PPC oktatás

Ügyfeleink között olyan eltökélt, céltudatos vállalkozásokat tudhatunk, akik csak a piacvezetői pozícióval elégedettek!

Új vagy még a kattintás alapú online hirdetések kusza világában? Rengeteg szakmai anyagot olvastál már online, de még nem állt össze a teljes kép, és úgy érzed vannak még hiányosságaid, amiket szeretnél mihamarabb pótolni? Elméletben már profi vagy, de a gyakorlatban az eredmények eddig még elmaradtak? Fejlesztenéd saját, vagy vállalkozásod marketing osztályának PPC tudását? Jó helyen jársz… Teljeskörű PPC ügynökség lévén vállaljuk az oktatási feladatokat is profi szakembereink közreműködésével.

PPC ügynökség – PPC Marketing tanfolyam

Ami bennünket motivál:

Amiben ügyfeleink segítségére leszünk:

5 biztos jel arra, hogy ajánlott a PPC tudásodat felturbózni:

  1. Nem tudod, mit jelent a PPC, de kíváncsi vagy és új tudásra éhezel.
  2. Tudod mit jelent a PPC, de még nem használtad, nem látod tisztán a benne rejlő potenciált.
  3. Használsz PPC hirdetéseket, de a várt eredmények és a megtérülés elmarad a várttól, te viszont nem éred be csak a maximummal, ezért szakértőtől akarsz útmutatást.
  4. Az online marketing ügynökség, akikkel együtt dolgozol havi szinten küld riportot PPC hirdetéseid eredményeiről, de nem tudod értelmezni a számokat.
  5. El akarod sajátítani a bevált PPC trükköket és tippeket, mert a „life long learning” híve vagy.

Helyezd tudásodat most biztos alapokra!

Szakzsargonmentes, intenzív, gyakorlati tudás, amit a képzés után azonnal tudsz alkalmazni? Igen! A PPC oktatásunk anyagát speciálisan úgy állítottuk össze, hogy érthető és alkalmazható legyen a cégvezetőtől a marketingesen át mindenkinek.

A PPC képzés előtt előzetesen egyeztetünk veled arról, hogy miben szeretnél fejlődni, így biztos lehetsz abban, hogy a képzés 100%-ban a Neked fontos információkat fogja tartalmazni.
A piacon levő képzések általában alaptudást biztosítanak. Nálunk gyors audit előzi meg a képzést. Ez azt jelenti, hogy miután egyeztettünk veled, és felmértük a jelenlegi tudásodat, megnézzük a jelenlegi PPC hirdetéseidet, és azokon keresztül magyarázzuk el a hibákat, megoldásokat és lehetőségeket. Sablonok helyett cégspecifikus tudást adunk!

Az oktatáson Facebook, Instagram és Google Ads, azaz PPC hirdetésekkel foglalkozunk. A tudás, amit megszerzel, több évtizedes tapasztalaton alapul. Eddig több száz cégnek dolgoztunk és számtalan fiókot kezeljük ma is. Élesben látjuk, hogy mi az ami működik, és mi az, ami kevésbé hatékony. Ezt a tudást kapod meg a Te saját cégedre vonatkoztatva!

A képzést számodra egy dedikált PPC szakértő és stratéga fogja megtartani, aki több éves szakmai tapasztalatot, megannyi sikeres kampányt és elégedett ügyfeleket tudhat magáénak!

A PPC oktatás alatt garantáltan megismered azokat a „best practice”-okat, amiket hosszú évek alatt gyűjtöttünk össze. Továbbá egy átfogó képet kapsz majd az aktuális piaci trendekről is, ami mankót nyújt a napról napra változó online marketing világában.

Hogy zajlik az oktatás

Az audit után kapsz egy írásos anyagot, amit közösen, pontról pontra átbeszélünk. A helyszín pedig csak rajtad áll. Az egyeztetés történhet telefonon, online, vagy személyesen egy kávé mellett budapesti irodánkban, vagy akár nálad, a céged telephelyén. A helyszín és az időpont nem lehet kifogás, mi rugalmasak vagyunk!

