Hirdetéskezelés

Ügyfeleink között olyan eltökélt, céltudatos vállalkozásokat tudhatunk, akik csak a piacvezetői pozícióval elégedettek!

Több forgalmat akarsz a weboldaladra gyorsan? Kattintás alapú hirdetésekben gondolkozol, de még keresed a megfelelő partnert? Akkor jó helyen jársz! Tudj meg többet a hirdetéskezelésről és találd meg, amit keresel!

A két legnagyobb globális hirdetéskezelő rendszer a Google Ads (régebbi nevén Google AdWords) és a Facebook hirdetések. Ezek a legelterjedtebb platformok, és első sorban ezeken dolgozunk mi is. Persze, ha a célcsoportod máshol érhető el, akkor igény szerint más platformokon is (külföldi kereső rendszerek, más közösségi média oldalak) profin megoldjuk a hirdetéskezelésed.

Teljes körű szolgáltatást nyújtunk a tervezéstől a kivitelezésen, optimalizáláson át a rendszeres havi riportig. De ezt biztos sok oldalon olvastad már – de ami már ritkább, hogy mi KPI-k (key performance indicator), tehát teljesítménymutatók alapján dolgozunk. A te közreműködéseddel meghatározzuk a fő mutatókat (pl.: elérni kívánt költség-bevétel arány). Ahhoz pedig, hogy el is érjük a kitűzött célokat, ismétlődő teszteket alkalmazunk – na, ilyet biztos nem találsz egy átlag PPC (kampánymenedzser) cégnél! Mi többet teszünk, így velünk többet is érsz el!

Ami bennünket motivál:

  • A lehetőségek folyamatos keresése és megragadása
  • Folyamatos innováció az ügyfél oldalán
  • Megbízható, partneri együttműködés
  • Komplex megoldásokban gondolkodj
  • Innováció, innováció, innováció

Amiben ügyfeleink segítségére leszünk:

  • Elejétől a végéig elkészítjük a marketing kampányod
  • Megírjuk a hirdetések szövegét
  • Paraméterezzük a méréseket és pontosan elvégezzük azokat
  • Jól bevált, előremutató megoldáscsomagot adunk a kezedbe
  • Értékeljük a kampányok sikereit és rávilágítunk a további fejlődési pontokra

Mit foglal magába a hirdetéskezelés? Avagy a hirdetéskezelés 9 eleme:

  1. Kampánytervezés
  2. Háttérkutatások: kulcsszókutatás, célközönség elemzés
  3. Budget tervezést a kitűzött célok alapján, akár a minimum, az optimális és a maximum budget-re is.
  4. Kampányoptimalizálás KPI-ok (megadott célszámok) alapján
  5. Hirdetési szövegek megírása
  6. Remarketing kampányok
  7. Dinamikus remarketing kampányok
  8. Katalógus alapján történő hirdetések
  9. Célzások beállítása az egyeztetett célok és célközönség elemzés alapján

A hirdetéskezelésen túl…

Ez még nem minden! A hirdetéskezelésen túl havonta, megegyezés szerint akár gyakrabban is, telefonon vagy riport formájában tájékoztatunk az eredményekről. Ennek segítségével nyomon követheted a változásokat és munkafolyamatokat. Ne feledd, a kampány közben folyamatosan mérünk és tesztelünk – így biztos minden a jó irányba halad!

A sikeres kampánykezelés egyik alapja a kiértékelés, ezért a kampányod kiértékelése után mindig javaslatokat teszünk a további növekedés érdekében. Dedikált szakmai kapcsolattartót biztosítunk a számodra, aki mindig a rendelkezésedre áll majd és folyamatosan támogat, szakmai tanácsokkal lát el, hiszen az adott területet jól ismeri, komplex szakmai tudással bír.

Ne feledd, a hirdetéskezelésen túl másban is számíthatsz ránk! Keress minket bizalommal akár elemzés, webfejlesztés vagy kivitelezés a téma – nálunk mindent egy kézben megtalálsz!

Jelentkezés

Google Ads kampánytípusok:

Facebook hirdetések céljai:

Határtalan hirdetéskezelés

Hirdetnél, de nem magyarul? Aggódsz, hogy vállalja-e valaki így a hirdetéskezelést? Ne feledd, minden megoldható! Mi idegen nyelveken is vállalunk hirdetéskezelést. Folyamatosan hirdetünk angol, német, olasz és norvég nyelvterületre célzott kampányokkal. De referenciáink között megtalálható orosz és svéd nyelvű kampány is.

