Linképítés
Tartalomjegyzék
Azt akarod, hogy a keresők organikus találatai neked dolgozzanak, hogy a felhasználok a te weboldaladdal találkozzanak mindig elsőként? Akkor nem kerülheted meg a linképítést. Lássuk, miért olyan fontos a linképítés, és mit is érdemes tudnod róla!
Mi az a linképítés?
A „linképítés”, vagy „linkszerzés” kifejezés biztos számodra is ismerősen hangzik, ha korábban már foglalkoztál SEO-val, vagy alkalmaztál már keresőoptimalizálásra szakembert. Ez a folyamat a keresőoptimalizálásnak a Google által bevallottan az egyik leglényegesebb pontja. A Google algoritmusán belül az oldaladra mutató linkek játszák a legnagyobb szerepet a weboldalad rangsorolásakor.
Kutatások szerint az oldaladra mutató hivatkozások még mindig 50%-ban befolyásolják a weboldalad elért pozícióját a keresési találatok között!
Vagyis hiába töltődik be az oldalad, hiába ügyfélbarát a design és kiváló a tartalom – ha a honlapodra csak kevés jó minőségű link mutat, akkor a találati oldalak első pozíciói elérhetetlenek maradnak a számodra!
Felmerülhet benned a kérdés, hogy ennek vajon mi az oka? Ahhoz, hogy átérezd a linképítés fontosságát, bele kell látnod egy kicsit a Google algoritmusába.
Kezdetekben a Google a linkekre egyfajta szavazatként tekintett, így akinek több szavazata volt, az előrébb került a találatok között. Egyszerű és észszerű. A fifikás weboldal tulajdonosok azonban rájöttek, hogy a rendszert ki lehet játszani, és vissza is éltek vele. A 2000-es évek végén egy teljes iparág épült a linkek vásárlására. Hatalmas méretű link farmok épültek, ahol a kellő összeg befizetése után, akár több száz linket is kaphatott az adott oldal.
Miután a Google erre rájött, módosította az algoritmusát, és az efféle manipulálást ezt követően kiszűrte. Sőt az oldalak, akik szakmailag nem megengedett, vagyis „black hat” technikával próbálkoznak kemény büntetésre számíthattak, sőt a mai napig bünteti őket. A Google ma már azt vallja, hogy nem a linkek száma számít, hanem a minőségük!
Milyen linkek vannak? Mitől lesz egy link jó minőségű? Hogyan tudod elérni, hogy minél több minőségi link mutasson az oldalra?
Tudj meg többet a linképítésről, a linkekről, és hogy miként kezdenek el neked dolgozni!
Milyen linkek vannak?
A linkeknek két típusa létezik: belső és külső linkek. Mindkettőnek van szerepe a SEO-ban, azonban a linképítés a külső linkekről szól.
Emellett a linkeket megkülönböztetjük a weboldalon történő elhelyezésük alapján is:
- Navigációs linkek
- Canonical linkek
- Tartalmi linkek
- Átirányítások
- Képlinkek
- Képaláírás linkek
- Lábléc linkek
Mitől lesz minőségi egy link?
Az számít, hogy a weboldal, ahonnan a linket kapjunk, milyen linkekkel rendelkezik, tehát mennyire nagy „linkerővel” bír, és mennyire releváns az adott témában.
A jó linkre a következő feltételek érvényesülnek:
- A jó link releváns
- A jó backlink hasznos
- A jó link természetes
Szeretnéd biztos kezekben tudni weboldalad, webshopod SEO folyamatait? Szeretnéd ha a linképítésre fordított energia valóban jó helyre kerülne és megtérülne?
Akkor vedd fel velünk a kapcsolatot és beszéljük meg céljaidat, hogy személyre szabott ajánlatot kaphass tőlünk!
Miért van szükséged professzionális linképítésre? Miért bízd „expertre” ezt a folyamatot?
A Google az egyik meghatározó kereső. Működése, úgynevezett algoritmusa még sosem volt ennyire bonyolult. Látnod kell, hogy a Google annyira kinőtte magát, hogy a megértése már külön szaktudást igényel az online marketingen belül, és erre kiképzett szakembert.
A megfelelő linkszerzési stratégiához nem elég ismerni, mindig napra késznek kell lenned a Google algoritmusával és a hozzá kapcsolódó frissítésekkel. Tudnod kell, hogy honnan szerezhetsz linket és a versenytársaid honnan szereztek már jó minőségű linket.
Szerencsére rátaláltál az oldalunkra, mi pedig átnavigálunk a linképítés dzsungelén!
Több éves szakmai tapasztalattal és folyamatosan frissülő tudással rendelkező SEO szakembereink tudják, hogy milyen megoldásokat kell alkalmaznod, hogy a várt eredményeket elérjük együtt.
SEO szakembereink pontosan ismerik a linképítést befolyásoló tényezőket. Naprakész tudásukkal és megfelelő mennyiségű befektetett energiával meg tudják hódítani neked a találati listák csúcsát!
A keresőoptimalizálás rengeteg befektetett energiával megtanulható, mégis elengedhetetlen a kellő mennyiségű aktív szakmai tapasztalat, mert így lesz igazán ütőképes maga a tudás!
Mi csapatként dolgozunk együtt, ahol vásárlást és ügyfélérték-növelő (konverziós tanácsadást: stratégiai tervezést, PPC hirdetéseket, keresőoptimalizálást) megoldásokat nyújtunk. Így Te egy kézből kapod meg a tervezést, elemzést és a kivitelezést is!
Ami bennünket motivál:
- Egy kézben akarja tudni a fejlesztést, tanácsadást, kivitelezést
- Maximalista ügyfelek
- A lehetőségek folyamatos keresése és megragadása
- Folyamatos innováció az ügyfél oldalán
- Megbízható, partneri együttműködés
Amiben ügyfeleink segítségére leszünk:
- Döntéseinket precíz mérésekkel támasztjuk alá
- Növekvő forgalmat érünk el, nem csupán linkszámot
- Látványos eredményeket produkálunk
- Pontos, gyors kommunikáció az együttműködésben
- Határidőre és pontosan teljesítünk