Stratégiai tervezés

Szeretnéd, ha úgy gondolnának cégedre, mint iparága legjobb választására?

Ehhez gyakran kevés a minőségi termék, szolgáltatás – ehhez stratégiai tervezés kell!
Azok a cégek, amelyek sikerrel szólítják meg minden helyzetben a leendő vásárlókat, azok nem csak eladnak, hanem bizalmat, márkát építenek – ami felbecsülhetetlen.

Hogyan érheted el, hogy a vásárlók fejében te legyél a legjobb választás most és mindörökké? Teljes körű stratégiai tervezéssel!
Ezzel vállalkozásod magasan kitűnik a piac többi szereplője közül, ami garantálja a figyelmet, és biztosítja azt a vásárlóközönséget, amely folyamatosan pénzt akar majd költeni nálad!

Fontos tudnod, hogy nem mindenki fog tőled vásárolni, neked a legjobb vásárlókra kell fókuszálnod! Azt akarjuk, hogy a megfelelő emberekhez juttassuk el a megfelelő üzenetet. Ehhez az átgondolt stratégia a kulcs, melyet aztán a profi céges arculat és a honlap tervezésénél is mindvégig szem előtt tartunk.

De… Ha csak szimplán „hirdetgetsz”, és nem egy alaposan felépített terv mentén irányítod a kommunikációd, akkor számtalan vevőt engedsz át a konkurenciának.
Kerüld el a buktatókat, amibe a konkurensek bicskája beletörik, készülj fel jó előre, indítsd időben, és hozd ki a maximumot a szezonális kampányaidból a stratégiai tervezéssel. Teljesítsd mindig az elvárt eredményeket, sőt szárnyald túl azokat!

A stratégiai tervezés célja a bevételed hosszútávú növelése, a rendelkezésre álló eszközök hatékonyságának a maximalizálása.
Mi olyan megoldásokat és terveket készítünk, ami nem az alsó polcodon fog porosodni, hanem megvalósul és pénzt termel. Segítünk elérni a közös célkitűzéseket, mert nálunk egy kézből kapsz meg mindent!

Ehhez azonban tudnod kell, hogy Te is kellesz. Mi csak olyan megbízásokat vállalunk, ahol látjuk az ügyfélen is, hogy motivált és tettre kész, lelkes az új megoldásokkal kapcsolatban, és alig várja, hogy megtérüljön a befektetett energiája!

Ami bennünket motivál:

  • Kihívások proaktív keresése
  • Elköteleződés az együttműködés irányába
  • Eredményorientált szemlélet
  • Elhivatottság a szakmája iránt
  • A lehetőségek folyamatos keresése és megragadása
  • Folyamatos innováció az ügyfél oldalán

Amiben ügyfeleink segítségére leszünk

  • Megnöveljük árbevételed az átgondolt stratégiának köszönhetően
  • Érthetően prezentáljuk az elkészített dokumentációt
  • Szakértői csapat vagyunk, több részterülethez értünk expert szinten
  • Kreatívak vagyunk
  • Határidőre és pontosan szállítjuk a tervet
  • Jól bevált, előremutató megoldáscsomagot adunk a kezedbe
  • Megvalósítjuk a közösen kitűzött célokat

Mit tartalmaz a stratégiai tervezés?