A gyakori nyelvek esetében megoldott a nyelvi támogatás, de ritkább nyelvek esetén egy kapcsolattartó szükséges, aki segít a hirdetési szövegek megírásában.
Ezt követően már a célzott nyelvi terület nem jelent akadályt, hiszen a siker elsősorban a stratégia és a kreativitás ötvözetéből ered, amit a statisztika tesz kerek egésszé. Így a nyelv nem jelenthet akadályt!

Kezdj bele a hirdetésekbe még ma! Érjük el céljaidat együtt!
Tudod, legyen szó Facebookon, Instagram, vagy Google Ads kampányokról, mi mindent egy kézben megoldunk, így bátran keress bennünket, ha több platformon szeretnél fizetett hirdetésekkel érvényesülni és elérni leendő ügyfeleidet. Optimalizáljuk kampányaidat, vagyis velünk ugyanazzal a hirdetési költéssel több vásárlót fogsz nyerni magadnak!
Mire vársz még?

Érdekel a hirdetéskezelés? Magasabb fokozatba kapcsolnád vállalkozásodat?

Vegyél részt marketing konzultáción!

Jelentkezés

A mérhető különbség: hirdetéskezelés minősített szakértőkkel

Azt akarod, hogy az egyik legnagyobb megtérülést hozó marketing eszköz, a PPC (pay-per-click) hirdetések neked dolgozzanak?  Már próbáltad, de a hozzá fűzött nagy remények után a várt eredmények elmaradtak? Úgy érzed, többet is profitálhatnál belőle? Igazad van, vedd ki a részed, és aknázd ki a PPC hirdetésekben rejlő potenciált!

Válaszd az ügynökségi hirdetéskezelést! PPC hirdetéseink többéves tapasztalatunk alatt már számtalan piacon bizonyítottak. A webshop-tól a B2B lead generáláson át, a márkaépítésig mindenre ismerjük a megoldást. A kísérletezést hagyd másra, te menj biztosra – használd szakértőink tudását!

Hirdetéskezelés – az előny nálad van

Te ismersz valakit, akinek nincs internete otthon, vagy a mobilján?
Manapság a háztartások 83%-a „online”, vagyis potenciálisan elérhető PPC hirdetéssel!
Napjainkban a vállalkozásoknak a legnagyobb előnyt és a legnagyobb veszélyt is az internet jelenti. Előny, hiszen a potenciális vásárlók csak egy kattintásnyira vannak, azonban a konkurencia is épp ilyen könnyen elérhetővé vált az online világban.

Hogyan lehet ezt mégis az előnyödre fordítani? Hirdetéskezeléssel. Profi hirdetéskezeléssel!
Jól célzott online hirdetésekkel a kampányok lényegesen költséghatékonyabbak, nagyságrendekkel olcsóbbak, mint a tömegeket elérő médiumok (TV, rádió). Felesleges mindenkihez szólni, amikor elég azokat jól megszólítani, akik valóban a vállalkozásod ügyfeleivé válhatnak!
A 21. században a siker kulcsa a digitalizációban rejlik. Hatalmas versenyelőnyt jelent vállalkozásodnak, ha hibátlan az online megjelenésed és profin felépített online marketing stratégiád részeként aktívan és valóban jól, jövedelmezően használod ki a Facebook és Google hirdetésekben rejlő potenciált.

De mi kell ahhoz, hogy ezek a hirdetések valóban neked dolgozzanak? Profi hirdetéskezelés!
Megmutatjuk, hogy a hirdetéskezeléskor milyen lépések mentén építjük fel a sikert hozó kampányod.

A sikeres kampányok 7 lépése

Egy PPC kampányt bárki össze tud rakni. Egy jövedelmező PPC kampány azonban már egészen más eset! A sikeres kampányok nem varázsütésre készülnek. Megvan a folyamata, amit követi kell, és persze naprakész szaktudás és egy nagy adag szakmai tapasztalat is jól jön hozzá.

