező látogatók által generált forgalmat szokták összehasonlítani a keresőoptimalizálásra fordított összeggel és ebből kiszámítani a ROI-t.

Hogyan válasszak SEO szakembert?

Fontos, hogy olyan SEO szakembert válassz, aki teljes körűen tájékoztat a lehetőségekről, várható eredményekről. Ha valaki olyat állít, hogy 3 hónap alatt SEO-val növelni fogja a bevételedet 100000%-al, akkor inkább keress mást.

Honnan tudom hogy egy kulcsszóra hányan keresnek rá?

Ezt többféle szoftverrel is ellenőrizni lehet, de ha együtt fogunk dolgozni, akkor fogunk küldeni egy listát azokról a kifejezésekről, melyekre megjelenik az oldalad a találati listákon, vagy van lehetősége/értelme, hogy megjelenjen.

Ki a jó SEO szakember?

A jó SEO szakember mindig törekszik a lehető legjobb eredmények elérésére és ezért a célért mindent megtesz, miközben csak tiszta módszereket használ és ezeken felül mindig értesíti a megrendelőt az eredményekről, még ha azok nem is meggyőzőek.

Mennyi idő alatt térül meg a befektetésem a keresőoptimalizálásba?

Ezt nem lehet megválaszolni, mert nagyban piac, cél és oldalfüggő, de ha jól csinálják, akkor mindenképpen megtérül és mi jól csináljuk.

Mennyibe kerül a keresőoptimalizálás?

Piacfüggő ez a válasz, így nem is lehet könnyedén megválaszolni, mivel hatalmas eltérések lehetnek. Általánosságban elmondható, hogy 80.000 forinttól egészen több millió forintig is terjedhet a havidíj, természetesen attól függ, hogy mekkora mennyiségű munkát kell elvégezni.

Mérhető-e a SEO?

Természetesen. Rengeteg konverziós adatot lehet mérni, melyek a keresőoptimalizálást ellenőrzik. Oldalra való belépések száma, oldalon eltöltött idő, visszafordulási arány, megtekintett oldalak száma, meddig görgettek le az oldalon, milyen gombra kattintottak, stb. Ezek mind olyan mérőszámok melyekkel mérhető és továbbfejleszthető a SEO és az oldal.

Mi a különbség a SEO és a PPC között?

A keresőoptimalizálással releváns organikus látogatókat irányíthatunk az optimalizált weboldalra, mely időtálló és ha jól csinálják, akkor hosszú évek múlva is megtalálható lesz a találati listákon. A PPC hirdetésekkel azonnal tudunk látogatókat és vásárlókat szerezni a weboldalunkra, de ezen hirdetések leállításával a látogatók is megszűnnek.

Miben tud segítségemre lenni egy SEO szakértő?

Egy SEO szakértő megállapítja, hogy mennyi esélye van a weboldaladnak a piacon, melyen versenyzel, ehhez tanácsadást biztosít, valamint fejlesztési javaslatokat tesz, melyeket aztán el is végez. Ezek mellett folyamatos megbeszélésekkel és reportálással biztosít, hogy milyen munka, milyen eredménnyel lett elvégezve.

Mikor látok eredményt a helyezésben?

Ez nagyban függ a kifejezések nehézségétől és havi keresési számától, így akár percek alatt is láthatsz pozíció javulást. A nehezebb kifejezésekhez akár több hónapnyi folyamatos és hatékony munka is szükséges lehet.

Milyen gyorsan javítja ki a weblapom hibáit?

Ez hiba és oldalfüggő. Az egyszerűbb hibák kijavítása pár percet vesz csak igénybe, de az egész struktúrát irányzó változtatásokhoz akár több hét is szükséges lehet.

SEO házilag? Lehet egy weboldalt házilag optimalizálni?

Lehet végezni keresőoptimalizálást házilag, de biztosan nem fog olyan eredményt elérni, mintha egy erre szakosodott online marketing ügynökséggel végeztetnéd el. Olyan erőforrások érhetőek el egy ilyen cégnél, melyet otthoni körülmények között nem sokan engedhetnek meg maguknak (több százezer forintot költünk havidíjas szoftverekre, hogy a lehető legjobb eredményeket érjük el).

Számít-e a weboldal, szerver földrajzi helye, vagy a domain neve?

Mind a három lényeges. A weboldal tartalma határozza meg, hogy egyáltalán megjelenhet-e a találati listákon. A kinézet meghatározza a felhasználók interakcióját az oldalon. A szerver (tárhely) földrajzi helye meghatározhatja a betöltési sebességet (ha nincsen CDN használva), míg a domain név a megjegyezhetőség, márkaépítés során jelent sokat.

Vállaltok garanciát hogy a kulcsszavam az első helyre kerül?

Nem lehet garantálni, hogy melyik kifejezés mikor fog bekerülni a találati lista első helyére. Aki garanciát vállal SEO-ban jellemzően fekete módszerekkel operál, ami bármikor visszaüthet és büntetést kaphat az optimalizált oldal.