Hirdetés audit
Tartalomjegyzék
100%-ig biztos vagy benne, hogy a maximumot hozod ki a PPC kampányaidból?
PPC hirdetés szakértők – hirdetés audit
Hogyan működik? Facebook és a Google Ads (Adwords) hirdetési fiók audit*
Napjainkban sokan várják a megváltást, a gyors meggazdagodást a PPC hirdetésektől. Azonban a valódi áttörést csak kevesen érik el. Ha te beéred egy erős közepessel, akkor ne olvass tovább, de ha többre vágysz, ha csúcsra akarod járatni a PPC platformokat, akkor van egy jó hírünk – itt az audit!
Ads szakértő munkatársunk segít a hirdetések optimalizálásában. A PPC hirdetés audit keretén belül teljes körűen átnézzük a Google ADS (AdWords) és/vagy Facebook hirdetési fiókod beállításait és az ezekkel kapcsolatos mérési beállításokat. Vagyis a hirdetés audit nem más, mint az eddigi tevékenységed átnézése, kiértékelése és a hibák kijavítása, mindezt a Facebook és az ADS (Adwords) platformokon. Ki ne szeretné tudni, ha van lehetősége arra, hogy akár jobban is csinálhatja azt, amit csinál?
Az elemzésnek igazi szuperereje van, hiszen a folyamat végén ugyanolyan költés mellett több új vásárlót tudsz majd magadénak!
Ami bennünket motivál:
- Maximalista ügyfelek
- A lehetőségek folyamatos keresése és megragadása
- Folyamatos innováció az ügyfél oldalán
- Megbízható, partneri együttműködés
- Biztonságra vágyó ügyfél, aki egy kézben akarja tudni a fejlesztést, tanácsadást, kivitelezést
Amiben ügyfeleink segítségére leszünk:
- Feltárjuk a lehetőségeket és a fejlődést gátló tényezőket
- Érthetően prezentáljuk az elkészített dokumentációt
- Személyesen válaszoljuk meg a felmerült kérdéseket
- Kitörési pontokat javaslunk cégednek az eredmények tükrében
- Határidőre és pontosan szállítjuk az elemzést
- Jól bevált, előremutató megoldáscsomagot adunk a kezedbe
Neked szól a PPC hirdetés audit?
Felmerül benned a kérdés – „Szükségem van nekem Google Ads és Facebook auditra?” Ha biztos vagy benne, képtelenség többet kihozni a kampányaidból, akkor nem. Ha viszont a legkisebb esély is van arra, hogy növelni tudd az eredményességét, akkor vesd audit alá a fiókod!
Két esetben biztos érdemes részletes fiók-felülvizsgálatot kérned tőlünk:
- Ha a (cég)vezetőként elbizonytalanodtál a jelenlegi PPC menedzserednek a megbízhatóságában, vagy már el is vesztetted a bizalmad, és másik szakértőt keresel. A felülvizsgálat ideális, hiszen egy folyamattal felmérheted a korábbi szakértő és auditot végző cég szakmai tudását is. A folyamat végén komplex képet kapsz a kiszemelt cég hozzáértéséről is.
- Ha a cégvezetőként magad kezeled a fiókokat és fejlődési lehetőséget, kitörési pontokat keresel, nagyobb sikereket akarsz elérni.
Te melyik vagy?
Miért fontos tudnunk, milyen céllal kérsz tőlünk PPC auditot?
Elengedhetetlen megértenünk, mi vezérel téged.
Az első helyzetben egy bizalmi kérdésről van szó és csupán arra van szükséged, hogy meggyőződhess róla, az aktuális PPC-s szakembered valóban érti-e a dolgát.
Sajnos a mi tapasztalatunk azt mutatja, az esetek nagy többségében, amikor az ügyfél eljut odáig, hogy hirdetés auditot kér, már annyi gond van a fiókjával, hogy nulláról kell újraépíteni azt. Ezért ebben az esetben nem érdemes egy szintnél mélyebben auditálni, mert a kapott eredményeket nem lehet érdemben felhasználni, hiszen nem a meglévő kampányok kerülnek átalakításra, hanem újak létrehozása szükséges.
