Online marketing szótár

A
B
C
CS
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
NY
O
P
Q
R
S
SZ
T
TY
U
V
W
X
Y
Z
ZS

A

Account-Based marketing ügynökség

Az Account-Based marketing (ABM) ügynökségek specializálódtak arra, hogy segítsenek a vállalatoknak összpontosítani erőforrásaikat konkrét célfiókokra, gyakran nagyobb értékű ügyfele...

Affiliate marketing ügynökség

Az affiliate marketing ügynökségek olyan szervezetek, amelyek a termék létrehozókat (márkákat, kereskedőket) és a promótereket (affiliate marketereket) kötik össze, és segítenek mindké...

Agency

Az agency jelentése: ügynökség. A polgári világban leggyakrabban marketing, PR, vagy szoftverfejlesztő ügynökségekre használják a kifejezést. Az első ügynökséget még 1786-ban Londonb...

ATL (Above the Line) marketing ügynökség

Az ATL, vagyis Above the Line marketing ügynökségek olyan reklámtevékenységeket végeznek, amelyek nagyrészt nem célzottak és széles körben elérhetők. Az Above the Line marketing kommunik...

B

Branding marketing ügynökség

A branding ügynökségek segítik az ügyfeleket abban, hogy építsék és erősítsék márkájukat. Ez magában foglalja a márkanevet, a logót, a szlogeneket, a grafikákat és más elemeket, am...

BTL (Below the Line) marketing ügynökség

A BTL, vagyis Below the Line marketing ügynökségek olyan specifikus, emlékezetes és közvetlen reklámtevékenységekre összpontosítanak, amelyek célzott fogyasztói csoportokra irányulnak. E...

D

Direkt marketing ügynökség

A direkt marketing ügynökségek specializálódnak a közvetlen marketing stratégiák kialakítására és végrehajtására. Segítenek a vállalatoknak abban, hogy hatékonyan kommunikáljanak a ...

E

E-mail marketing ügynökség

Az e-mail marketing ügynökségek a vállalatoknak nyújtott szakértői tanácsokkal segítik az e-mail kampányok hatékony tervezését, fejlesztését és kezelését. Az e-mail marketing ügy...

H

Hirdetés alapú marketing ügynökség

A hirdetés alapú marketing ügynökségek feladata, hogy hirdetéseket hozzanak létre ügyfeleik számára. Reklámokat készít elektronikus és nyomtatott sajtó számára. Ezenkívül online hir...

I

Influencer marketing ügynökség

Az influencer marketing ügynökségek híd szerepet töltenek be a márkák és az influencerek között. Segítenek a vállalatoknak az influencer marketing stratégiájának megtervezésében és v...

K

Kreatív marketing ügynökség

A kreatív marketing ügynökség olyan marketing szolgáltatásokat nyújtó vállalat, amely a brandinget, a design-t, a marketinget, a reklámozást, a PR-t és egyéb digitális marketing szolgál...

O

On-page SEO

Az on-page SEO kifejezést magyarul tartalmi keresőoptimalizálásnak lehetne fordítani. A keresőoptimalizálást (Search Engine Optimization, vagy rövidítve SEO) ugyanis három nagy alegységre ...

Opt-in

A marketing területén az opt-in jelentése: beleegyezés, feliratkozás; általában az e-mail cím megadásávl járó interakciókra használják a szakkifejezést. A definíció szerint az opt-in...

P

Performance marketing (teljesítményalapú) ügynökség

A teljesítményalapú marketing ügynökség olyan online marketing és reklámprogramokra összpontosít, ahol a reklámpartnerek akkor fizetnek, amikor egy specifikus akció, mint például egy ela...

PR marketing ügynökség

A PR, vagy public relations ügynökségek szakosodtak arra, hogy segítsenek a vállalatoknak és személyeknek kommunikálni a nyilvánossággal, a médiával, és az ügyfelekkel. Szolgáltatásaik...

S

Social media marketing ügynökség

Social media marketing ügynökségek szakértők a közösségi média platformokon, mint például a Facebook, Instagram, LinkedIn, és Twitter, történő marketingben. Segítik az ügyfeleket abba...

T

Tartalommarketing ügynökség

A tartalommarketing ügynökségek a vállalatoknak a tartalom létrehozásában és terjesztésében nyújtanak támogatást, hogy erősítsék márkájukat, növeljék online láthatóságukat és e...