Marketing tanácsadás

Ügyfeleink között olyan eltökélt, céltudatos vállalkozásokat tudhatunk, akik csak a piacvezetői pozícióval elégedettek!

Kinek, mikor és miért van szüksége stratégiai marketing tanácsadásra és mi a célja?

Mikor lehet szükséged marketing tanácsadásra?

Igen a válaszod? Akkor a marketing tanácsadás és a stratégiai online marketing neked való!
A stratégiai online marketing hadrendbe állítja az eszközöket, így a célok valóban elérhetővé válnak!

Ami bennünket motivál:

  • Elkötelezett, lojális ügyfelek
  • Kitörési pontok tudatos keresése
  • Mérhető eredmények
  • Hivatástudat
  • Feladatorientált projektmenedzsment
  • Kihívást kereső és szerető partnerek

Amiben ügyfeleink segítségére leszünk:

  • Tulajdonosi szemlélettel állítjuk össze a terved
  • Pontos, gyors kommunikáció az együttműködésben
  • Növekedés tényleges elérése segítségünkkel
  • Határidőre teljesítünk
  • Szakértői csapat a céged háttérben
  • Kreativitás, ami mindig kéznél van
  • Megvalósítjuk a közös célokat

 

Kell nekem marketing tanácsadás?

Neked való a marketing tanácsadás, ha cégvezetőként, marketingvezetőként még éjszakánként is a következő kérdések járnak a fejedben:

 

Online marketing tanácsadás

A marketing tanácsadáson sokat tapasztalt szakembereink veled együtt gondolkodva keresik a válaszokat. Együtt felfedezzük céged eddig rejtett erőforrásait, felkutatjuk a megfelelő irányt a marketing néha zavarosnak tűnő világában, felépítünk egy olyan marketing stratégiát, ami a csúcsra repít! A marketing tanácsadás egy igazi kaland, egy kihívás, de megéri. Vágjunk bele!

Milyen elemei vannak a tanácsadásnak?

Mielőtt belevágnák, fontos, hogy tisztázzuk a leggyakoribb félreértéseket, hibákat:

  1. Ne keverjük össze a célokat az eszközökkel!
    Ez az egyik leggyakoribb hiba, amit elkövetnek. Hoztunk neked egy ábrát, ami garantáltan helyre tesz a célok és eszközök közötti különbséget.
    Így még tisztábban látszik a szoros összefüggés a célok és az eszközök között. Hiszen csak a pontosan meghatározott célok felállítása után tudjuk felkutatni a szükséges eszközöket, a megfelelő csatornákat, és megalkotni a legütősebb üzeneteket. Kérdés sem fér hozzá, hogy eltérő célok megvalósítása teljesen más stratégiát követel meg. Ugye neked sem jut eszedbe a közösségi médiát aktívan használó fiataloknak szánt tömegterméket olyan csatornákon és eszközökkel értékesíteni, mint a sok milliós B2B szolgáltatásokat elfoglalt üzletembereknek?
  2. A stratégia nem kampány
    Soha ne feledd, hogy a legtökéletesebb marketing stratégia sem fog hirdetési szövegeket tartalmazni! Mert nem ez a dolga. A cél a tervezés, az átfogó stratégia, a célok, az érvek megtalálása és azok priorizálása. Ezek mentén pedig már lehet foglalkozni az aktuális kampányokkal és azok részleteivel.

Miről szól még a marketingtervezés?

Arról, hogyan szerezz még több ügyfelet és vásárlót, és arról, hogy a célcsoportot lézerpontosan határozd meg. És persze szegmentálás, szegmentálás és szegmentálás. Ha eddig nem volt lehetőséged a szegmentálásban rejlő lehetőségeket megragadni, akkor most itt az alkalom! Itt elkülönítjük az egyes célcsoportokat, és kiválasztjuk a hozzájuk tökéletesen illeszkedő eszközöket, csatornákat és a kifejezetten őket aktivizáló üzenetet is megalkotjuk.

Fontos! A marketing tervezés célja nem az, hogy megszámlálhatatlan rossz („csak a gond van vele”) ügyfelet zúdítson a nyakadba! Sőt, az elsődleges céljai között szerepel ezek kiszűrése és minőségi ügyfelekkel való helyettesítése.  Épp ezért a marketing terv szerves része az ideális ügyfél profil megalkotása, és olyan szűrési kritériumok felállítása a kiválasztott csatornákra, amelyek minősítik a leendő ügyfeleket, amelyeken fennakadnak a nem ideális jelöltek.

Amikor ezeket már tisztán látjuk, vagyis hogy kit és milyen felületen keresztül akarunk megszólítani, akkor tudjuk pontosan megfogalmazni azt, hogy mit és hogyan akarunk nekik kommunikálni. Ekkor kell logikai érveket felsorakoztatni, érzelmi húrokat megpendíteni, megvillantani a vevőelőnyöket, hogy az érdeklődőből vevő váljon.
Nyilván ez iparáganként eltérő – van, ahol elég egy jól eltalált “call to action”, van, ahol viszont a vásárlást egy komplett, több lépcsős érdeklődőszerző folyamat előzi meg.

Online marketing stratégia?

