Munkaerő toborzás – Megoldás a munkaerőhiányra
Amikor egy cég alkalmazottakat keres bizonyos munkakörökbe, az a célja, hogy eladja magát, pontosabban az adott pozíciót. Vonzóvá kell tenni az ajánlatot a jelentkezők számára, hogy a lehető legjobb munkaerő kapja fel rá a fejét.
Sajnos a cégek zöme ezt még mindig nem veszi kellőképpen komolyan, holott a több szektorban fennálló munkaerőhiány egyértelművé teszi, hogy változtatni kell.
Ma már nem működik az az elv, hogy a munkavállaló örül, ha lehetőséget kap. Az értékes munkaerő válogathat, és a szelektálást már az álláshirdetéseknél elkezdi, mindegy, hogy projektmenedzserről vagy pékről van szó.
Amelyik hirdetés nem elég informatív, nem elég meggyőző, illetve vonzó, arra nem is fognak jelentkezni.
Hogyan kell jól hirdetni
Az eredményes álláshirdetéshez egy jól megírt szövegre van szükség, és persze arra, hogy a megfelelő felületre kerüljön ki a hirdetés, ahol a lehető legtöbb releváns munkavállalót eléri. A kulcsszó pedig a releváns – nem az a cél, hogy sokan lássák a hirdetést, hanem az, hogy sok olyan munkavállaló lássa, aki megfelel az elvárásoknak. Erre pedig nem feltétlenül csak a nagy állásportálok alkalmasak.
A közösségi média ezen a területen is az élmezőnybe tört.
Álláshirdetési marketing csomagunkat úgy állítottuk össze, hogy minden fontos elemet tartalmazzon, amire a tökéletes munkatárs megtalálásához szükség lehet.
Mit tartalmaz az Munkaerő Toborzás Csomag
Facebook álláshirdetés:
- Facebook álláshirdetések kiemelése/hirdetése
- Facebook bejegyzések az állásokról (heti 1 poszt)
Instagram hirdetések:
- Instagram álláshirdetések szerkesztése
- Instagram álláshirdetések kiemelése/hirdetése
- Instagram bejegyzések az állásokról (heti 1 poszt)
Linkedin állás hirdetések:
- Linkedin álláshirdetés
- Instagram álláshirdetések kiemelése/hirdetése