7 lépés a sikeres PPC kampányokhoz

  1. Felmérés: az első és legfontosabb mindig a felmérés. A weblap, a marketing csatornák, a közösségi média oldalak és persze a célcsoport felmérése és megismerése nélkül vakok vagyunk. De létfontosságú a versenytárs és kulcsszókutatás is. Ezek alapos ismerete adja az önazonos és vevőcsalogató hirdetések, a siker alapját.
  2. Szövegek és grafika: elkészítjük a hirdetések szövegeit és a kampányok kreatívjait. A megfelelő kulcsszavakkal és hívószavakkal elkészített hirdetések garantálják a várt eredményt. A grafikai tervezésnél pedig kiemelt hangsúlyt kap, hogy a kreatívok a vásárlások mellett a márkaépítést is elősegítsék.
  3. SETUP
    -Technikai setup: a PPC platformok számtalan technikai beállítást kínálnak, de csak kevesen ismerik igazán, így csak kevesen is aknázzák ki a bennük rejlő lehetőségeket. Mi hirdetési kampányod elindítása előtt elvégezzük az összes technikai beállítást. Az analitika rendszerektől, a felhasználók követésén és a konverziókon át a célközönségig minden kód a helyére kerül.
    -Kampánybeállítás: ha a keretrendszer készen áll, jöhetnek a kampányok, hirdetéscsoportok és a finomhangolt hirdetések- majd a start! Elindulnak a hirdetések a tervezett elhelyezésekkel és a felhasználói útvonalakkal.
  4. A/B tesztelés: tesztelés, tesztelés, tesztelés. Nincs üveggömbünk, amiből meg tudjuk mondani, mi fog biztosan működni, de tudjuk, hogy hogyan kutassuk fel a legjobb megoldást. Teszteljük a célközönségeket, a kulcsszavakat, a landing oldalakat és a kreatívokat, amíg elérjük a kívánt hatást.
  5. Folyamatos optimalizálás: a kampányok eredményességét figyelemmel kísérjük, és mindvégig mi irányítunk. A beérkező adatokból szakértő szemmel szúrjuk ki az összefüggéseket és ezek alapján módosítjuk a beállításokat. Így garantáljuk, hogy mindig a legjobb hirdetések futnak,  és a legjobb célközönséget éred el!
  6. Folyamatos hirdetés megújítás: Egy idő után minden hirdetés kiég, de aggodalomra semmi ok, van helyette másik! Mi folyamatosan monitorozzuk a célközönség reakcióit, és ha azt látjuk, hogy már nem érjük el a kívánt hatást, akkor felrázzuk őket új hirdetésekkel, promóciókkal, üzenetekkel.
  7. Report, konzultáció: legyél mindig képben! Nekünk fontos, hogy pontosan lásd, és értsd a folyamatokat, ezért rendszeresen küldünk jelentést, amit igény szerint át is beszélünk. Célunk, hogy átlátható legyen a marketingbüdzséd és annak a megtérülése is. Fejlett analitika és folyamatos konzultáció – csak ennyi kell hozzá!

Hirdetéskezelési szolgáltatások

A hirdetéskezelés folyamatáról már látod, hogy milyen összetett. Most ideje, hogy azt is megismerd, hogy hány különféle megoldás áll a rendelkezésedre!

Hirdetéskezelés a gyakorlatban

Érdekel a hirdetéskezelés, de még bizonytalan vagy benne, hogy ez lenne a legjobb megoldás a vállalkozásodnak? Akkor első lépésként inkább válaszd a marketing tanácsadást, ahol együtt megkeressük a kitörésre legalkalmasabb online marketing eszközöket!

Ha tudod, hogy ezt akarod, akkor csak lépj velünk kapcsolatba! A kapcsolatfelvétel után felkeresünk, és egy konzultáció során mindent részletesen átbeszélünk, hogy mindent érts, átláss és persze, hogy meghatározzunk a fő irányvonalakat, a tervezett marketing csatornákat (Facebook kampánykezelés, Google hirdetéskezelés, stb.), és az elérni kívánt célokat.

Mi hosszútávra tervezünk, de azt is tudjuk, hogy nem könnyű elköteleződni. Itt nincs hűségidő és a hirdetéskezelés szolgáltatásunk is havidíjas konstrukcióban érhető el. Tudjuk, hogy a piacon megtalálni a megfelelő partnert nem egyszerű és még az is lehet, hogy vannak már negatív tapasztalataid, de hidd el, most jó helyen jársz! Azért, hogy ezt te is megtapasztald, három hónap együttműködési próbaidő szerepel a szerződésünkben.

