SEO

Ügyfeleink között olyan eltökélt, céltudatos vállalkozásokat tudhatunk, akik csak a piacvezetői pozícióval elégedettek!

SEO, avagy keresőoptimalizálás? Az a marketing eszköz, mely az első helyre repít, viszont megköveteli a folyamatos fejlődést. Tudj meg róla többet, és érd el, hogy neked dolgozzon! Hódítsd meg az online keresők dobogós helyeit professzionális SEO megoldásokkal, amelyek akkor szükségesek, ha nem szerepelsz az első oldalakon! Keresőmarketing ügynökség lévén Budapest egyik legjobb SEO szolgáltatását nyújtjuk.

SEO Tanácsadás

Évek óta foglalkozunk webáruházak és weboldalak optimalizálásával. Különböző iparágakban szereztünk széleskörű tapasztalatot, ami az Ön vállalkozását is segíti fogja. Tudásunkat a keresőoptimalizálási tanácsadás formájában is igénybe veheti.

Tovább »

SEO stratégia kialakítása

Nagyobb cégek és új webáruház, weboldal esetében rendszeresen előfordul, hogy új SEO stratégia kidolgozására van szükség. A stratégia kialakítása során felépítjük azokat a megoldásokat, amikkel kiváló eredményt tudnak elérni.

Tovább »

Havidíjas SEO

Havidíjas SEO szolgáltatás a rendszeres tanácsadáson, egyedileg előre kidolgozott havi SEO feladatokból áll. Folyamatosan fogjuk a kezed és segítünk elérni a kijelölt célokat.

Tovább »

Technikai SEO

A technikai SEO során a weboldal / webáruház technikai megfelelősséget vizsgáljuk meg, hogy a Google robotok számára megfelelően felépített, bejárható oldalt biztosítsunk. Egy jó oldal felhasználóbarát és Google-barát is.

Tovább »

Tartalmi SEO

A tartalmi keresőoptimalizálás weboldalad tartalmi elemeit vizsgáljuk meg a kulcsszavak alapján, így jobb organikus pozíciót érsz el és több látogatód lesz. A szegmentált kulcsszókutatással láthatóvá válik számodra, hogy a milyen tartalmak hoznak üzletileg profitot vállalkozásod számára.

Tovább »

SEO szövegírás

A keresőoptimalizált szövegírás támogat abban, hogy a felhasználóidhoz olyan tartalmat juttass el, ami támaszkodik a keresőből érkező forgalomra, azonban kiegészíti az elvárt célok teljesülését így még több profitot hoz számodra.

Tovább »

SEO jelentése

A keresőoptimalizálás (angolul Search Engine Optimization, azaz SEO) a weboldalak keresőmotorokban való organikus megjelenésének, találati listában elért pozíciójának javítási folyamata. Fontos, hogy ez valóban egy folyamat, nem megy egyik napról a másikra. A SEO-ban folyamatosan arra törekszünk, hogy egy adott kifejezésre (kulcsszóra) minél előrébb és előrébb sorolja a weboldalad a kereső (legtöbb esetben a Google) az organikus, normál találatok között.

Jó tudni! SEM = SEO+ SEA

Mit jelent ez a valóságban? A keresőoptimalizálás során a természetes, más néven az organikus találatokra és azok javítására, optimalizálására koncentrálunk. Ez azokat a találatokat jelenti, melyek nem a fizetett keresési eredmények közé tartoznak. A fizetett találatok a Google (vagy más hirdetési rendszerek) PPC (Pay-Per-Click) kategóriájába, vagy egyéb hirdetési tevékenységből származó kattintások közé tartoznak. Itt azért fizetünk, hogy adott kifejezésekre jelenjünk meg a hirdetések között. Ezt SEA-nak is nevezik, vagy Search Engine Advertisingnak. A két kategória együtt alkotja a SEM-et (Search Engine Marketing) azaz a Keresőmarketinget. A SEM tehát nem más, mint SEO + PPC. Ezt sokan keverik, összemossák, és a PPC-t is a SEO részeként kezelik.

A Google a világ legnagyobb keresője, ezért kifejezetten erre fókuszálunk, de ezek a megállapítások igazak a többi keresőre is (Bing, DuckDuckGo, Yahoo), vagy a többi tematikus keresőre, a Youtube-ra, LinkedIn-re is.

keresőoptimalizálás a találati lista csúcsa

SEO előnyei – megéri ez neked? Igen!

A SEO nem egyik napról a másikra fejti ki a hatását, de hosszútávon megtérülő befektetés, hiszen a segítségével a keresők előre sorolják a kiválasztott kulcsszavakra a weboldalad, amivel jelentősen több felhasználót érsz el, így egyszerre tudod növelni weboldalad látogatottságát és persze a bevételed is!

Először is lássuk, milyen terheket tudunk levenni a válladról, ha pedig akarod, bővebben el is merülhetsz a SEO rejtelmeiben!

