Írta: Nagy László 2021. június. 9.

SEO szakértő – SEO szakember

Bezár / Kinyit
Tartalomjegyzék

A SEO esszenciája a folyamatosan fejlődés.

Egyaránt változnak a Google algoritmusok és a felhasználói igények is. Ez a keresőoptimalizálási szakértőtől is folyamatos fejlődést és komplex szemlétet igényel.

Tapasztalatok:

G. Nagy László SEO szakértő

G. Nagy László

2001-óta foglalkozok weboldalak, webshopok és automatizmusok készítésével, 2005 óta pedig SEO-val. A komplex, naprakész szaktudásommal és válogatott csapatommal azóta is kiemelkedő eredményeket érünk el az ügyfeleink számára, hiszen nálunk a fókuszban mindig a folyamatos fejlődés áll. A sikereimnek, a gördülékeny együttműködéseknek és a tapasztalatomnak köszönhetően mára elismert SEO szakemberként tart számon a piac. A gyakorlati tudásom pedig nem csak az ügyfelek számára felbecsülhetetlen érték, de ügynökségekkel is gyakran dolgoznom együtt, mint tanácsadó, szakértő.

 

Az évek során több olyan összetett projekt levezénylésében, és kivitelezésében működtem közre, mint a Baloghékszer, amely messze túlmutatott „csak” a SEO-n. A különféle eszközöknek: a Google és Facebook hirdetéseknek, a hírlevél kiküldésnek, a content marketingnek, a SEO és konverzió optimalizálásnak mind egy egységet kellett alkotnia. Az ilyen együttműködések során és minden esetben kiemelten fontos számomra a piac etikus működése, csapatom is így vezetem, és ezért hoztam létre saját SEO cégem a 360 Marketinget.

Mit csinál valójában egy SEO szakértő

Láthatóvá, elérhetővé tesz. Hogyan? Úgy, hogy a legfrissebb Google kereső algoritmusokat és felhasználói szokásokat figyelembe véve, az organikus/ ingyenes Google találati listában az első oldalra, vagy akár az első pozíciókba repíti a megbízó weboldalát. A legjobb helyezések kivívása a lehető legtöbb releváns kulcsszóra már önmagában is átgondolt stratégiát, szakértelmet és rengeteg munkát igényel. Ezek hosszú távú megtartása a konkurensekkel szemben komoly kihívás, amelyen nap mint nap dolgozni kell – állandóan nyomon kell követni az egyes eszközök teljesítményét, és folyamatosan fejleszteni kell azokat.

A Google organikus találati listájából érkező üzleti forgalom megszerzése és megtartása komplex szakmai szaktudást és tapasztalatot igényel, de megéri. Ők már tudják, hogy mennyire:

Kali József, pénzügyi és biztosítási szakértő

 

SEO szakértő

 

Együttműködésünkben az organikus forgalom növelése a cél. A komplex SEO megoldások, amelyeknek szerves részét képezte az átgondolt és folyamatos content fejlesztése és a Google cégem szisztematikus felépítése, kezelése meghozták a várt eredményeket. A körültekintő kulcsszókutatásra alapozott, gondos kulcsszó kiválasztásnak köszönhetően folyamatosan emelkedett az oldal látogatottsága. A komplex, adatvezérelt stratégia azonban ezen túlmutatott. Kiterjedt még a konverziós pontok meghatározására és egyben a konverzió növelésére is. Sőt, már a tartalom tervezésekor nagy figyelmet fordítottunk arra, hogy az elkészült szövegek egyszerre feleljenek meg a SEO elvárásoknak, építsék a bizalmat és támogassák a konverziót, továbbá összhangban legyenek a hírlevelezéssel is.

Jován webshop

SEO tanácsadás

 

 

A Jován webshop esetében is hasonló, hosszú távú, de folyamatos fejlődés figyelhető meg. Ebben az esetben egy tipikusan offline értékesített terméknek (kődísztárgyaknak) kellett az online jelenlétét megalapozni. A webshop lehetőséget adott arra, hogy túllépjünk a helyi értékesítési lehetőségeken -megtaláljuk a kitörési pontot a cég számára.

