SEO

Ügyfeleink között olyan eltökélt, céltudatos vállalkozásokat tudhatunk, akik csak a piacvezetői pozícióval elégedettek!

SEO, avagy keresőoptimalizálás? Az a marketing eszköz, mely az első helyre repít, viszont megköveteli a folyamatos fejlődést. Tudj meg róla többet, és érd el, hogy neked dolgozzon! Hódítsd meg a keresők dobogós helyeit professzionális SEO megoldásokkal!

SEO Tanácsadás

Évek óta foglalkozunk webáruházak és weboldalak optimalizálásával. Különböző iparágakban szereztünk széleskörű tapasztalatot, ami az Ön vállalkozását is segíti fogja. Tudásunkat a keresőoptimalizálási tanácsadás formájában is igénybe veheti.

Tovább »


SEO stratégia kialakítása

Nagyobb cégek és új webáruház, weboldal esetében rendszeresen előfordul, hogy új SEO stratégia kidolgozására van szükség. A stratégia kialakítása során felépítjük azokat a megoldásokat, amikkel kiváló eredményt tudnak elérni.

Tovább »


Havidíjas SEO

Havidíjas SEO szolgáltatás a rendszeres tanácsadáson, egyedileg előre kidolgozott havi SEO feladatokból áll. Folyamatosan fogjuk a kezed és segítünk elérni a kijelölt célokat.

Tovább »


Technikai SEO

A technikai SEO során a weboldal / webáruház technikai megfelelősséget vizsgáljuk meg, hogy a Google robotok számára megfelelően felépített, bejárható oldalt biztosítsunk. Egy jó oldal felhasználóbarát és Google-barát is.

Tovább »


Tartalmi SEO

A tartalmi keresőoptimalizálás weboldalad tartalmi elemeit vizsgáljuk meg a kulcsszavak alapján, így jobb organikus pozíciót érsz el és több látogatód lesz. A szegmentált kulcsszókutatással láthatóvá válik számodra, hogy a milyen tartalmak hoznak üzletileg profitot vállalkozásod számára.

Tovább »


SEO szövegírás

A keresőoptimalizált szövegírás támogat abban, hogy a felhasználóidhoz olyan tartalmat juttass el, ami támaszkodik a keresőből érkező forgalomra, azonban kiegészíti az elvárt célok teljesülését így még több profitot hoz számodra.

Tovább »

A SEO jelentése

A keresőoptimalizálás (angolul Search Engine Optimization, azaz SEO) a weboldalak keresőmotorokban való organikus megjelenésének, találati listában elért pozíciójának javítási folyamata. Fontos, hogy ez valóban egy folyamat, nem megy egyik napról a másikra. A SEO-ban folyamatosan arra törekszünk, hogy egy adott kifejezésre (kulcsszóra) minél előrébb és előrébb sorolja a weboldalad a kereső (legtöbb esetben a Google) az organikus, normál találatok között.

Jó tudni! SEM = SEO+ SEA

Mit jelent ez a valóságban? A keresőoptimalizálás során a természetes, más néven az organikus találatokra és azok javítására, optimalizálására koncentrálunk. Ez azokat a találatokat jelenti, melyek nem a fizetett keresési eredmények közé tartoznak. A fizetett találatok a Google (vagy más hirdetési rendszerek) PPC (Pay-Per-Click) kategóriájába, vagy egyéb hirdetési tevékenységből származó kattintások közé tartoznak. Itt azért fizetünk, hogy adott kifejezésekre jelenjünk meg a hirdetések között. Ezt SEA-nak is nevezik, vagy Search Engine Advertisingnak. A két kategória együtt alkotja a SEM-et (Search Engine Marketing) azaz a Keresőmarketinget. A SEM tehát nem más, mint SEO + PPC. Ezt sokan keverik, összemossák, és a PPC-t is a SEO részeként kezelik.

A Google a világ legnagyobb keresője, ezért kifejezetten erre fókuszálunk, de ezek a megállapítások igazak a többi keresőre is (Bing, DuckDuckGo, Yahoo), vagy a többi tematikus keresőre, a Youtube-ra, LinkedIn-re is.

Google találati lista megjelenés

SEO előnyei – megéri ez neked? Igen!

A SEO nem egyik napról a másikra fejti ki a hatását, de hosszútávon megtérülő befektetés, hiszen a segítségével a keresők előre sorolják a kiválasztott kulcsszavakra a weboldalad, amivel jelentősen több felhasználót érsz el, így egyszerre tudod növelni weboldalad látogatottságát és persze a bevételed is!

Először is lássuk, milyen terheket tudunk levenni a válladról, ha pedig akarod, bővebben el is merülhetsz a SEO rejtelmeiben!