  • Piac és versenytársak
    Az első lépés mindig a piac feltérképezése. A piac ismerete nélkül képtelenség következtetéseket levonni, felelősségteljes döntéseket hozni.
  • Célcsoport
    A potenciális fogyasztók körének pontos meghatározása szintén elengedhetetlen. Ebben az esetben a szegmentálás is fontos, hiszen ha azt mondom, hogy mindenki a célcsoportunk tagja, akkor akár azt is mondhatnám, hogy senki nem az! A túl tág célcsoport, vagy túl általános nem megfelelő.
  • Célok
    A stratégia egyik fő eleme a pontos, rövid és hosszú távú célok meghatározása. Minden esetben az a cél, hogy reális, valóban elérhető célokat fektessünk le.
  • Pozicionálás
    A fentiek ismeretében (piac, célcsoport, célok) már könnyen megfogalmazható a pozicionálás. Azonban arról sem szabad megfeledkezni, hogy a pozicionálás során arra (is) keressük a választ, hogy mi az, amiben a termék vagy szolgáltatás különbözik a piacon fellelhető helyettesítő termékektől, miért éri meg azt választani.
  • Online kommunikáció megvalósítása
    Ezek után következik a közvetíteni kívánt fő üzenet pontos megfogalmazása. Valamint a csatornák és a módszereké, melyekkel azt eljuttatni kívánjuk a célcsoporthoz. A megvalósításban már egy idővonalat is felrajzolunk, melyen pontról pontra felvázoljuk a stratégia megvalósulásának lépéseit és a várható eredményeket. Ez az a pont, ahol megbeszéljük az anyagi vonzatot is, amely után teljesen a te igényeidnek megfelelően tudjuk kialakítani az általunk ajánlott tervet.

Miért van szükség stratégiai tervezésre?

Egyszerűen azért, hogy legyenek pontosan megfogalmazott célok, és azt is tudd, mit kell tenned, hogy elérd azokat. Azért, hogy a stagnálás helyett a folyamatos növekedés legyen a céged jövője – hogy a piacvezető pozíció többé ne csak álom legyen!

Az esetek jelentős részében már eleve ahhoz is stratégia és tervezés szükséges, hogy az optimális megtérülési arányt elérjük. A folyamatos növekedés viszont szinte kizárt ad-hoc hirdetésekkel, konverziós kampányok futtatásával. Ehhez elengedhetetlen egy jól kidolgozott és pontról pontra átgondolt, ütős stratégia. Egy stratégia, ami előre, pontosan kalkulálja a kampányra szánt összeg elosztását, hogy melyik célra mennyit érdemes költeni és milyen eszközökkel lehet a kitűzött célokat elérni.

A hatékony folyamat ott kezdődik, hogy megtervezzük az online marketingre szánt büdzséd eloszlását. Adott esetben nem csak a két platform (Facebook, Google Ads), hanem igény szerint keresőoptimalizálás, hírlevél marketing és egyéb elemeket is, beleértve az általad elérni kívánt célokat szem előtt tartva. Fontos része lehet egy weboldal folyamatainak optimalizálása esetén például a linképítés. Tekintse meg erről szóló bejegyzésünket.

Bízd profi szakértőnkre a Stratégiai tervezést, és ints búcsút a messze mögötted kullogó versenytársaknak!

Csupán egyetlen lépés kell ahhoz, hogy Te diktáld a trendet a saját iparágad területén.
Személyre szabott stratégiai tervünkkel gördülékennyé tesszük a megvalósítást!

Piacvezető stratégiai tervezést kérek!

Mindehhez statisztikákra van szükség, hiszen az adat az új arany. Arról nem is beszélve, hogy ha nem monitorozod a tevékenység közben keletkezett adatokat, akkor nem veszel figyelembe olyan kulcsfontosságú tényezőket, amelyek elengedhetetlenek a célcsoport megismeréséhez, a még pontosabban megfogalmazott üzenethez, és egyben a bevétel folyamatos növekedéséhez.

Olyan ez, mint a sport. Ha időt szánsz rá, akkor minden befektetett perce megtérül. (Általában három hónap után van annyi rendelkezésre álló adat, ami alapján számolni és tervezni lehet.)

Sok vállalatnál két külön világot jelent a stratégiaalkotás és a pénzügyi tervezés. Ez már önmagában ellehetetleníti a stratégia megvalósulását, azt, hogy valódi eredményeket generáljon. Ráadásul a tervezést gúzsba köti a jelen – nem tud a jövőben tervezett hatékonyságjavulással kalkulálni. A két világot úgy kapcsoljuk össze egymással, hogy a cég középtávú tervezése nemcsak a stratégiát veszi alapul, hanem egyben szimulációra alkalmas módon képezi le a teljesítményokozókat.

