Teljeskörű online hirdetéskezelés

Több forgalmat akarsz a weboldaladra gyorsan?

Tippeld meg, hogy mekkora összeget költenek Magyarországon hirdetésekre, ezt követően nézd meg a legfrissebb kutatást a magyar reklámtorta méretére.

Kattintás alapú hirdetésekben gondolkozol, de még keresed a megfelelő partnert?

Akkor jó helyen jársz! Tudj meg többet a hirdetéskezelésről, megtalálod amit keresel!

Hirdetéskezelés: A két legnagyobb globális hirdetéskezelő rendszer a Google Ads (régebbi nevén Google AdWords) és a Facebook hirdetés ára. Ezek a legelterjedtebb platformok, és első sorban ezeken dolgozunk mi is.

Persze, ha a célcsoportod máshol érhető el, akkor igény szerint más platformokon is (külföldi kereső rendszerek, más közösségi média oldalak) profin megoldjuk a hirdetéskezelésed.

Teljes körű szolgáltatást nyújtunk a tervezéstől a kivitelezésen, optimalizáláson át a rendszeres havi riportig.

De ezt biztos sok oldalon olvastad már – de ami már ritkább, hogy mi KPI-k (key performance indicator), tehát teljesítménymutatók alapján dolgozunk.

A te közreműködéseddel meghatározzuk a fő mutatókat (pl.: elérni kívánt költség-bevétel arány). Ahhoz pedig, hogy el is érjük a kitűzött célokat, ismétlődő teszteket alkalmazunk – na, ilyet biztos nem találsz egy átlag PPC (kampánymenedzser) cégnél!

Mi többet teszünk, így velünk többet is érsz el!

Ami bennünket motivál:

  • A lehetőségek folyamatos keresése és megragadása
  • Folyamatos innováció az ügyfél oldalán
  • Megbízható, partneri együttműködés
  • Komplex megoldásokban gondolkodj
  • Innováció, innováció, innováció

Amiben ügyfeleink segítségére leszünk:

  • Elejétől a végéig elkészítjük a marketing kampányod
  • Megírjuk a hirdetések szövegét
  • Paraméterezzük a méréseket és pontosan elvégezzük azokat
  • Jól bevált, előremutató megoldáscsomagot adunk a kezedbe
  • Értékeljük a kampányok sikereit és rávilágítunk a további fejlődési pontokra

Mit foglal magába a hirdetéskezelés?

A hirdetéskezelés 9 eleme:

hirdetéskezelés

hirdetéskezelés

  1. Kampánytervezés
  2. Háttérkutatások: kulcsszókutatás, célközönség elemzés
  3. Budget tervezést a kitűzött célok alapján, akár a minimum, az optimális és a maximum budget-re is.
  4. Kampányoptimalizálás KPI-ok (megadott célszámok) alapján
  5. Hirdetési szövegek megírása
  6. Remarketing kampányok
  7. Dinamikus remarketing kampányok
  8. Katalógus alapján történő hirdetések
  9. Célzások beállítása az egyeztetett célok és célközönség elemzés alapján

Hirdetéskezelésen túl…

Ez még nem minden! A hirdetéskezelésen túl havonta, megegyezés szerint akár gyakrabban is, telefonon vagy riport formájában tájékoztatunk az eredményekről.

Ennek segítségével nyomon követheted a változásokat és munkafolyamatokat. Ne feledd, a kampány közben folyamatosan mérünk és tesztelünk – így biztos minden a jó irányba halad!

A sikeres kampánykezelés egyik alapja a kiértékelés, ezért a kampányod kiértékelése után mindig javaslatokat teszünk a további növekedés érdekében.

Dedikált szakmai kapcsolattartót biztosítunk a számodra, aki mindig a rendelkezésedre áll majd és folyamatosan támogat, szakmai tanácsokkal lát el, hiszen az adott területet jól ismeri, komplex szakmai tudással bír.

Érd el célközönséged mindenhol: META, Google, Bing, LinkedIn, TikTok. Személyre szabott kampányok, gyorsaság és hatékonyság.