Hirdetéskezelés árak

A hirdetés pénzbe kerül. Gondolom ezzel nem mondtunk újat. Jó hír azonban, hogy a PPC alapú hirdetések lényegesen olcsóbbak, mint mondjuk egy TV hirdetés (és célzottabb is).
Lássuk a hirdetéskezelés költségei miből állnak: hirdetési büdzsé + munkadíj. A hirdetési büdzsé alatt a kattintásokra elköltött összeget értjük.
Mit takar a munkadíj? Az ügynökségi díjunk három részből áll: egyszeri setup díj – amiért a hirdetési fiókodban mindent beállítunk. Ezen felül már csak a kampánykezelés fix havidíja, illetve a hirdetési összeggel arányos havidíj fizetendő. Ezért viszont garantáltan folyamatosan a legjobb szakértőink dolgoznak neked, hogy a hirdetéseid napról napra több bevételt termeljenek cégednek!

Miért minket válassz?

Felelősségteljesen, átláthatóan, szenvedéllyel.

Full Stack marketing ügynökség vagyunk, garantáltan kivesszük a részünk az online marketing folyamat minden lépésében: a stratégia elkészítésétől, a marketing terv frissítésén át egészen a weboldal vagy webáruház készítésig. Partnerek vagyunk a UX design készítésében, Google és Facebook kampányok kezelésében és a keresőoptimalizálásban is – összegezve, a tervezéstől a megvalósításig számíthatsz ránk. Nem hagyunk magadra!

Kizárólag a legjobbakkal dolgozunk – a legjobb munkatársakkal és a legjobb ügyfelekkel, akik az élvonalba akarnak tartozni –  és törekszünk a tökéletességre nap mint nap. Csakis olyan profi szakemberekkel dolgozunk, akik a te termékeidhez, szolgáltatásaidhoz is képesek megtalálni a legjobban működő hirdetéseket.

Pontosan tudjuk, hogy az online világban, így a hirdetéskezelésben is minden változik és a folyamatos fejlődés, az élethosszig tartó tanulás elengedhetetlen.

Az adatvezérelt, teljesítmény fókuszú (performance marketing) marketingben hiszünk. A hirdetéskezelés szolgáltatásunk alapja a lézerpontos mérés, az elemzés és a folyamatos javítás, optimalizálás. Így a végeredmény nem lehet más, csak egy profitáló online marketing rendszer.

Ne vesztegess több időt! Vedd fel velünk a kapcsolatot még ma, hogy megtaláljuk a te vállalkozásodhoz tökéletesen illő, legjobb hirdetéskezelési megoldást!

 

Csak egy pár példa, hogy milyen részletességgel tudjuk célozni a kampányaidat:

Hirdetéskezelés számokban

18000+
12000+
80+
megcélzott kulcszó
aktívan futó kampány
millió forint reklámvásárlás
További kérdéseid vannak?
Vedd fel velünk a kapcsolatot és tegyük a hirdetéseid még jövedelmezőbbé!
Érdekel

Tanácsadó és kivitelező partnerként oroszlánrészt vállalunk az internetes bevételeid maximalizálásában.

A Penge Média az a Magyarországon működő digitális ügynökség, amely az online konverziónövelés valamennyi tényezőjét jól ismeri és alkalmazni is képes!

Ügyfeleinknek nem kell minden területre külön szakértőt toboroznia, a Penge Média összefogja a fizetett hirdetések, keresőoptimalizálás, egyedi  webfejlesztés és a grafikai tervezés menedzseléséhez kapcsolódó feladatokat és saját, szakértő munkatársaival megalkotják az optimális megoldást.

A Penge Média digitális médiastratégiákat fejleszt a legeltökéltebb, fejlődésre vágyó cégek számára. Az elmúlt évek fejlesztései során a mobil és a digitális marketing terén szerzett átfogó tapasztalataink és házon belüli CRO fejlesztéseink nagyban hozzájárulnak a márkák és a fogyasztók közötti hatékony kommunikáció kivitelezéséhez és továbbfejlesztéséhez. A hangsúly mindig a növekedésen és a konverzió növelésén van, nem a rövidtávú teljesítményen! Ezzel a Penge Média segíti a márka hosszú távon fenntartható és folyamatos fejlődését.

Tippek, Trükkök, Esettanulmányok
Az online marketing legújabb technikái egy e-mailben.
0% spam, 100% hasznos tartalom