Keresőoptimalizálás 5*, avagy egy SEO ügynökség szolgáltatásai

Technikai SEO

A technikai SEO keretén belül feltérképezzük (site crawl) a weboldal szerkezetét és rávilágítunk az esetleges hiányosságokra.

Vizsgált faktorok maximum 5.000 URL mintán:

A legfontosabb, és a weboldal szerkezetét legjobban érintő technikai faktorok alapján PPT-s formában összefoglaljuk az elemzés eredményét, a jelenleg előforduló esetleges hibákat, valamint kreatív javaslatokat annak megoldására. Az elemzés mellé továbbá Excel formátumban átadjuk a hibás meta elemek, URL-ek, képek, további technikai elemek listáját, így teljes képet adva a hibák forrásairól.

Linkprofil elemzés PR tevékenységhez

A Konkurenseid linkprofil hálózatának felmérése, mely alapján meghatározható a PR stratégiád – hiszen tisztán láthatóvá válik versenytársaid kapcsolati hálója!

SEO tartalomírás

Ma már a minőségi tartalom a siker kulcsa, ezért szolgáltatásunk keretében rendszeresen szállítjuk a friss SEO szövegeket a keresőoptimalizált szövegírás részeként.

Kulcsszókutatás

A kulcsszókutatást elsősorban a weboldalad aktuális kulcsszavai alapján kezdjük el, tehát felmérjük a Google Search Console, SEMrush, Rank Tracker által meghatározott alap készletet, és ebből kiindulva javaslatokat adunk a konkurensek, valamint a kulcsszó-piac helyzetének összevetéséből. Weboldaltól és témakörtől függően változó mennyiségű, de átlagban minimum ezer kulcsszóból álló listát adunk át, amelyre a későbbiekben stratégiát építhetünk közösen. A kulcsszavaknál figyelünk arra, hogy ne csak egy egyszerű listát adjunk át, hanem konkrét témaköröket, tippeket adjunk a fejlesztéshez.

Eredmény: Kulcsszólista a jelenlegi kulcsszavak helyzetéről, valamint újonnan feltárt kulcsszavak elemzése, potenciál meghatározása különböző mérőszámok és a konkurencia – lokális piac alapján, valamint egy ehhez tartozó PPT elemzéssel, háttér információk átadásával.

Rank tracking

Minden hónapban elküldjük a weboldal aktuális helyezéseit kulcsszavanként, továbbá folyamatosan elérhető webanalitikát is biztosítunk.

Linképítés

Manapság sokat olvasni a linképítés veszélyeiről, de egy biztos: a sikeres SEO projektekhez továbbra is nélkülözhetetlenek.

On-site SEO

Az on-site audit során az oldalon megtalálható faktorokat vizsgáljuk SEO szempontból, melyek a következőek:

Off-site SEO

Az off-site SEO nem más, mint az oldalon kívüli SEO faktorok vizsgálata, elemzése, melynek során az alábbi faktorok kerülnek vizsgálat alá a weboldalra mutató linkállomány vonatkozásában:

SEO tényezők 2021-ben

Hogyan működik a keresőoptimalizálás – A fő SEO elemek

A keresőoptimalizálás elemei

Technikai SEO

Vannak, akik a technikai SEO-t és az on-page SEO-t egy kategóriába sorolják. Ez is egy megközelítés, mégis ezeket sokkal szerencsésebb külön kezelni. És az sem véletlen, hogy a technikai SEO-t írtuk először. Minden weboldal, így a te honlapod keresőoptimalizálását is érdemes a technikai SEO elemek rendezésével kezdeni. Ez biztosítja ugyanis, hogy az oldalt indexálni tudja a kereső algoritmusa, ezáltal pedig értelmezni tudja az on-page SEO elemeket rajta.

Vagyis a technikai SEO az alap. És csak egy biztos alapra lehet felépíteni az on-page SEO-t, és azt követően jöhet az off-page SEO!

A technikai SEO számtalan elemzést és vizsgálatot foglal magába, egy külön szakterület. Azonban ha hüvelykujj-szabályként ellenőrizni akarod, hogy mennyire jó egy oldal technikai felépítése, akkor használd a Google PageSpeed Insights szolgáltatását!

A Google PageSpeed Insights megmutatja, hogy az oldal:

Valamint arra is érdemes figyelni, hogy az üzleti folyamatok során keletkezett és tárolt adatokat GDPR komform módon kezeljük.

On-Page (tartalmi) SEO

Az on-page SEO, vagy más néven on-site SEO a weboldalad tartalmára, és annak optimalizáltságára vonatkozik.
Milyen tartalmakról van szó? Nézzük!

Egy weboldal esetében ezeknek az elemeknek az optimalizálására kell törekedni:

Hazánkban sokszor már a tartalmi optimalizálás és a SEO audit segítségével a keresők első oldalára kerülhetünk!