A stratégiai tervezés egyik hatékony szemlélete szerint a stratégiát egészen az operatív tervezésig kell vinni. Ezt a szemléletet „frontloading” néven is ismerheted.
Ez a tervezési mód a legfrissebb előrejelzések mellett figyelembe veszi a piacot jellemző korábbi adatokat és stratégiákat.

A teljesítményokozók szimulációra alkalmas módon történő leképezése lehetőséget ad a különböző forgatókönyvek tesztelésére, ezáltal a lehető legjobb végleges stratégia alkalmazására.

Járj mindig a versenytársak előtt egy lépéssel!

Ha képessé válsz – a céged képessé válik – a felgyorsult üzleti környezetben bekövetkező változásokat időben és hatékonyan értelmezni és a szükséges lépéseket megtenni, azzal feladod a leckét a konkurenseknek! Prediktív elemzésben és szimulációs modellek használatában jártas kollégáink segítségedre lesznek a kérdések megválaszolásában.

Miért fordíts időt és energiát a teljesítményokozók modellezésére?

  • megalapozza a pénzügyi és a stratégiai tervezés folyamatait
  • alapot szolgáltat a „guided navigation”-nek a beszámolás során, és helyettesíti, vagy kiegészíti a megjegyzéseket
  • egyszerűvé teszi az előrejelzéseket és az egyes tényezők változásának hatását
  • prediktív elemzésekbe integrálható, mint előrejelző modell

Összefüggés a marketing terv és az üzleti terv között

Az üzleti terv összefügg a marketing tervvel. Mindkét terv számol a piaci viszonyokkal, a fogyasztókkal, elemzi a termékeket és szolgáltatásokat. Érdemes e kettőt egyszerre – egy kézben tartva – elkészíteni, hiszen egymással függő viszonyban állnak.

Ezért legyen az első dolgod a marketing terved elkészítése:

A vállalkozásod fejlődésének és sikerének esszenciája a marketing terv. A legtöbb vállalkozó azonban még mind a mai napig nem hajlandó időt, energiát és pénzt áldozni egy átfogó marketing terv elkészítésére. Ők még nem látják, hogy a koncepció nélküli marketing eszközök és ad hoc hirdetések valójában nagyobb veszteséget generálnak neki, mint nyereséget. Azonban, ha neked van egy naprakész, rendszeresen frissített marketing terved, akkor látványos előnyre tudsz szert tenni a saját iparágadban.

Ne feledd, a szakszerűen összeállított marketing terv olyan, mint egy térkép. Lépésről-lépésre felvázolja az utat, megmutatja az eszközöket, amelyekkel a kitűzött célok álomból – valósággá válnak. A marketing terv segítségével képes leszel tudatosan kialakítani a folyamatokat az első vásárlástól a törzsáváslóri bázis kiépítéséig. Még csak most keresed az inspirációt a marketing terved elkészítéséhez, aktualizálásához? Itt megtalálod, amit keresel.

Alapozzuk meg a hatékony online jelenlétet!

Az alappillér az, hogy a kampányelemek, az alkalmazott marketing eszközök együttese a leghatékonyabban működjön együtt, így maximalizálva a profittermelést.

Online marketing stratégia

Ahogy a hétköznapi élet digitalizálódik, úgy a különböző cégeknek is követniük kell ügyfeleiket az online térbe. Ez hívta életre a marketing új formáját – az online, vagy digitális marketinget.

Az online marketing nem valami meglepő újdonság, mégis gyakran tapasztaljuk, hogy sok vállalkozásnak komoly fejtörést okoz az online “játszótér” nyüzsgése.
Ahogy a számtalan új marketing lehetőség rázúdul a cégekre, úgy pillanatok alatt túlterheli, elaprózza a vállalkozások erőforrásait. Attól, hogy valaki ismeri és használja a népszerű közösségi média felületeket, rendszeresen internetezik, az még nem teszi online marketing szakértővé. Az online marketing által kínált lehetőségek összehangolása pedig már kifejezetten haladó szint.
A számtalan lehetőség közötti kapkodás, a trendi, de értéktelen újdonságok utáni ácsingózás helyett válaszd a stratégiát, mint nulladik lépést.

