Social Media Manager állás

Jelentkezési határidő: 2024-12-18

Keressük új Social Media Managerünket – Csatlakozz hozzánk!

Social media manager állásSocial media állás – Közösségi média menedzser állás – Dinamikusan fejlődő online marketing ügynökségünk munkatársat keres, aki segítségünkre tud lenni meglévő ügyfeleink magasabb szintű kiszolgálásában.

A 360 Marketing egy performance marketing ügynökség, amely az online konverziónövelés tényezőit jól ismeri és alkalmazni is képes!

Az elmúlt években a mobil és a digitális marketing terén szerzett átfogó tapasztalataink és a házon belüli CRO fejlesztéseink nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy ügyfeleink kialakíthassák saját vevőik felé a leghatékonyabb online kommunikációs csatornákat.

A hangsúly a márka növekedésének és a konverzió növelésének egy jól eltalált elegyén van, nem kizárólag a rövidtávú teljesítményen! Ezzel a 360 Marketing segíti a márka hosszú távon fenntartható és folyamatos fejlődését.

Ügyfeleink között – a magyar középvállalkozásokon és nagyvállalatokon túl – jelentős súlyt képviselnek a hazai kisvállalkozások is. Számunkra fontos az, hogy munkánk eredményéből finanszírozni tudják az online jelenlétük fejlesztéseit.

Folyamatos fejlődésünk miatt (már idén tervezzük indítani a régiós terjeszkedést) a csapatunkba a következő munkakörbe keresünk egy megfelelő szakmai ismerettel rendelkező munkatársat:

SOCIAL MEDIA MANAGER

Social Media Manager állás

Social Media Manager állás

Missziónk

Minden nap azon dolgozunk, hogy segítsünk ügyfeleinknek elérni a kitűzött üzleti és marketing céljaikat és folyamatosan fejlődjünk velük. Bebizonyítsuk, hogy az ügynökségi munka nem kötelezően stresszes – fizikailag, mentálisan és szakmailag is jól érezzük magunkat, együtt.

Social Media Manager állás

Nálunk modern munkakörnyezetben, korszerű IT eszközökkel és programokkal (vállalatirányítási rendszer és feladatkezelő) fogsz dolgozni. A korábbi években a növekedést úgy vittük véghez, hogy közben életünk legnagyobb projektjein dolgoztunk nyomás alatt, mégis megmaradt a jó hangulat és várjuk, hogy találkozzunk és megbeszéljük az új gondolatokat. Ennek érdekében havonta vannak oktatások, online vagy személyesen, illetve szeretünk időnként közös programokat is szervezni.

Ez a munkakör nagyon sokrétű, mozgalmas és szerteágazó érdeklődést kíván. A munkádat nagyrészt az ügynökség irodájában fogod végezni, azonban időnként ügyfeleink rendezvényein vagy üzleteiben és irodájában kell dolgoznod.

Feladataid lesznek

  • Social media projektek tervezése, koordinálása, roadmapek és timingok készítése
  • Közösségi oldalak felépítése, menedzsmentje
  • Közösségek napi szintű kezelése minden csatornán, csatornák moderálása és kommentfigyelés
  • Tartalom előállítás és publikálás támogatása
  • Tartalom előállítás kreatív támogatása
  • Ügyféllel kapcsolattartás a közösségi média kérdésekben
  • Kimutatások, elemzések készítése

Te vagy az ideális jelölt, ha

A Social Media Manager állásra az ideális jelölt legalább 1 éves social media tapasztalattal rendelkezel digitális ügynökségi vagy ügyfél oldalon.

Ez a munkakör olyan ember számára ideális, aki szeret emberekkel foglalkozni és tud is bánni velük, érti és napi szinten használja a közösségi média legtöbb csatornáját. Az online marketing feladatok során jól tudsz briefet készíteni, érted az ügyfelek igényeit, átlátod a megvalósítható feladatokat.

Tapasztalatot szerzett már kampányok / SEO / analitika terén. Különösen jó, ha nem csak terveztél hanem készítettél is közösségi média tartalmakat.

