Marketing tanácsadás
Tartalomjegyzék
Kinek, mikor és miért van szüksége online marketing tanácsadásra és mi a célja
A siker titka az átgondolt fejlődésben rejlik. De mit tegyen az ember, ha céged fejlődése stagnál, és új impulzusra lenne szükség a szintlépéshez?
Mi lenne, ha a marketinged minden fontos tényezője egy kézbe kerülne? Egy seregnyi alvállalkozó helyett bízd profi tanácsadónkra a marketinged!
Mikor lehet szükséged marketing tanácsadásra?
- Azt akarod, hogy az üzleti céljaid valóban megvalósuljanak, de elakadtál?
- A robbanásszerű növekedés helyett csak csigalassúsággal kúsznak felfelé a számok, vagy épp stagnálnak?
- Nem tudod, mit tehetnél még, hogy ezek változzanak?
- Céged mérete olyan komplex marketing folyamatokat kíván meg, amelyek meghaladják a kapacitásotokat?
Igen a válaszod? Akkor a marketing tanácsadás és a stratégiai online marketing neked való!
A stratégiai online marketing hadrendbe állítja az eszközöket, így a célok valóban elérhetővé válnak!
Elégedettlen vagy a marketing ügynökségeddel?
Marketing tanácsadóink segítenek abban, hogy a branded, minden korábbinál jobban teljesítsen!
Ami bennünket motivál:
- Elkötelezett, lojális ügyfelek
- Kitörési pontok tudatos keresése
- Mérhető eredmények
- Hivatástudat
- Feladatorientált projektmenedzsment
- Kihívást kereső és szerető partnerek
Amiben ügyfeleinket segítjük:
- Tulajdonosi szemlélettel állítjuk össze a terved
- Pontos, gyors kommunikáció
- Növekedés tényleges elérése
- Határidőre teljesítünk
- Szakértői csapat a céged háttérben
- Megvalósítjuk a közös célokat
Online marketing stratégia
Facebook marketing tanácsadás:
Nincs még Facebook hirdetés stratégiád? Közösségi média kampányok több vásárlót hoznak. A hirdetéseket nem hozzák a megfelelő eredményeket? Profi Facebook kampánymanagerünk átvizsgálja a fiókodat, és a több mint 30 pontos ellenőrzőlistánk alapján auditálja.
A Google Ads (régi nevén Google AdWords) kampány-audit szolgáltatás során részletesen megvizsgáljuk, a jelenlegi kampányok beállítását, feltárjuk mennyire használták ki a rendelkezésre álló optimalizációs lehetőségeket. Több, mint 30 féle szempontot alapján elemezzük a teljesítményt, de már néhány kritikus pont felderítése is óriási hatékonyság növelést eredményezhet.
Keresőoptimalizálás tanácsadás:
Kevés látogató érkezik a Google keresőből, jobb kulcsszavakra szeretnéd az oldalad optimalizálni. A SEO tanácsadás ideális megoldás, legyen szó akár arról, hogy céges weboldal készítés előtt állsz, vagy arról, hogy meglévő weboldalad pozícióját akarod javítani. Vágjunk bele!
Hírlevél marketing automatizálás:
Profitot termelő automatikus e-mail rendszer, hogy ügyfeleid folyamatosan vásároljanak nálad. Örökzöld tartalom készítése, marketing naptár felépítése amivel valódi vásárlóid lesznek.
Kell nekem online marketing tanácsadó
Neked való az online marketing tanácsadás, ha cégvezetőként, marketingvezetőként még éjszakánként is a következő kérdések járnak a fejedben:
- Hogyan erősítsem meg a márkám hatékonyan?
- Hogyan ismertethetem meg az emberekkel vállalkozásomat, termékeimet?
- Mi szükséges a kirobbanó sikerhez, amit eddig nem vettem észre?
- Hogyan készítsek olyan kampányokat, amelyek után hangosan csilingel a kassza?
- Biztos, hogy a megfelelő kommunikációs csatornákat használom?
- Lenne valami jobb csatorna, eszköz, amit eddig nem vettem észre?