Keresőoptimalizálás 5*, avagy egy SEO ügynökség szolgáltatásai

Technikai SEO

A technikai SEO keretén belül feltérképezzük a weboldal szerkezetét és rávilágítunk az esetleges hiányosságokra.

Vizsgált faktorok maximum 5.000 URL mintán:

Eredménye egy részletes összefoglaló a technikai SEO faktorokról és táblázatos formában a weboldal egészére vonatkozó tömeges hibalisták átadása tételenként + fejlesztési javaslatok a feltárt hibák elhárítására és a SEO friendly website kialakítására.

Linkprofil elemzés PR tevékenységhez

A Konkurenseid linkprofil hálózatának felmérése, mely alapján meghatározható a PR stratégiád – hiszen tisztán láthatóvá válik versenytársaid kapcsolati hálója!

SEO tartalomírás

Ma már a minőségi tartalom a siker kulcsa, ezért szolgáltatásunk keretében rendszeresen szállítjuk a friss SEO szövegeket.

Kulcsszókutatás

A kulcsszó elemzést a weboldal aktuális, a Google találati listáin megjelenést generáló kulcsszókészlete alapján végezzük el. A kulcsszóadatbázist a Search Console, Google Analytics és a Semrush adatai alapján állítjuk össze. A kulcsszavak helyezés mérését a vizsgált, és a versenytárs oldalak vonatkozásában is az ügyfél által választható (Google – COM vagy Google – HU egyikének,  Search engine: desktop, mobile, map) felületeken mérjük.

Eredmény: edukatív PPT összefoglaló a kulcsszóelemzés felhasználását érintően, valamint táblázatos formában a maximum 1000 releváns kulcsszó azonosítása, helyezés- és hatékonyságmérése (verseny és az átlagos keresési volumen függvényében), valamint ez alapján a potenciálisan fejleszthető kulcsszavak meghatározása.

Rank tracking

Minden hónapban elküldjük a weboldal aktuális helyezéseit kulcsszavanként, továbbá folyamatosan elérhető webanalitikát is biztosítunk.

Linképítés

Manapság sokat olvasni a linképítés veszélyeiről, de egy biztos: a sikeres SEO projektekhez továbbra is nélkülözhetetlenek.

On-site SEO

Az on-site audit során az oldalon megtalálható faktorokat vizsgáljuk SEO szempontból, melyek a következőek:

Off-site SEO

Az off-site SEO nem más, mint az oldalon kívüli SEO faktorok vizsgálata, elemzése, melynek során az alábbi faktorok kerülnek vizsgálat alá a weboldalra mutató linkállomány vonatkozásában:

SEO tényezők 2020-ban

Hogyan működik a keresőoptimalizálás – A fő SEO elemek

A SEO elemei

Technikai SEO

Vannak, akik a technikai SEO-t és az on-page SEO-t egy kategóriába sorolják. Ez is egy megközelítés, mégis ezeket sokkal szerencsésebb külön kezelni. És az sem véletlen, hogy a technikai SEO-t írtuk először. Minden weboldal, így a te honlapod keresőoptimalizálását is érdemes a technikai SEO elemek rendezésével kezdeni. Ez biztosítja ugyanis, hogy az oldalt indexálni tudja a kereső algoritmusa, ezáltal pedig értelmezni tudja az on-page SEO elemeket rajta.

Vagyis a technikai SEO az alap. És csak egy biztos alapra lehet felépíteni az on-page SEO-t, és azt követően jöhet az off-page SEO!

A technikai SEO számtalan elemzést és vizsgálatot foglal magába, egy külön szakterület. Azonban ha hüvelykujj-szabályként ellenőrizni akarod, hogy mennyire jó egy oldal technikai felépítése, akkor használd a Google PageSpeed Insights szolgáltatását!

A Google PageSpeed Insights megmutatja, hogy az oldal:

Valamint arra is érdemes figyelni, hogy az üzleti folyamatok során keletkezett és tárolt adatokat GDPR komform módon kezeljük.

On-Page (tartalmi) SEO

Az on-page SEO, vagy más néven on-site SEO a weboldalad tartalmára, és annak optimalizáltságára vonatkozik.
Milyen tartalmakról van szó? Nézzük!

Egy weboldal esetében ezeknek az elemeknek az optimalizálására kell törekedni:

Hazánkban sokszor már a tartalmi optimalizálás és a SEO audit segítségével a keresők első oldalára kerülhetünk!

Off-Page SEO

Az off-page, vagy más néven off-site SEO azokat a SEO faktorokat és tevékenységeket tartalmazza, amelyek az oldalon kívül történnek, de az oldalunkra hatnak.
Ide tartoznak a következő elemek:

Általánosságban elmondható, hogy minél több hiteles és releváns külső hivatkozással bír az oldal, annál jobb helyezést fog elérni a Google rangsorában. Ennek lényege röviden: Ha van egy oldal, aminek 1 linkje van egy gyenge weboldalról, és van egy másik, aminek 12 minőségi viszontlinkje van, akkor az utóbbi lesz a nyertes a találati listában.