Mit értünk online marketing stratégia alatt?

Egy cél, vagy több cél? A vállalkozásodnak több célja is lehet, egy stabil stratégia pedig megmutatja a legrövidebb, leghatékonyabb utat ezek eléréséhez, legyen szó akár a konverziók számának növeléséről, vagy a közösségi követőbázis hirtelen növeléséről.

Egy komplett stratégia megalkotása a célok számától és méretétől függően akár nagyon bonyolulttá is válhat. Ha valaki tapasztalatlan ebben, akkor az kétségtelenül fejtörést okozhat neki. Mielőtt ennyire előre szaladunk, vessünk egy pillantást arra, hogy miből is áll egy online marketing kampány, aztán jöhetnek a konkrét tippek és technikák!

Úgy érzed inkább profikra bíznád online marketing stratégiád felállítását?

Megoldjuk – Vedd fel velünk a kapcsolatot!

Jelentkezés

Neked egy pontos célod van, vagy csak egy ködös álmod? Avagy van már online marketing stratégiád?

Napjainkban az online marketing annyi lehetőséget rejt magában, hogy a bőség zavarában könnyű elveszni. A cégek sokszor az ad-hoc, trendi megoldásokat preferálják, amelyek átgondolatlan és hibás megoldásokat szülnek, és csak viszik a pénzt, de valódi eredményt nem hoznak. Ellenben nem szánnak időt arra, hogy felkutassák a számukra valóban megfelelő eszközt. Erre kínál megoldást az online marketing stratégia, amely számtalan lehetőséget rejt a cégednek. Sokszor azonban a bőség zavarában nem gondoljuk végig, hogy valójában jó eszközöket kezdünk-e el használni!

Épp ezért meglátásunk és tapasztalatunk szerint az online marketing stratégia épp olyan fontos, mint az üzleti terv, vagy mint egy ház alaprajza építkezéskor. Az online marketing stratégia magába foglal minden olyan tennivalót és lépést, amely a kitűzött célok eléréséhez kell!

Ez lényegesen több, mint egy egyszerű összefoglaló, vagy dokumentum, ez egy „kincses térkép”, amely lehet, hogy akár több évig is biztos útmutatóként fog szolgálni, ha marketingről van szó.

Épp ezért kiemelten fontos, hogy a megalkotása előtt ne csak a célokat lássuk tisztán, hanem a rendelkezésre álló erőforrásokat is! Egy profi online marketing stratégia valóra váltása pénzt és időt igényel – a tervezéskor ezeket is figyelembe vesszük, és teljesen a te igényidre szabjuk.

Tipp! Online marketing stratégia nélkül gyakorlatilag vaktában lövöldözöl. Vagy betalálsz, vagy nem – de biztos, hogy nem tudsz vele tervezni!

Épp ezért hangsúlyozzuk, hogy mielőtt bármibe is belefogsz, tervezz. Egy ilyen részletes online marketing stratégiával a kezedben magabiztosan haladhatsz a célod felé, hiszen a csatornák, eszközök, marketing módszerek és kommunikációs elvárások mellett a várható eredményeket is magába foglalja.

Ahhoz, hogy ezt az elsőre rémisztőnek ható, nagy horderejű anyagot jobban átlásd és magadénak érezd, minden esetben részletesen átbeszéljük, de első lépésként most egy kicsit lessünk be a kulisszák mögé együtt. Nézzük meg mit foglal magában egy marketing stratégia és milyen technikákat érdemes használnod!

Online marketing stratégia

Mi az, amit tartalmaz a stratégiai terv?