Növeld online hirdetéseid hatékonyságát most!

Érdekel a PPC kampányok oktatása? Magasabb fokozatba kapcsolnád vállalkozásodat?

Vegyél részt marketing konzultáción!

Jelentkezés

PPC oktatás neked

Kóstolj bele, hogy milyen témák várnak az oktatáson!

Mi a PPC?

A PPC az angol „Pay per Click” (kattintás alapú fizetés) kifejezés rövidítése, és nem utolsó sorban  a digitális hirdetések legelterjedtebb árazási szerkezete. A Google, a Bing, a Yahoo!, de még az olyan közösségi platformok is, mint a Facebook, a LinkedIn és Pinterest is PPC-t használ.

A PPC népszerűségét annak köszönheti, hogy kiváló egy webhely forgalmának megtöbbszörözésére. Működésének alapja az, hogy hirdetésed megjelenik (a keresőmotorban, vagy egy weboldalon), de csak akkor kell fizetned érte, ha a felhasználó valóban rákattint az adott hirdetésedre, és ellátogat az általad megadott weboldalra.

A cél, hogy megjelenjen a hirdetésed, ha egy felhasználó rákeres kulcsszavad valamelyikére. Ezért a PPC kampányban a profilodhoz (termékedhez, szolgáltatásodhoz) kapcsolódó kulcsszavakra licitálsz.
Mit jelent a licitálás? Azt, hogy a kampány létrehozásakor felajánlasz egy maximum összeget, amelyet hajlandó vagy kifizetni egy felhasználói kattintásért.

Vagyis megadod, hogy neked mennyit ér azt, hogy egy új látogató érkezzen a weboldaladra.
Akkor aki a legtöbbet ígér, az biztos befutó? Nem, ez ennél azért kicsit bonyolultabb, de ne aggódj, eláruljuk a pontos összetevőket!

Amit még fontos az eszedbe vésni: az oldal tetején lévő hirdetések több kattintást kapnak, míg a többi ezzel arányosan kevesebbet. Nem véletlen, hogy a keresők második oldalán lévő hirdetések, így az ott (és további oldalakon) elhelyezett hirdetések csupán töredékét kapják az első oldalon látható hirdetések kattintásainak.

PPC marketing

A legnagyobb előnye a PPC hirdetések az, hogy instant. Mit jelent ez? Azt, hogyha elindítod a PPC kampányod, az azonnal képes látogatókat terelni a weboldaladra.

Egy PPC kampányt összekattintani alig pár perc (persze ezt több órás munka előzi meg – kulcsszókutatás, hirdetés írása, stb.) és utána már éles is. Más online marketing eszközökhöz képest, mint például a SEO, lényegesebb gyorsabb. Ezek mellett a PPC áttekinthető, rendkívül célzott, sokféle platformon futtatható akár párhuzamosan is. Az elszámolás is egyszerű és könnyen kalkulálható.

PPC hirdetések hátránya

A PPC hirdetések legnagyobb hátránya, hogy csak akkor működik valóban eredményesen, ha profin van beállítva. Ha nem hozzáértő kezek állítják be, akkor rövid idő alatt rengeteg pénzt veszíthetsz velük.
Egyes tanulmányok szerint csupán a hirdetők 5%-a keres több pénzt a hirdetésekkel, mint amennyit rájuk fordítanak. Számos kezdő tapasztalja, hogy a kattintások megszerzése nem is olyan egyszerű, és ha még jönnek is az átkattintások, sokszor a konverzió még akkor is elmarad. Na igen. Ez választja el a profi és a kezdő PPC kezelőket. De az oktatáson megmutatjuk a legjobb fogásokat.