Off-Page SEO

Az off-page, vagy más néven off-site SEO azokat a SEO faktorokat és tevékenységeket tartalmazza, amelyek az oldalon kívül történnek, de az oldalunkra hatnak.
Ide tartoznak a következő elemek:

Általánosságban elmondható, hogy minél több hiteles és releváns külső hivatkozással bír az oldal, annál jobb helyezést fog elérni a Google rangsorában. Ennek lényege röviden: Ha van egy oldal, aminek 1 linkje van egy gyenge weboldalról, és van egy másik, aminek 12 minőségi viszontlinkje van, akkor az utóbbi lesz a nyertes a találati listában.

Google rangsor

A Google és a többi kereső számos, akár több száz faktort is figyelembe vesz, amikor kialakítja a találatok végső rangsorát, és persze ez a rangsor is folyamatosan változik. Épp ez biztosítja azt is, hogy lehetőségünk van benne előre lépni!

A Google rangsora a fenti elemek mellett függ attól is, hogy milyen böngészőt (Mozilla, Chrome, Safari stb.) használunk, a földrajzi elhelyezkedésünktől (ország, város stb), és a böngészési előzményektől is. Emiatt nehéz általánosságban a helyezéseket meghatározni.

Ennek ellenére a megfelelő eszközökkel ellenőrizhető, hogy a felhasználók többségének számára az adott kifejezésre milyen helyen szerepel az oldalunk a találati listán. Erre az egyik legjobb megoldás a Search Console, a Google saját eszköze (korábban Webmester Eszközök / Webmaster Tools néven volt ismert), amely a lekérdezést megelőző 18 hónapra visszamenőlegesen megmutatja a Google rangsorában elfoglalt helyünket az adott kulcsszóra.

Google algoritmus tényezői 2020

SEO WordPress

Az egyik leggyakrabban használt weboldal motor a WordPress. A keresőoptimalizálás alapelveit tekintve ugyanúgy kivitelezhető ezen a platformon, mint bármely más weboldal motor esetében, azonban – mint bármely más motornak – a WordPressnek is megvannak a maga sajátosságai.
A WordPress alapjában véve egy jól keresőoptimalizálható rendszer. Rendelkezik néhány, SEO szempontból apróságnak, esetleg jelentéktelennek tűnő sajátossággal, amivel fontos tisztában lenni, mielőtt valaki nekikezd az optimalizálásnak.
Ilyen például a duplikáció kérdése – egyetlen beállításon múlik, hogy az oldalt bünteti, vagy előre sorolja a Google!

Ha WordPress alapú weboldalad van, válassz olyan SEO szakembert, aki a WordPress kezelésében is járatos, így a keresőoptimalizálás is sokkal hatékonyabbá válik. A SEO szakember ugyan nem fogja a fejlesztő helyett megoldani az adott WordPress problémát, de pontos útmutatásokkal nagyban segítheti a munkáját a beállítások elvégzése során.

Milyen SEO Plugin-ok a legnépszerűbbek a WordPress és a Woocommerce esetében:

Yoast SEO: Az egyik legismertebb bővítmény a Yoast SEO. Egymilliónál is több aktív telepítéssel rendelkezik, és majdnem 20.000 ötcsillagos értékelést kapott. Így tekinthetjük a SEO bővítmények királyának. Vezető szerepéhez hozzájárul az egyszerű beállítás és felhasználóbarát kezelőfelület, emiatt kezdőknek is ajánlható.
A bővítmény weboldalán közösséget is találsz a fórumon, a keresőoptimalizálási ötletek mellett.

Ha komolyabban foglalkoztat a téma, fektess be egy SEO tanfolyamba!

Ezek elérhetők mindenki számára kezdőtől a haladó, vagy akár a profi szintig!

Jelentkezés

Érdekel a Keresőoptimalizálás?
Vedd fel velünk a kapcsolatot!
Jelentkezem!

Tanácsadó és kivitelező partnerként oroszlánrészt vállalunk az internetes bevételeid maximalizálásában.

A Penge Média az a Magyarországon működő digitális ügynökség, amely az online konverziónövelés valamennyi tényezőjét jól ismeri és alkalmazni is képes!

Ügyfeleinknek nem kell minden területre külön szakértőt toboroznia, a Penge Média összefogja a fizetett hirdetések, keresőoptimalizálás, egyedi  webfejlesztés és a grafikai tervezés menedzseléséhez kapcsolódó feladatokat és saját, szakértő munkatársaival megalkotják az optimális megoldást.

A Penge Média digitális médiastratégiákat fejleszt a legeltökéltebb, fejlődésre vágyó cégek számára. Az elmúlt évek fejlesztései során a mobil és a digitális marketing terén szerzett átfogó tapasztalataink és házon belüli CRO fejlesztéseink nagyban hozzájárulnak a márkák és a fogyasztók közötti hatékony kommunikáció kivitelezéséhez és továbbfejlesztéséhez. A hangsúly mindig a növekedésen és a konverzió növelésén van, nem a rövidtávú teljesítményen! Ezzel a Penge Média segíti a márka hosszú távon fenntartható és folyamatos fejlődését.