Több bevételt akarok

Google Ads kampánytípusok:

  • Search hirdetések: a Google kereső találati listáján megjelenő fizetett hirdetések
  • Display hirdetések: a Google partnerhálózati webhelyein megjelenő, különböző formátumú, de általában képes, vagy szöveges hirdetések
  • Google Shopping hirdetések: Amennyiben webáruházad van akkor a találati lista tetején megjelenhetnek a termékeid
  • Alkalmazás kampányok
  • YouTube kampányok
  • Gmail: a Gmail postafiókokban a promóciós e-maileknél megjelenő üzenetek

Google Ads hirdetéskezelés

Facebook hirdetéskezelés

Hirdetnél, de nem magyarul? Aggódsz, hogy vállalja-e valaki így a hirdetéskezelést? Ne feledd, minden megoldható!

Mi idegen nyelveken is vállalunk hirdetéskezelést. Folyamatosan hirdetünk angol, német, olasz és norvég nyelvterületre célzott kampányokkal. Referenciáink között megtalálható orosz és svéd nyelvű kampány is.

A gyakori nyelvek esetében megoldott a nyelvi támogatás, de ritkább nyelvek esetén egy kapcsolattartó szükséges, aki segít a hirdetési szövegek megírásában.

Ezt követően már a célzott nyelvi terület nem jelent akadályt, hiszen a siker elsősorban a stratégia és a kreativitás ötvözetéből ered, amit a statisztika tesz kerek egésszé. Így a nyelv nem jelenthet akadályt!

Kezdj bele a hirdetésekbe még ma! Érjük el céljaidat együtt!

Bízd ránk a Facebook hirdetéskezelői feladataidat, és mi gondoskodunk róla, hogy üzeneted eljusson a világ bármely pontjára, bármilyen nyelven!

Tudod, legyen szó Facebookon, Instagram, vagy Google Ads kampányokról, mi mindent egy kézben megoldunk, így bátran keress bennünket, ha több platformon szeretnél fizetett hirdetésekkel érvényesülni és elérni leendő ügyfeleidet.

Facebook Ads hirdetéskezelés

Facebook hirdetéskezelés céljai:

  • Forgalomterelés
  • Konverziószerzés
  • Márkaépítés
  • Elérés
  • Videó megtekintés
  • Aktivitás növelés (post promotion)
  • Facebook oldal kedvelőinek növelése
  • Érdeklődőkeresés
  • Messenger üzenet hirdetések
  • Alkalmazástelepítések

Optimalizáljuk kampányaidat, vagyis velünk ugyanazzal a hirdetési költéssel több vásárlót fogsz nyerni magadnak!

Mire vársz még?

 Szerezz előnyt a versenytársaiddal szemben. META, Google, LinkedIn optimalizált kampányok.

Hatékony hirdetéseket akarok!

Visszahívást kérek

A mérhető különbség: hirdetéskezelés minősített szakértőkkel

Azt akarod, hogy az egyik legnagyobb megtérülést hozó marketing eszköz, a PPC (pay-per-click) hirdetések neked dolgozzanak?

Már próbáltad, de a hozzá fűzött nagy remények után a várt eredmények elmaradtak? Úgy érzed, többet is profitálhatnál belőle? Igazad van, vedd ki a részed, és aknázd ki a PPC hirdetésekben rejlő potenciált!

Válaszd az ügynökségi hirdetéskezelést!

PPC hirdetéseink többéves tapasztalatunk alatt már számtalan piacon bizonyítottak. A webshop-tól a B2B lead generáláson át, a márkaépítésig mindenre ismerjük a megoldást.

A kísérletezést hagyd másra, te menj biztosra – használd hirdetéskezelő szakértőink tudását!

Az előny nálad van

Te ismersz valakit, akinek nincs internete otthon, vagy a mobilján?

Manapság a háztartások 83%-a „online”, vagyis potenciálisan elérhető PPC hirdetéssel!

Napjainkban a vállalkozásoknak a legnagyobb előnyt és a legnagyobb veszélyt is az internet jelenti. Előny, hiszen a potenciális vásárlók csak egy kattintásnyira vannak, azonban a konkurencia is épp ilyen könnyen elérhetővé vált az online világban.

Hogyan lehet ezt mégis az előnyödre fordítani? Hirdetéskezeléssel. Profi hirdetéskezeléssel!

Jól célzott online hirdetésekkel a kampányok lényegesen költséghatékonyabbak, nagyságrendekkel olcsóbbak, mint a tömegeket elérő médiumok (TV, rádió). Felesleges mindenkihez szólni, amikor elég azokat jól megszólítani, akik valóban a vállalkozásod ügyfeleivé válhatnak!