A siker titka, hogy már a webshop felépítésekor nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy átadjuk a tulajdonosnál felhalmozódott évtizedes tapasztalatot a vevők felé, és nem csak a termékeket tettük elérhető a weben, hanem a teljes értékesítési stratégiát leképeztünk online. A webshop fejlesztéskor a SEO mellett a UX design alapelveire és a vásárlók igényeire fókuszáltunk, ami a konverzió robbanás szerű emelkedését eredményezte.

A hosszú távú sikerekhez persze elengedhetetlen volt a tudatos tartalom marketing stratégia is, amely komplex egységként kezeli a weboldalon megjelenő SEO optimalizált tartalmakat és a hírleveleket is.

7 terület, amivel egy SEO szakértő foglalkozik

A SEO komplex – ezért átfogó szaktusádra és startégiára van szükség ahhoz, hogy látványos eredményeket érjünk el. Lássuk, mit jelent ez a gyakorlatban:

  1.  Tervezés és koordinálás – a SEO szakértő első feladata, hogy megtervezze a stratégiát. A kitűzött célok elérése érdekben hosszú távon, folyamatosan koordinálja a keresőoptimalizálást lépésről-lépésre.
  2. Releváns kulcsszavak feltérképezése, vagyis kulcsszókutatás. Ez az átfogó vizsgálat magába foglalja a téma alapos megismerését, illetve a fogyasztók keresi szokásinak monitorozását is. Ennek együttese teszi lehetővé a célcsoport által használt kulcsszavak azonosítását, amely a tartalom tervezés alapját jelenti (termék oldalak, blog cikkek).
  3. A keresőben a legjobb pozíciók megszerzéséhez a konkurensek SEO tevékenységét – annak erősségeit és gyengeségeit – is figyelembe kell venni. A keresőoptimalizálási szakértő versenytárselemzés keretén belül felfedi a piacon található lehetőségeket és veszélyeket. A piac pontos ismeretére alapozza a hosszú távú SEO stratégiát.
  4. Content stratégiát alkot – a SEO egyik legfontosabb alapköve a minőségi, SEO optimalizált tartalom gyártás. Annak ellenére, hogy a SEO folyamatosan fejlődik, a Google minden esetben értékeli a tudatosan tervezett, egyedi, értékes szövegeket, tartalmakat.
  5. Technikai SEO – a tartalom mellett a Google kiemelt figyelmet fordít az adott weboldal technikai felkészültségére az értékeléskor. Épp ezért a technikai SEO audit elengedhetetlen a legjobb pozíciók megszerzéséhez. Az audit keretén belül, a SEO szakértő rámutat a weboldal technikai hiányosságaira, illetve annak javítására.
  6. Linképítés – a minőségi viszontlinkek megszerzése és folyamatos bővítése, építése elengedhetetlen. A növekedést eredményező linkprofil megtervezése és megvalósítása egyarát a SEO szakértő feladata.
  7. Google eszközök, Elemzések és a Google Webmester szakszerű összehangolás és kezelés, valamint az eszközökből kinyert adatok folyamatos monitorozásával a SEO szakértő további fejlesztési lehetőségeket fedez fel

Meg fog-e térülni a keresőoptimalizálásra fordított idő és energia

Mindenki az első helyet akarja. Napról-napra egyre nagyobb a harc a legjobb helyekért. Miért? Mert mindenki látja, hogy megéri. Napi több millió keresés. Felhasználók, akik már készen állnak a vásárlásra, csak a megfelelő megoldást akarják megtalálni. És Te ott vagy. Uralod a Google első oldalát minden releváns kulcsszóra a weboldaladdal. Ez felbecsülhetetlen érték, piaci előny. Releváns felhasználók ezrei kattintanak az oldalra és vásárolnak, megrendelnek, feliratkoznak – mivel mi nem hagyunk magadra a SEO után, így még a weboldalad is konverzióra optimalizáljuk.

Garanciát senki sem tud vállalni, de… jó ha tudod, hogy valódi eredményeket a tulajdonosi szemlélet és a szakértői hozzáállás együttese hoz. SEO szakértőként és cégvezetőként egyszerre figyelem a megtérülést az ügyfél oldalon, de átlátom szakértői nehézségeket is. Ez teszi lehetővé, hogy pontosan és érthetően kommunikáljam a megoldást és az odáig vezető utat.