  • Feltérképezés
    A célcsoportod felmérését, elemzését – megvizsgáljuk a célpiacod és pontosan megmondjuk, hogy hogyan, milyen felületeken, milyen eszközökkel, folyamatokkal, milyen finoman hangolt üzenetekkel éred el őket a leghatékonyabban.
  • Versenytárs elemzés
    Versenytársaid elemzését – felmérjük a konkurenciát, megnézzük, hogy ők milyen megoldásokat alkalmaznak és javaslatot teszünk arra, hogy mit ültethetsz át te is a gyakorlatodba, plusz azt is eláruljuk, mivel tudsz kitűnni a piaci hangzavarból.
  • Platformok elemzése
    Felületeid elemzése során átnézzük a közösségi platformokat és megmutatjuk a módját, miként tudod még úgy alkalmazni őket, hogy maximálisan támogassák az online marketing tevékenységedet. Ha kell, akár még új felületeket is javaslunk, de ne aggódj, mindhez adunk „használati utasítást” is. A linképítéssel javíthatja weboldalának konverziós arányát!
  • Közösségi kommunikációs terv
    Megtervezzük, hogy melyik platformon, milyen kommunikációval tudod a leghatékonyabban megszólítani és vezetni a célközönségedet.
  • Folyamatterv
    Adunk egy iránymutatást arra, hogy milyen rendszert dolgozz ki, ami eredményesen összeköti a felületeidet és lépésről-lépésre az érdeklődőkből vásárlókat generál.
  • Online kampányjavaslatok
    Pontos itinert kapsz, ami megmutatja, hogy az elkövetkező időben milyen folyamatos és időszakos kampányokkal mozgósítsd a célcsoportodat, hogy elérd üzleti céljaidat.
  • Tartalomnaptár
    Készítünk neked egy ütemezést, amellyel még pontosabban és célzottabban tudod időzíteni a kommunikációdat és kampányaidat. Így biztos minden lehetőséget ki tudsz aknázni!

Stratégia marketinggel együtt? Igen!

Velünk biztos lehetsz abban, hogy céljaidnak megfelelő online marketing stratégia születik, mely a gyakorlatban is hatékonyan működik!
A részletes, teljes piacra kiterjedő kutatás után biztos alapokra tudjuk építeni a koncepciót, többéves tapasztalatunkat felhasználva pedig valóban hatékony és a gyakorlatorientált megoldások várnak.

A tervezésen túl a megvalósításban is számíthatsz ránk! Nézz körül a további szolgáltatásaink között és kérj ajánlatot már ma vállalkozásod számára!

Mennyibe kerül? Megéri ez nekem?

A stratégiai terv eredménye maga a vállalkozás és annak későbbi sikere lesz, ezért nagyon nehéz megítélni, hogy magas az ár, vagy sem.

Te melyik megoldással lennél elégedett? Ha valaki írna neked 15 oldalt a stratégiáról általában és ez alapján kellene vezetned a céged, vagy ha kapnál egy teljesen a cégedre szabott, piaci adatokon alapuló komplett tervezetet egy profi csapattól?
Ahogyan te is magas szinten képviseled a szakterületed, mi is a lehető legjobbat kínáljuk neked – feltételezzük, hogy nem te vagy a piacodon a legolcsóbb, ahogy mi sem…

Éppen ezért, azt gondolom nem kell tovább ragozni, hogy bőségesen meg fog térülni ez a befektetésed! Az ár minden esetben egyedileg, a te cégedre szabva alakul, hogy minden szükséges elem vizsgálatára sor kerülhessen, de ne kelljen egy fillérrel sem többet fizetned a szükségesnél.

Az alapdíj, amiért egy komplett stratégiai tervezést projektbe szervezünk és végig menedzselünk, nagyságrendileg 850.000 Ft + ÁFA-tól indul.

Kérj ingyenes ajánlatot és növeljük együtt céged bevételét a stratégiai tervezés erejével!

Hasznosnak találta a cikket?