A 21. században a siker kulcsa a digitalizációban rejlik. Hatalmas versenyelőnyt jelent vállalkozásodnak, ha hibátlan az online megjelenésed és profin felépített online marketing stratégiád részeként aktívan és valóban jól, jövedelmezően használod ki a Facebook és Google hirdetéskezelésben rejlő potenciált.

De mi kell ahhoz, hogy ezek a hirdetések valóban neked dolgozzanak? Profi hirdetéskezelés!
Megmutatjuk, hogy a hirdetéskezeléskor milyen lépések mentén építjük fel a sikert hozó kampányod.

Sikeres kampánykezelés

Egy PPC kampányt bárki össze tud rakni.

Egy jövedelmező PPC kampány azonban már egészen más eset! A sikeres kampányok nem varázsütésre készülnek. Megvan a folyamata, amit követi kell, és persze naprakész szaktudás és egy nagy adag szakmai tapasztalat is jól jön hozzá.

7 lépés a sikeres PPC kampányokhoz

  1. Felmérés: az első és legfontosabb mindig a felmérés. A weblap, a marketing csatornák, a közösségi média oldalak és persze a célcsoport felmérése és megismerése nélkül vakok vagyunk. De létfontosságú a versenytárs és kulcsszókutatás is. Ezek alapos ismerete adja az önazonos és vevőcsalogató hirdetések, a siker alapját.
  2. Szövegek és grafika: elkészítjük a hirdetések szövegeit és a kampányok kreatívjait. A megfelelő kulcsszavakkal és hívószavakkal elkészített hirdetések garantálják a várt eredményt. A grafikai tervezésnél pedig kiemelt hangsúlyt kap, hogy a kreatívok a vásárlások mellett a márkaépítést is elősegítsék.
  3. SETUP
    -Technikai setup: a PPC platformok számtalan technikai beállítást kínálnak, de csak kevesen ismerik igazán, így csak kevesen is aknázzák ki a bennük rejlő lehetőségeket. Mi hirdetési kampányod elindítása előtt elvégezzük az összes technikai beállítást. Az analitika rendszerektől, a felhasználók követésén és a konverziókon át a célközönségig minden kód a helyére kerül.
    -Kampánybeállítás: ha a keretrendszer készen áll, jöhetnek a kampányok, hirdetéscsoportok és a finomhangolt hirdetések- majd a start! Elindulnak a hirdetések a tervezett elhelyezésekkel és a felhasználói útvonalakkal.
  4. A/B tesztelés: tesztelés, tesztelés, tesztelés. Nincs üveggömbünk, amiből meg tudjuk mondani, mi fog biztosan működni, de tudjuk, hogy hogyan kutassuk fel a legjobb megoldást. Teszteljük a célközönségeket, a kulcsszavakat, a landing oldalakat és a kreatívokat, amíg elérjük a kívánt hatást.
  5. Folyamatos optimalizálás: a kampányok eredményességét figyelemmel kísérjük, és mindvégig mi irányítunk. A beérkező adatokból szakértő szemmel szúrjuk ki az összefüggéseket és ezek alapján módosítjuk a beállításokat. Így garantáljuk, hogy mindig a legjobb hirdetések futnak,  és a legjobb célközönséget éred el!
  6. Folyamatos hirdetés megújítás: Egy idő után minden hirdetés kiég, de aggodalomra semmi ok, van helyette másik! Mi folyamatosan monitorozzuk a célközönség reakcióit, és ha azt látjuk, hogy már nem érjük el a kívánt hatást, akkor felrázzuk őket új hirdetésekkel, promóciókkal, üzenetekkel.
  7. Report, konzultáció: legyél mindig képben! Nekünk fontos, hogy pontosan lásd, és értsd a folyamatokat, ezért rendszeresen küldünk jelentést, amit igény szerint át is beszélünk. Célunk, hogy átlátható legyen a marketingbüdzséd és annak a megtérülése is. Fejlett analitika és folyamatos konzultáció – csak ennyi kell hozzá!