  • Kreatív ötleteid vannak, amiket meg is akarsz valósítani egy jó csapattal a háttérben
  • Legalább 1 év szakmai tapasztalattal rendelkezel
  • Igényes, proaktív, gyors és precíz munkavégzésed
  • Kreatív, emberközpontú gondolkodásod van
  • Elkötelezett vagy az online marketing szakma iránt
  • Választékos a magyar helyesírás és fogalmazásod
  • Legalább erős középfokú angol nyelvtudással bírsz írásban
  • Alapvetően pozitívan állsz az emberekhez, feladatokh:(oz
  • Képesség vagy a folyamatos tanulásra, önfejlesztésre
  • Tud egyedül dolgozni: noha nem leszel egyedül a szobában, de lesz alkalom amikor csak magadra számíthatsz
  • Ismered legfrissebb online trendeket
  • Nem a kifogásokat, hanem a lehetőségeket keresed
  • Kép- és videó szerkesztői tapasztalaod előnyként vesszük

Mikor fogod IMÁDNI ezt a munkát?

Ha ez jellemző rád, jól fogod érezni magad!

  • szereted jobbá tenni a folyamatokat;
  • nyitott vagy az új megoldásokra, ötleteket is szállítasz,
  • nem riadsz meg, ha egy online meetingen be kell kapcsolni a kamerádat;
  • kínosan ügyelsz arra, hogy ne csússz ki a határidőkből;
  • előre átlátod, hogy egy adott feladat elvégzéséhez mire van szükséged;
  • ha lenne priorizációs bajnokság, az elsők között végeznél;
  • neked is a projekt az első;
  • szeretsz mások helyett is gondolkozni, tevékenykedni, hogy rendben, jól menjenek a dolgok és boldogsággal tölt el, hogy ezzel nagyon sokat segítettél másoknak (nem szakmai szempontból, hanem inkább adminisztratív oldalon).

Nem biztos, hogy neked való ez a pozíció…

  • ha csak töltelék munkát keresel tanulás (egyetem, továbbképzés, nyelvtanulás stb.) mellé – mi hosszútávban gondolkodunk veled, és ez úgyis előjön majd a telefonos interjúban;
  • ha azt gondolod, hogy a chat-GPT vagy bármilyen más AI helyetted fog gondolkodni és elkészíteni a szöveget;
  • ha nem tudod magad motiválni otthon / egyedül a munkára. Mi a hatékonyságra törekszünk heti 2-3 rövid meeting van. Magadnak szükséges beosztani az idődet és felelni a határidőkért;
  • ha fenntartásaid vannak a marketinggel kapcsolatban, akkor velünk sajnos nem fogod jól érezni magad.

Milyen embert keresünk?

Szakmailag ezt kérjük tőled:

  • Nálunk a hozzáállás mindennél fontosabb! Ha rendelkezel „Nem tudom hogyan kell csinálni, de megtanulom!” mentalitással, akkor arra szuperképességként tekintünk!
  • Új dolgokat, megoldásokat hozol amik az ügyfeleknek eredményt érnek el
  • Ügyesen használod az AI megoldásokat és – a legprofibb szoftvereket (Bitrix24, Slack, Google Drive, stb.) alkalmazzuk a mindennapi munkavégzéshez, és természetesen szívesen megtanítjuk neked a használatukat
  • Szeress embereknek segíteni – ha őszintén jókedvűvé tesz Téged az ügyféltől beérkező, lelkendező ügyfélsztori az elért sikerekről, akkor ez a pozíció neked való
    Kommunikációs szinten tudd használni az angol nyelvet.

Emberileg ezek NEM jellemzőek Rád:

  • Nem jellemző Rád az, hogy „Ez a nap is jól indul…” mondat hagyja el a szádat reggel. Nálunk mindenki utálja a negatív hozzáállást, megoldásokat keresünk!
  • Nem vagy motiválatlan a szakmáddal és úgy általánosságban az életeddel kapcsolatban – a Te felelősséged az, hogy amit vállalsz, az elkészüljön. Pont határidőre, pont úgy, ahogy megbeszéltük (naná, hogy segítünk, ha elakadsz!)
  • Ha Te tudod, hogy valami nincs rendben – de csak azért, mert mi nem kérdezzük – Te nem szólsz róla, az nagyon nem oké nálunk!