Google rangsor

A Google és a többi kereső számos, akár több száz faktort is figyelembe vesz, amikor kialakítja a találatok végső rangsorát, és persze ez a rangsor is folyamatosan változik. Épp ez biztosítja azt is, hogy lehetőségünk van benne előre lépni!

A Google rangsora a fenti elemek mellett függ attól is, hogy milyen böngészőt (Mozilla, Chrome, Safari stb.) használunk, a földrajzi elhelyezkedésünktől (ország, város stb), és a böngészési előzményektől is. Emiatt nehéz általánosságban a helyezéseket meghatározni.

Ennek ellenére a megfelelő eszközökkel ellenőrizhető, hogy a felhasználók többségének számára az adott kifejezésre milyen helyen szerepel az oldalunk a találati listán. Erre az egyik legjobb megoldás a Search Console, a Google saját eszköze (korábban Webmester Eszközök / Webmaster Tools néven volt ismert), amely a lekérdezést megelőző 90 napra visszamenőlegesen megmutatja a Google rangsorában elfoglalt helyünket az adott kulcsszóra.

Google algoritmus tényezői 2020

SEO WordPress

Az egyik leggyakrabban használt weboldal motor a WordPress. A SEO alapelveit tekintve ugyanúgy kivitelezhető ezen a platformon, mint bármely más weboldal motor esetében, azonban – mint bármely más motornak – a WordPressnek is megvannak a maga sajátosságai.
A WordPress alapjában véve egy jól keresőoptimalizálható rendszer. Rendelkezik néhány, SEO szempontból apróságnak, esetleg jelentéktelennek tűnő sajátossággal, amivel fontos tisztában lenni, mielőtt valaki nekikezd az optimalizálásnak.
Ilyen például a duplikáció kérdése – egyetlen beállításon múlik, hogy az oldalt bünteti, vagy előre sorolja a Google!

Ha WordPress alapú weboldalad van, válassz olyan SEO szakembert, aki a WordPress kezelésében is járatos, így a keresőoptimalizálás is sokkal hatékonyabbá válik. A SEO szakember ugyan nem fogja a fejlesztő helyett megoldani az adott WordPress problémát, de pontos útmutatásokkal nagyban segítheti a munkáját a beállítások elvégzése során.

Milyen SEO Plugin-ok a legnépszerűbbek a WordPress és a Woocommerce esetében:

Yoast SEO: Az egyik legismertebb bővítmény a Yoast SEO. Egymilliónál is több aktív telepítéssel rendelkezik, és majdnem 20.000 ötcsillagos értékelést kapott. Így tekinthetjük a SEO bővítmények királyának. Vezető szerepéhez hozzájárul az egyszerű beállítás és felhasználóbarát kezelőfelület, emiatt kezdőknek is ajánlható.
A bővítmény weboldalán közösséget is találsz a fórumon, a keresőoptimalizálási ötletek mellett.

Ha komolyabban foglalkoztat a téma, fektess be egy SEO tanfolyamba!

Ezek elérhetők mindenki számára kezdőtől a haladó, vagy akár a profi szintig!

Jelentkezés

Érdekel a Keresőoptimalizálás?
Vedd fel velünk a kapcsolatot!
Jelentkezem!

Tanácsadó és kivitelező partnerként oroszlánrészt vállalunk az internetes bevételeid maximalizálásában.

A Penge Média az a Magyarországon működő digitális ügynökség, amely az online konverziónövelés valamennyi tényezőjét jól ismeri és alkalmazni is képes!

Ügyfeleinknek nem kell minden területre külön szakértőt toboroznia, a Penge Média összefogja a fizetett hirdetések, keresőoptimalizálás, egyedi  webfejlesztés és a grafikai tervezés menedzseléséhez kapcsolódó feladatokat és saját, szakértő munkatársaival megalkotják az optimális megoldást.

A Penge Média digitális médiastratégiákat fejleszt a legeltökéltebb, fejlődésre vágyó cégek számára. Az elmúlt évek fejlesztései során a mobil és a digitális marketing terén szerzett átfogó tapasztalataink és házon belüli CRO fejlesztéseink nagyban hozzájárulnak a márkák és a fogyasztók közötti hatékony kommunikáció kivitelezéséhez és továbbfejlesztéséhez. A hangsúly mindig a növekedésen és a konverzió növelésén van, nem a rövidtávú teljesítményen! Ezzel a Penge Média segíti a márka hosszú távon fenntartható és folyamatos fejlődését.

Tippek, Trükkök, Esettanulmányok
Az online marketing legújabb technikái egy e-mailben.
0% spam, 100% hasznos tartalom