Hirdetéskezelési szolgáltatások

A hirdetéskezelés folyamatáról már látod, hogy milyen összetett. Most ideje, hogy azt is megismerd, hogy hány különféle megoldás áll a rendelkezésedre

  • Google Ads (AdWords) hirdetéskezelés: mindenki a kereső élén akar lenni és pénz keresni a Google hirdetéssel. Minősített Google Partner ügynökségként velünk ez elérhetővé válik. Tapasztald meg, hogy milyen, amikor több éves szakmai hozzáértéssel rendelkező szakértők veszik a kezükbe a fiókod. A különbség magáért beszél!
  • Google Display kampánykezelés: vizuális hirdetések számtalan hírportálon, weboldalon, applikációban? Bannerek, html5 hirdetések, dinamikus katalógus kampányok? Igen, minden egy helyen. Profitálj belőle!
  • Facebook, Instagram hirdetéskezelés: mindenki fent van a Facebookon, de csak kevesen profitálnak belőle. A magas megtérüléshez fejlett hirdetési megoldások is kellenek (Facebook hirdetés szöveg  + Facebook kampánykezelés). Te már felkészültél?
  • PPC hirdetések további hálózatokon: ha PPC-ről és hirdetéskezelésről beszélünk, sokaknak csak a Google és Facebook kampánykezelés jut az eszébe. Vannak azonban más lehetőségek is. Legyél te az első az iparágadban, aki ezeket felfedezi és meghódítja. Előzd be a konkurenciád profi támogatással!
  • Dinamikus remarketing kampánykezelés: te már használod ezt a hirdetési megoldást? Ha nem, akkor itt az ideje! Elsősorban webáruházaknak javasoljuk. A hirdetéskezeléskor optimalizáljuk a katalógust, beállítjuk a felhasználók követését és természetesen mérjük az eredményeket.

Maximalizáld online láthatóságod a leghatékonyabb platformokon. Performancia orientált audit és kampány optimalizálás.

Eredmény orinentált hirdetéskezelés szolgáltatásunkkal felpörgetjük vállalkozásod

Díjmentes konzultáció

Hirdetéskezelés a gyakorlatban

Érdekel a hirdetéskezelés, de még bizonytalan vagy benne, hogy ez lenne a legjobb megoldás a vállalkozásodnak?

Akkor első lépésként inkább válaszd a marketing tanácsadást, ahol együtt megkeressük a kitörésre legalkalmasabb online marketing eszközöket!

Ha tudod, hogy ezt akarod, akkor csak lépj velünk kapcsolatba!

A kapcsolatfelvétel után felkeresünk, és egy konzultáció során mindent részletesen átbeszélünk, hogy mindent érts, átláss és persze, hogy meghatározzunk a fő irányvonalakat, a tervezett marketing csatornákat (Facebook kampánykezelés, Google hirdetéskezelés, stb.), és az elérni kívánt célokat.

Mi hosszútávra tervezünk, de azt is tudjuk, hogy nem könnyű elköteleződni. Itt nincs hűségidő és a hirdetéskezelés szolgáltatásunk is havidíjas konstrukcióban érhető el.

Tudjuk, hogy a piacon megtalálni a megfelelő partnert nem egyszerű és még az is lehet, hogy vannak már negatív tapasztalataid, de hidd el, most jó helyen jársz.

Azért, hogy ezt te is megtapasztald, három hónap együttműködési próbaidő szerepel a szerződésünkben.

Hirdetéskezelés árak

A hirdetés pénzbe kerül. Gondolom ezzel nem mondtunk újat. Jó hír azonban, hogy a PPC alapú hirdetések lényegesen olcsóbbak, mint mondjuk egy TV hirdetés (és célzottabb is).

Lássuk a hirdetéskezelés költségei miből állnak: hirdetési büdzsé + munkadíj. A hirdetési büdzsé alatt a kattintásokra elköltött összeget értjük.

Mit takar a munkadíj? Az ügynökségi díjunk három részből áll: egyszeri setup díj – amiért a hirdetési fiókodban mindent beállítunk.

Ezen felül már csak a kampánykezelés fix havidíja, illetve a hirdetési összeggel arányos havidíj fizetendő. Ezért viszont garantáltan folyamatosan a legjobb szakértőink dolgoznak neked, hogy a hirdetéseid napról napra több bevételt termeljenek cégednek.

Miért minket válassz

Felelősségteljesen, átláthatóan, szenvedéllyel.

Full Stack marketing ügynökség vagyunk, garantáltan kivesszük a részünk az online marketing folyamat minden lépésében: a stratégia elkészítésétől, a marketing terv frissítésén át egészen a weboldal vagy webáruház készítésig.