A második eset viszont egy mélyebb hirdetés auditot igényel, hiszen ez gyakorlatilag nem csak egy átvilágítás, hanem egyben egy edukációt is jelent a kampányokat menedzselő szakember számára. Itt fontos, hogy az érintett értse a logikai összefüggéseket, így a későbbiekben is alkalmazni tudja azokat a hétköznapokban.
A hirdetés audit háttere
Fontos kiemelni az audittal kapcsolatban, minden hirdetési fiókban lehet hibát találni. Egyrészt azért, mert senki nem tökéletes, másfelől pedig azért, mert a kampánymenedzserek ideje is véges, és adott időt tudnak rászánni a kampányokra, amiknek az optimalizálásával szinte végtelen napokat el lehetne tölteni. Emiatt a feladatokat minden tapasztalt PPC szakértő priorizálja (vagy legalábbis priorizálnia kellene) aszerint, hogy milyen konkrét célt tűztetek ki a kampány indulásakor.
Természetesen, ha a meglévő PPC-s szakértőd jó munkát végez, azt nem fogjuk titokban tartani, hiszen partnerek vagyunk, egy hajóban evezünk. A Te és a munkatársad sikere számunkra is egy pozitív eredmény. Csapatunkat minden hatékony kampány felvillanyoz és felüdülés jó szakemberekkel találkozni. Azt sem szeretnénk, hogy időt és energiát veszíts egy indokolatlan új PPC szakember beszerzésével, ha már a régi is bevált.
Az őszinteségben hiszünk, na meg persze abban: A jó audit csodákra képes!
Érdekel a fizetett hirdetések auditja? Magasabb fokozatba kapcsolnád vállalkozásodat?
Vegyél részt marketing konzultáción!
*Ha mi a saját munkáinkat is auditálnánk, ott is találnánk kisebb-nagyobb hibákat. Az audit célja nem az, hogy a PPC kezelőket minősítsük, hanem az, hogy hatékonyabbá tegyük a fiókodat és eredményeket érjünk el!
Még többet akarsz tudni? Ássunk mélyre – tudj meg mindent a PPC hirdetés auditról!
Mit tartalmaz a Facebook és Google Ads audit?
Az audit lényege, hogy hiszünk abban, hogy lehet ezt még jobban is csinálni! Mit jelent az, hogy jobban?
Jobb = eredményesebb, hatékonyabb. Jelenthet több oldalkedvelőt, érdeklődőt, feliratkozót, vásárlót, alacsonyabb költségeket, jobb megtérülést, kevesebb ráfordítást, számtalan megspórolt munkaórát és persze növekvő bevételt és még több profitot.
Az audit felfedi azokat a réseket, ahol a pénz és ráfordítások elszivárognak, ahelyett, hogy pénzt termelnének. Csináld jobban, mi segítünk!
Az audit során egy sokat tapasztalt, Google által minősített szakértő vizsgálja át a hirdetéseidet, és ő állítja össze a cégspecifikus javaslatokat számodra.
Miért érdemes külsős szakértőre bíznod az auditálást?
Az online térben eltöltött hosszú évek alatt számtalan fiókot láttunk és kezeltünk már. Friss szakértői szemmel olyan hibákat is észreveszünk, amelyek lehet, hogy a te figyelmed már elkerülik. Az általunk készített audittal garantáltan meg fogod látni az eddig ki nem aknázott lehetőségeket, sőt azt is pontosan fogod tudni, hogy mit kell tenned, hogy ezeket meg tudd valósítani! A fizetett hirdetéseken (PPC) felül érdemes lehet keresőoptimalizálás, azaz SEO szempontjából is megvizsgálni weboldalad működését, ugyanis példának okáért a profin felépített külső linkek is jelentősen javíthatnak a forgalmadon.
Garantáljuk, hogy számtalan olyan tanácsot és javaslatot kapsz, amivel sok pénzt és időt spórolsz meg magadnak.
Facebook hirdetés audit
A Facebook hirdetési platformján is számtalan olyan beállítás és lehetőség, van, amelyek 1-2 kattintással elérhetők, viszont jelentős eltérést eredményeznek a jövedelmezőséget tekintve.