SEO tanácsadás új holnap készítése előtt

„Könnyebbe lett volna elsőre jól csinálni.” Sajnos még napjainkban is sok vállalkozó, cégvezető esik abba a hibába, hogy az új honlap készítéskor mindent a fejlesztőre hagy, és csak később kezdenek el gondolkodni a SEO és konverziós célokon. Több évtizedes tapasztalatunk azt mutatja, hogy ezekkel már a tervezés fázisában érdemes kalkulálni. Új weboldal, webshop készítés előtt mindenképp javasoljuk, hogy konzultáj SEO szakértővel, hogy már a honlapod a legjobb helyről startolhasson. Ha ezzel kapcsolatban van kérdésed – keress minket bátran, keresőoptimalizálási szakemberünk válaszd ad minden kérdésedre>>

12+1 hasznos tipp SEO szakértőtől

  1. minimum 3 hónapban gondolkodj, de inkább tekints úgy a SEO-ra, mint a házasságra – hosszú távra szól, közös együttműködésre és bizalomra épül
  2. mindig a minőségi egyedi tartalmat ossz meg az oldalon a másolt, lopott, duplikált tartalommal csak hátrébb sorolod a weboldalad
  3. egy aloldalt egy kulcsszóra hegyezz ki
  4. tudatosan építsd fel a weboldaladon a tartalom hierarchiát
  5. a tartalom mindig legyen könnyen olvasható – tagold bekezdésekkel és a címsorokban is használd a kulcsszavakat
  6. ne csak a szövegre helyezz hangsúlyt, hanem a képes tartalomra is – ezeket is optimalizáld megfelelően
  7. kerüld a kulcsszó halmozást – régebben még lehet, hogy ezzel be lehetett csapni a Google-t de ma már szigorúan bünteti
  8. készíts egyedi meta elemeket (title, description, keywords), amelyek tartalmazzák a kulcsszót, és megfelelnek a Google irányelveinek
  9. ellenőrizd a viszont linkeket – itt is a minőségre törekedj, a gyenge oldalakról érkező back linkek csak rontanak a helyezéseden
  10. SEO optimalizáld az URL-t is – legyen beszédes, tartalmazza a lehetősége a kulcsszót, vagy egyszerre legyen Google és felhasználó barát
  11. szánj időt és energiát az SSL beállításra, mert a Google a rangsorolásban a biztonságos oldalakat előnyben részesíti, ami akár az első oldalra jutást is jelentheti
  12. amennyibe belekényszerülsz abba a helyzetbe, hogy egy kulcsszavazott oldalt törölnöd kell, akkor próbáld meg 301-es átirányítással menteni az addig elért eredményeket
  13. kerüld a tiltott módszereket és azokat a „szakértőket”, akik ezeket ajánlják, mert a Google büntet, és nehezen felejt. Mindig olyan szakértőt válassz, aki pontosan elmagyarázza mit csinál, és nem titkolja az adatok – fő a etikus és transzparens együttműködés

SEO szakértő vagy SEO céget válassz?

A SEO olyan, mint a házasság, hosszú távra szó. Ezért mielőtt leteszted a voksod valaki mellett érdemes megvizsgálni a kérdést, hogy SEO szakértőt, vagy SEO céget keress?

A piacon több neves szakember is elérhető, azonban a one-man-show szakértők gyakran nem tudnak új ügyfelet fogadni, vagy az újakat minőségileg kiszolgálni. A cégeknél a kapacitás nagyobb, azonban az egyes beosztottak tudása hullámzó lehet, így ez sem garantálj minden esetben a várt eredményt. Akkor mi a megoldás?

Egy olyan szakember, aki átlátja a keresőoptimalizálási folyamatokat, de egyben jó vezető is. A SEO sikeréhez szakértő által vezetett, koordinált, ellenőrzött és folyamatosan képzett csapat kell – mi ebben hiszünk, ezt képviseljük.

Hasznosnak találta a cikket?

Tippek, Trükkök, Esettanulmányok
Az online marketing legújabb technikái egy e-mailben.
0% spam, 100% hasznos tartalom