- Hogyan hozzam ki a legtöbbet ezekből a csatornákból?
- Biztosan jól pozicionáljuk magukat a piacon?
Szerezz több vásárlót, lásd át 360 fokos teljességgel a piacod!
Marketing tanácsadónk segít abban, hogy pozicionáld a branded, nyerőn szegmentálj, és minden korábbinál jobban megértsd a célcsoportod gondolkodását!
A marketing tanácsadáson sokat tapasztalt szakembereink veled együtt gondolkodva keresik a válaszokat. Együtt felfedezzük céged eddig rejtett erőforrásait, felkutatjuk a megfelelő irányt a marketing néha zavarosnak tűnő világában, felépítünk egy olyan marketing stratégiát, ami a csúcsra repít! A marketingtanácsadás egy igazi kaland, egy kihívás, de megéri. Vágjunk bele!
Milyen elemei vannak a tanácsadásnak
Mielőtt belevágnák, fontos tisztázzuk a leggyakoribb félreértéseket, hibákat:
- Ne keverjük össze a célokat az eszközökkel!
Ez az egyik leggyakoribb hiba, amit elkövetnek. Hoztunk neked egy ábrát, ami garantáltan helyre tesz a célok és eszközök közötti különbséget.
Így még tisztábban látszik a szoros összefüggés a célok és az eszközök között. Hiszen csak a pontosan meghatározott célok felállítása után tudjuk felkutatni a szükséges eszközöket, a megfelelő csatornákat, és megalkotni a legütősebb üzeneteket. Kérdés sem fér hozzá az eltérő célok megvalósítása teljesen más stratégiát követel meg. Ugye neked sem jut eszedbe a közösségi médiát aktívan használó fiataloknak szánt tömegterméket olyan csatornákon és eszközökkel értékesíteni, mint a sok milliós B2B szolgáltatásokat elfoglalt üzletembereknek? - A stratégia nem kampány
Soha ne feledd, a legtökéletesebb marketing stratégia sem fog hirdetési szövegeket tartalmazni! Mert nem ez a dolga. A cél a tervezés, az átfogó stratégia, a célok, az érvek megtalálása és azok priorizálása. Ezek mentén pedig lehet foglalkozni az aktuális kampányokkal és azok részleteivel.
Miről szól még a marketing tervezés
Arról, hogyan szerezz még több ügyfelet és vásárlót, és arról, hogy a célcsoportot lézerpontosan határozd meg. És persze szegmentálás, szegmentálás és szegmentálás. Ha eddig nem volt lehetőséged a szegmentálásban rejlő lehetőségeket megragadni, akkor most itt az alkalom! Itt elkülönítjük az egyes célcsoportokat, és kiválasztjuk a hozzájuk tökéletesen illeszkedő eszközöket, csatornákat és a kifejezetten őket aktivizáló üzenetet is megalkotjuk.
Fontos! A marketing tervezés célja nem az, hogy megszámlálhatatlan rossz („csak a gond van vele”) ügyfelet zúdítson a nyakadba! Sőt, az elsődleges céljai között szerepel ezek kiszűrése és minőségi ügyfelekkel való helyettesítése. Épp ezért a terv szerves része az ideális ügyfél profil megalkotása, és olyan szűrési kritériumok felállítása a kiválasztott csatornákra, amelyek minősítik a leendő ügyfeleket, amelyeken fennakadnak a nem ideális jelöltek.
Amikor ezeket már tisztán látjuk, vagyis a KIT és MILYEN felületen keresztül akarunk megszólítani, akkor tudjuk pontosan megfogalmazni a MIT és HOGYAN akarunk nekik kommunikálni. Ekkor kell logikai érveket felsorakoztatni, érzelmi húrokat megpendíteni, megvillantani a vevőelőnyöket, hogy az érdeklődőből vevő váljon.
Nyilván ez iparáganként eltérő – van, ahol elég egy jól eltalált „call to action”, van, ahol viszont a vásárlást egy komplett, több lépcsős érdeklődőszerző folyamat előzi meg.
