Az Account-Based marketing (ABM) ügynökségek specializálódtak arra, hogy segítsenek a vállalatoknak összpontosítani erőforrásaikat konkrét célfiókokra, gyakran nagyobb értékű ügyfele...
Az affiliate marketing ügynökségek olyan szervezetek, amelyek a termék létrehozókat (márkákat, kereskedőket) és a promótereket (affiliate marketereket) kötik össze, és segítenek mindké...
Az agency jelentése: ügynökség. A polgári világban leggyakrabban marketing, PR, vagy szoftverfejlesztő ügynökségekre használják a kifejezést. Az első ügynökséget még 1786-ban Londonb...
Az ATL, vagyis Above the Line marketing ügynökségek olyan reklámtevékenységeket végeznek, amelyek nagyrészt nem célzottak és széles körben elérhetők. Az Above the Line marketing kommunik...
A branding ügynökségek segítik az ügyfeleket abban, hogy építsék és erősítsék márkájukat. Ez magában foglalja a márkanevet, a logót, a szlogeneket, a grafikákat és más elemeket, am...
A BTL, vagyis Below the Line marketing ügynökségek olyan specifikus, emlékezetes és közvetlen reklámtevékenységekre összpontosítanak, amelyek célzott fogyasztói csoportokra irányulnak. E...
A direkt marketing ügynökségek specializálódnak a közvetlen marketing stratégiák kialakítására és végrehajtására. Segítenek a vállalatoknak abban, hogy hatékonyan kommunikáljanak a ...
Az e-mail marketing ügynökségek a vállalatoknak nyújtott szakértői tanácsokkal segítik az e-mail kampányok hatékony tervezését, fejlesztését és kezelését.
Az e-mail marketing ügy...
A hirdetés alapú marketing ügynökségek feladata, hogy hirdetéseket hozzanak létre ügyfeleik számára. Reklámokat készít elektronikus és nyomtatott sajtó számára. Ezenkívül online hir...
Az influencer marketing ügynökségek híd szerepet töltenek be a márkák és az influencerek között. Segítenek a vállalatoknak az influencer marketing stratégiájának megtervezésében és v...
A kreatív marketing ügynökség olyan marketing szolgáltatásokat nyújtó vállalat, amely a brandinget, a design-t, a marketinget, a reklámozást, a PR-t és egyéb digitális marketing szolgál...
Az on-page SEO kifejezést magyarul tartalmi keresőoptimalizálásnak lehetne fordítani. A keresőoptimalizálást (Search Engine Optimization, vagy rövidítve SEO) ugyanis három nagy alegységre ...
A marketing területén az opt-in jelentése: beleegyezés, feliratkozás; általában az e-mail cím megadásávl járó interakciókra használják a szakkifejezést. A definíció szerint az opt-in...
A teljesítményalapú marketing ügynökség olyan online marketing és reklámprogramokra összpontosít, ahol a reklámpartnerek akkor fizetnek, amikor egy specifikus akció, mint például egy ela...
A PR, vagy public relations ügynökségek szakosodtak arra, hogy segítsenek a vállalatoknak és személyeknek kommunikálni a nyilvánossággal, a médiával, és az ügyfelekkel. Szolgáltatásaik...
Social media marketing ügynökségek szakértők a közösségi média platformokon, mint például a Facebook, Instagram, LinkedIn, és Twitter, történő marketingben. Segítik az ügyfeleket abba...
A tartalommarketing ügynökségek a vállalatoknak a tartalom létrehozásában és terjesztésében nyújtanak támogatást, hogy erősítsék márkájukat, növeljék online láthatóságukat és e...