Szakmailag előny lehet a pozíció megpályázásánál

  • Bitrix24 vagy más – pl: Trello, Asana, Monday – projektmenedzser szoftver készség szintű használata
  • ActiveCamping vagy más e-mail marketing rendszer készség szintű használata
  • Canva szoftver ismerete és készség szintű használata
  • WordPress admin felületének ismerete

Amit kínálunk a tudásodért cserébe

Olyan munkatársat szeretnénk, aki számára fontos értékkel bír, hogy itt a piaci átlagnál magasabb szakmai elvárásoknak kell megfelelnie, viszont hosszú távú biztos szakmai karriert, és családias hangulatú (nem multi) cégkultúrát ajánlunk.

  • Változatos, egyedi projektek
  • Támogatjuk a proaktivitást mind szakmai, mind emberi fejlődésedben, karrierépítési céljaidban
  • Belső képzéseken fogsz tanulni a szakma elismert szakértőitől
  • Versenyképes fizetés
  • Támogató, motivált csapat
  • Hosszú távú fejlődés, stabilitás
  • Teljes állásról van szó, tehát napi 8 óra, de az idődet te osztod be
  • Önálló munkavégzési lehetőség, felelősségteljes munkakör
  • Stabil lábakon álló, folyamatosan fejlődő cég
  • Családias munkakörnyezet, barátságos légkör, összetartó csapat
  • A szabadidő tiszteletben tartása (nem várjuk el a túlórát)
  • A születésnapodon nincs munka, ez egy extra szabinap a cégtől neked, ajándékba. 🎁
  • Home office munkavégzés

Fontos információ!
Jelentkezz, ha vállalkozóként vagy egyéni vállalkozóként, számlaképesen tudsz dolgozni!

Mit kell még tudnod?

Ha úgy döntesz, hogy benézel, vagy jobban inspirál az irodai környezet akkor a 13. kerületben, a Béke tér 10-11. 9. emeletén megtalálsz minket. Parkolni az épület mellett tudsz. Ha tömegközlekedsz, a 14-es villamossal a Béke tér megállónál kell leszállnod és sétálnod 2 percet.

A munka elvégzésének ütemét magad osztod be, a levelezések, telefonhívások, meetingek 9-16 között zajlanak, ehhez kell csak alkalmazkodnod, illetve rendelkezésre állnod. Kérlek, te is így időzítsd a kérdéseidet, észrevételeidet.

Jelentkezés:

Pályázatod (fénykép, magyar nyelvű önéletrajz) a lenti email címre kattintva várjuk, a tárgy mezőben „Social media manager”-ként megjelölve.

socialmediamanager@360-marketing.hu

A motivációs levelet az e-mail szöveges részébe írd (ne csatolt fájl legyen), és a következő kérdéseket feltétlenül válaszold meg benne:

  1. Miért szeretnél váltani?
  2. Milyen szakmai eredményeidre vagy a legbüszkébb?
  3. Szakmailag miben vagy a legerősebb?
  4. Hova szeretnél fejlődni?
  5. Mit vársz el egy munkáltatótól ahhoz, hogy hosszú távon náluk tervezz?

Ismerd meg digitális marketing ügynökségünket jobban, olvasd el a rólunk oldalt. Legyél csapatunk tagja, várjuk jelentkezésed!

Tégy egy próbát!

Ha van ismerősöd aki munkát keres, küld el neki oldalunkat, így rögtön két emberen is segítesz!

Amennyiben jelentkezel a meghirdetett állásra, azzal hozzájárulásodat adod személyes adataid az adatkezelési tájékoztatónkban foglaltak szerinti kezeléséhez.
Adatkezelési tájékoztató. 

További állásajánlatainkat marketing ügynökségünknél.

Tudod mivel foglalkozik egy Social Media Manager? Ide kattintva olvashatsz róla átfogó összegzést.

Hasznosnak találta a cikket?