A hirdetés audit alatt A-tól Z-ig átvizsgáljuk Facebook hirdetési fiókod, hogy minden eddig rejtett lehetőséget és eseteges hibát felkutassunk:
- átellenőrizzük a hirdetési fiók beállításait
- átértékeljük az eddigi kampányok elért eredményeit
- végigböngésszük a kampány beállításokat
- értékeljük a kampányokat az alapján, hogy mennyire feleltek meg tartalmukban, célzásban, költségkeretben, ütemezésben a kitűzött céloknak
- leellenőrizzük a képpont beállítását
- megnézzük a célcsoportok (hasonmás célközönség, remarketing listák) beállításait
- kampánytípusok vizsgálata
- kampányok alapbeállításai
- célzási módok vizsgálata
- demográfiai, eszközhasználati és geo-lokációs vizsgálat
- konverziómérés ellenőrzése – csak ezzel lehet nyereséges kampányt futtatni
- Hirdetések minőségi átvizsgálása
A részletes Facebook hirdetési fiók auditot követően egy átfogó írásos anyagot készítünk neked, amiben miden részletet megtalálsz.
A tanulmányból látni fogod:
- hirdetési kampányok (aktívak és korábbiak egyaránt) mennyire szakszerűen voltak elkészítve, kezelve
- milyen típusú hirdetéseket érdemes használnod
- hogyan érdemes új hirdetéseket indítani, adatvezérelt módon, a korábbi hirdetések adatait kielemezve
- hogy az aktív kampányaidnál van-e olyan megoldás, amivel növelni tudod az adott hirdetés eredményességét
Az audit anyagát részletesen átbeszéljük, így biztos lehetsz benne, hogy mindent érteni fogsz. Plusz azt is garantáljuk, hogy olyan tippeket, javaslatokat találsz benne, amelyeket akár azonnal használni tudsz, és rövid időn belül érezni fogod a hatásukat.
Google Ads audit
A Google Ads audit alatt egy tapasztalt Google Ads szakértő átvilágítja hirdetési fiókod. Az audit során egyaránt vizsgáljuk a fiókodat technikai és stratégiai szempontból. Lássuk, pontosan mire terjed ki a Google Ads audit:
- leellenőrizzük a kampány szintű beállításokat
- átvizsgáljuk a hirdetéscsoportok struktúráját
- megnézzük, megfelelőek-e a használt kulcsszavak, illetve ellenőrizzük azok illesztési típusait, a bővítményeket, és a hirdetéseid minőségét
- megvizsgáljuk, a céloknak és a stratégiának megfelelő kampánytípusokat használsz-e
- demográfiai, eszközhasználati és geo-lokációs vizsgálat
- Google Analytics és a Search Console összekötések ellenőrzése
- konverziómérés ellenőrzése
- hirdetések átvilágítása
Mennyibe kerül a Google Ads és Facebook PPC audit?
Egy auditálás esetében sosem az a helyes kérdés, hogy mennyibe kerül, hanem az: Mennyit takarít meg nekem?
Mit gondolsz, mennyit ér a cégednek, ha a havi marketing kiadásaidból megspórolunk neked 5%-ot? És ha 15%-ot? Persze nem tudhatod biztosan, hogy a kampányaid jelen pillanatban milyen minőségi szinten állnak. A PPC hirdetés audit után azonban tisztán fogod látni a valóságot: Tisztában leszel a kampányaid minőségével és az optimalizálás lehetőségeivel!
Egy hirdetéskezelési audit nem kerül többe, mint egy felkészült hirdetéskezelő havidíja, ugyanakkor ha csak 8% költséget takarítunk meg neked a havi büdzséből, akkor erre az évre már ingyen volt…
A hirdetési fióktól és az igényektől függően a hirdetéskezelési audit ára 85.000 Ft +ÁFA-tól indul. Tapasztalataink azonban azt mutatják, az értéke ennél jóval több!
Használd saját fiókod ellenőrzésére az alábbi oldalt.
Hirdetni szeretnél? Esetleg hirdetési tanácsadást vagy stratégiai tervet szeretnél? Tekintsd meg a hirdetéskezelés oldalunkat!