Online marketing tanácsadó
Igen! A klasszikus ma nem elég. Online marketing kivitelezés – a terv a cég minden szegmensére kiterjed, épp ezért az online sem maradhat ki! Napjainkban az online marketing stratégia már szinte (egy-két iparág kivételével) elengedhetetlen. A megfelelő online jelenlét a cég életben maradását jelentheti, hiszen bizonyos célcsoportok már csak online érhetők el. Épp ezért a marketing tanácsadáson az online marketing terv is napirendi kérdés. A napjaikban elérhető innovatív stratégiák, módszerek és eszközök sokasága dolgozzon neked, ne pedig ellened!
A fejlesztés alapja a közösen kialakított online marketing stratégia. Lépésről-lépésre haladnunk az online tér meghódításában, akár a domain név regisztrációjától indulva, a weboldal készítésén keresztül, a keresőmarketing technikák alkalmazásán át. A kitűzött cél érdekében megtervezzük, hogy az online eszközök és csatornák – PPC kampányok, Facebook oldal, YouTube csatorna, és még számtalan lehetőség – egymást kiegészítve és összehangolva milyen időzítéssel, kommunikációval szolgálják leginkább a vállalkozásod sikereit.
Online marketing kivitelezés
Az online marketing tanácsadás végére válaszokat kapsz a kérdéseidre. Pontosan fogod látni és tudni milyen eszközöket használj, melyiket mikor és milyen üzenettel érdemes bevetned, hogy a célcsoportod azt tegye, amit elvársz tőlük. Email marketing tanácsadás szolgáltatás.
A tanácsadás során szaktudásunk teljes skálája a rendelkezésedre áll, legyen szó
- PPC hirdetések auditálásáról (Google Ads, Facebook, Instagram)
- SEO– Keresőoptimalizálási auditról
- Webfejlesztésről (support a webfejlesztő felé, hogy a SEO kivitelezése pontos legyen)
- Stratégiai tanácsadás – online marketing tanácsadás
- vagy oktatásról:
Hogyan néz ki a marketing tanácsadás
Az első lépés a kapcsolatfelvétel. Majd következik egy jó hangulatú megbeszélés, ahol mindent szeretnénk megtudni rólad és a vállalkozásodról. A marketing tanácsadás végére valóban minden kérdésedre megkapd a választ, ahhoz előbb sok kérdést fel kell neked tennünk:
- Mikor és miért kezdted el?
- Mi vezérelt? Hogy jutottál el eddig?
- Hova akarsz eljutni? Mi a vízió?
- Hogy működik most a céged?
- Min szeretnél módosítani?
- Milyen céljaid vannak?
A beszélgetés után írásos dokumentációban rögzítjük milyen szakmai változtatások szükségesek a kívánt célok eléréséhez. Ne feledd, nem hagyunk magadra egy súlyos dokumentációval, hiszen amennyiben igényled, akkor a tanácsadás során feltérképezett feladatokat el is végezzük neked! Marketing tanácsadás penge módszerekkel.
Mindent egy kézből
Marketing ügynökség: Tapasztalt szakembereink és a sokrétű szolgáltatásaink lehetővé teszik, hogy A-tól Z-ig egy kézben levezényeljük a marketing terv kivitelezését.
Miért jó még a „mindent egy kézből”? Mert így elkerülhetőek a félreértések, és megspórolod magadnak a számtalan alvállalkozóval való bajlódást, még a hatékonyságnak is csak a javára válik.
Mennyibe kerül az online marketing tanácsadás
Egy tanácsadási projekt során nehéz előzetesen megítélni azt, hogy az eredményhez képest túl magas az ár, vagy sem.
Azonban ha belegondolunk, hogy ezáltal mit nyer a céged, azaz mennyit jelent egy átgondolt, eredményfókuszú stratégia megléte a napi marketing tevékenységedben, és ez mennyi többlet vevőt eredményez, azt gondolom, hogy nem kell tovább ragozni, hogy bőségesen meg fog térülni ez a befektetésed.
Az ár minden esetben egyedileg, a te cégedre szabva alakul, hogy minden szükséges elem vizsgálatára sor kerülhessen, de ne kelljen egy fillérrel sem többet fizetned a szükségesnél.