Partnerek vagyunk a UX design készítésében, Google és Facebook kampányok kezelésében és a keresőoptimalizálásban is – összegezve, a tervezéstől a megvalósításig számíthatsz ránk. Nem hagyunk magadra!

Kizárólag a legjobbakkal dolgozol – a legjobb munkatársakkal és a legjobb ügyfelekkel, akik az élvonalba akarnak tartozni –  és törekszünk a tökéletességre nap mint nap.

Csakis olyan profi szakemberekkel dolgozol együtt, akik a te termékeidhez, szolgáltatásaidhoz is képesek megtalálni a legjobban működő hirdetéseket.

Pontosan tudjuk, hogy az online világban, így a hirdetéskezelésben is minden változik és a folyamatos fejlődés, az élethosszig tartó tanulás elengedhetetlen.

Az adatvezérelt, teljesítmény fókuszú (performance marketing) marketingben hiszünk. A hirdetéskezelés szolgáltatásunk alapja a lézerpontos mérés, az elemzés és a folyamatos javítás, optimalizálás. Így a végeredmény nem lehet más, csak egy profitáló online marketing rendszer.

Ne vesztegess több időt! Vedd fel velünk a kapcsolatot még ma, hogy megtaláljuk a te vállalkozásodhoz tökéletesen illő, legjobb hirdetéskezelési megoldást!

 Csak egy pár példa, hogy milyen részletességgel tudjuk célozni a kampányaidat:

Hirdetéskezelés számokban

18000+
12000+
300+
megcélzott kulcsszó
aktívan futó kampány
millió forint reklámvásárlás

Gyakran Ismételt Kérdések

Mennyibe kerül a szolgáltatásotok?
A szolgáltatás díja egyedi igények és feladatok komplexitása alapján kerül meghatározásra. Kérj ingyenes 45 perces konzultációt, ahol marketing szakértőinkkel átbeszéljük a céljaidat.
Részemről mire van szükség a kezdéshez?
A kezdéshez szükséges, hogy biztosítsd a vállalkozásod adatait, céljait és a jelenlegi marketing anyagaidat. Emellett hozzáférést kell biztosítanod a hirdetési fiókjaidhoz.
Honnan tudom, hogy a ti munkátok eredménye egy adott vásárlás?
A vásárlások nyomon követésére konverziókövetési rendszereket alkalmazunk, mint például a Google Analytics és a Facebook Pixel, melyek pontosan megmutatják, mely hirdetések generálták a vásárlásokat.
Milyen költségekből tevődik össze a kampánykezelés?
A kampánykezelés költségei közé tartozik a hirdetési platformok díja (pl. Google Ads, Facebook Ads, TikTok, Linkedin), a kreatív anyagok előállításának költségei és a kampány menedzsment díja.
Milyen megtérüléssel (ROAS) lehet számolni?
A megtérülési arány (ROAS) nagymértékben függ az iparágtól. Kérj ingyenes 45 perces konzultációt, ahol marketing szakértőinkkel átbeszéljük a lehetőségeidet.
Mikor érdemes kiszerveznem a hirdetéseim kezelését?
A hirdetések kezelésének kiszervezése akkor érdemes, ha nincs elég szakértelmed a hatékony kampánykezeléshez és szeretnéd ha folyamatosan növekedne céged marketing eredményessége.
Nekem lesz valami dolgom?
Igen, a kezdeti szakaszban szükség lesz az együttműködésedre a célok meghatározásában, valamint a hirdetési fiókokhoz való hozzáférés biztosításában. Ezt követően rendszeres kommunikációval és jóváhagyásokkal érdemes számolnod.
Van valamilyen minimális szerződési idő?
A minimális szerződési idő 12 hónap.
Mekkora hirdetési költséggel kell számolnom?
A hirdetési költség a céloktól és a célközönségtől függően változik. Friss kutatások azt mutatják, hogy a magyar kis és közepes vállalkozások átlagosan 650.000 Ft feletti összeget költenek a marketingre.
Melyek a legnépszerűbb hirdetési platformok?
A legnépszerűbb hirdetési platformok közé tartozik a Google Ads, a Facebook Ads, az Instagram Ads és a TikTok Ads. Ezeken a platformokon érhetők el a legszélesebb közönségek és a legjobb célzási lehetőségek.

Kérj ingyenes ajánlatot és növeljük együtt céged bevételét a hirdetéskezelés erejével!

Hasznosnak találta a cikket?