Igen! A klasszikus ma már nem elég. A terv a cég minden szegmensére kiterjed, épp ezért az online sem maradhat ki! Napjainkban az online marketing stratégia már szinte (egy-két iparág kivételével) elengedhetetlen. A megfelelő online jelenlét a cég életben maradását jelentheti, hiszen bizonyos célcsoportok már csak online érhetők el. Épp ezért a marketing tanácsadáson az online marketing terv is napirendi kérdés. A napjaikban elérhető innovatív stratégiák, módszerek és eszközök sokasága dolgozzon neked, ne pedig ellened!

A fejlesztés alapja a közösen kialakított online marketing stratégia. Lépésről-lépésre kell haladnunk az online tér meghódításában, akár a domain név regisztrációjától indulva, a weboldal készítésén keresztül, a keresőmarketing technikák alkalmazásán át. A kitűzött cél érdekében megtervezzük, hogy az online eszközök és csatornák – PPC kampányok, Facebook oldal, YouTube csatorna, és még számtalan lehetőség – egymást kiegészítve és összehangolva milyen időzítéssel, kommunikációval szolgálják leginkább a vállalkozásod sikereit.

Mi lesz a tanácsadás eredménye?

A marketing tanácsadás végére válaszokat kapsz a kérdéseidre. Pontosan fogod látni és tudni, hogy milyen eszközöket használj, melyiket mikor és milyen üzenettel érdemes bevetned, hogy a célcsoportod azt tegye, amit elvársz tőlük.

A tanácsadás során szaktudásunk teljes skálája a rendelkezésedre áll, legyen szó akár:

Marketing tanácsadás

Hogyan néz ki a tanácsadás?

Az első lépés a kapcsolatfelvétel. Majd következik egy jó hangulatú megbeszélés, ahol mindent szeretnénk megtudni rólad és a vállalkozásodról. Ahhoz, hogy a marketing tanácsadás végére valóban minden kérdésedre megkapd a választ, ahhoz előbb sok kérdést fel kell neked tennünk:

A beszélgetés után írásos dokumentációban rögzítjük, hogy milyen szakmai változtatások szükségesek a kívánt célok eléréséhez. Ne feledd, nem hagyunk magadra egy súlyos dokumentációval, hiszen amennyiben igényled, akkor a tanácsadás során feltérképezett feladatokat el is végezzük neked!

Mindent egy kézből

Marketing ügynökség: Tapasztalt szakembereink és a sokrétű szolgáltatásaink lehetővé teszik, hogy A-tól Z-ig egy kézben levezényeljük a marketing terv kivitelezését.
Miért jó még a „mindent egy kézből”? Mert így elkerülhetőek a félreértések, és amellett, hogy megspórolod magadnak a számtalan alvállalkozóval való bajlódást, még a hatékonyságnak is csak a javára válik.

Mennyibe kerül? Megéri ez nekem?

Egy tanácsadási projekt során nehéz előzetesen megítélni azt, hogy az eredményhez képest túl magas az ár, vagy sem.
Azonban ha belegondolunk, hogy ezáltal mit nyer a céged, azaz mennyit jelent egy átgondolt, eredményfókuszú stratégia megléte a napi marketing tevékenységedben, és ez mennyi többlet vevőt eredményez, azt gondolom, hogy nem kell tovább ragozni, hogy bőségesen meg fog térülni ez a befektetésed.

Az ár minden esetben egyedileg, a te cégedre szabva alakul, hogy minden szükséges elem vizsgálatára sor kerülhessen, de ne kelljen egy fillérrel sem többet fizetned a szükségesnél.

A marketing tanácsadás ára nagyságrendileg 350.000 Ft +ÁFA-tól indul.
Mire van szükséged a célod eléréséhez, hogy még jobb eredményeket érj el?
Jelentkezz marketing tanácsadásunkra, és megbeszéljük!
Jelentkezem!

Tanácsadó és kivitelező partnerként oroszlánrészt vállalunk az internetes bevételeid maximalizálásában.

A Penge Média az a Magyarországon működő digitális ügynökség, amely az online konverziónövelés valamennyi tényezőjét jól ismeri és alkalmazni is képes!

Ügyfeleinknek nem kell minden területre külön szakértőt toboroznia, a Penge Média összefogja a fizetett hirdetések, keresőoptimalizálás, egyedi  webfejlesztés és a grafikai tervezés menedzseléséhez kapcsolódó feladatokat és saját, szakértő munkatársaival megalkotják az optimális megoldást.

A Penge Média digitális médiastratégiákat fejleszt a legeltökéltebb, fejlődésre vágyó cégek számára. Az elmúlt évek fejlesztései során a mobil és a digitális marketing terén szerzett átfogó tapasztalataink és házon belüli CRO fejlesztéseink nagyban hozzájárulnak a márkák és a fogyasztók közötti hatékony kommunikáció kivitelezéséhez és továbbfejlesztéséhez. A hangsúly mindig a növekedésen és a konverzió növelésén van, nem a rövidtávú teljesítményen! Ezzel a Penge Média segíti a márka hosszú távon fenntartható és folyamatos fejlődését.

Tippek, Trükkök, Esettanulmányok
Az online marketing legújabb technikái egy e-mailben.
0% spam, 100% hasznos tartalom