Addig is nézzük meg, mihez kell egy PPC expertnek értenie!

A sikeres, profitot termelő PPC kampányok 3+1 hozzávalója:

  1. Kulcsszavak – a megfelelő kulcsszavak kiválasztása
  2. Hirdetésszöveg – vonzó címsoroktól a jó leírásig
  3. Landing oldal – konverzióra optimalizált érkezési oldal

+1. Tesztelés, tesztelés, tesztelés – a folyamatos növekedés csak a folyamatos teszteléssel és finomítással érhető el.

Ahhoz, hogy ezeket mind betartsuk, a következő lépésekre van szükség:

PPC marketing 7 lépése

  1. a célodnak és a célcsoportodnak megfelelően válassz PPC csatornát!
  2. kutasd fel a legmegfelelőbb kulcsszavakat!
  3. hozd létre a hirdetéseket, és tesztelj!
  4. alkosd meg a konverziós tölcsért és optimalizáld!
  5. automatizáld  a folyamatot!
  6.  mérd és elemezz!
  7.  javíts rajta folyamatosan!

PPC? SEO? PPC és SEO?

Sokszor lehet hallani, hogy SEO vagy PPC. Biztos benned is felmerült, hogy melyikben lenne érdemesebb fejlesztened a tudásod. A válasz egyszerű: mindkettőben. Mindkét online marketing megoldás önállóan is jó eredményeket generál, de együtt a leghatékonyabb.

A PPC instant elérést garantál és ideális megoldás kampányok esetén is, ha viszont hosszú távú online marketingre készülünk, akkor mindenképpen érdemes a keresőoptimalizálással foglalkozni. Ugyanis a SEO  hosszabb időtávon lényegesen költséghatékonyabb, mint az PPC hirdetések, bár az sem ingyenes. A SEO emellett még a PPC hatékonyságát is növeli. A keresőmotorok a hirdetésekkor is értékelik az oldal relevanciáját, annak tartalmát.

Az Ads rendszere is minőségi mutatót rendel a weboldalak mellé – és ennek az értékelésnek nem lehet más az alapja, mint az, amely alapján sorrendbe rakja az organikus találatokat a keresőmotor. Ha tehát van egy keresőoptimalizált weboldalunk a SEO számára kidolgozott részletes aloldalakkal, akkor azzal egyben az Ads hirdetéseink hatékonyságát is növeljük.

Google Ads is segíti a keresőoptimalizálást

Igen, csak azt kell megtanulnod, hogyan vedd észre a jeleket! A hirdetési kampányokban jól teljesítő kulcsszavak olyan kiugrási pontok, amelyre érdemes állandó tartalmat létrehozni a weboldalon – vagyis kereső-optimalizálni. Kiválóan tudsz információkat gyűjteni a dinamikus kampányokkal. Ez adhatja a tartalommarketing következő lépcsőfokait.

A PPC oktatással olyan tudást kapsz, mellyel még jobbá teheted vállalkozásod!

Vegyél részt marketing konzultáción!

Díjmentes konzultáció

PPC stratégiák

PPC a Google kereső találati listáján túl. Igen, a PPC sokkal több platformon futtatható. Lássuk a legelterjedtebb PPC kampányokat!

Milyen előnyökkel jár, ha minket választasz?

A naprakész tudást piaci tapasztalattal és több éves gyakorlattal rendelkező szakértőktől sajátíthatod el. Ők garantáltan a lehető legfrissebb, és legmagasabb minőségű tudást adják át neked olyan formában, hogy azt 100%-ban tudd akár már másnap alkalmazni a céged fejlődésére!

PPC specialista

Ki tartja a tanfolyamot?  Bemutatkozás, referenciák

A képzést olyan, havi több millió látogatóval bíró weboldalakon edződött „veterán” tanácsadók tartják, akik nem ijednek meg pár-százezer oldalletöltéstől – még ha az egy órán belül történik, akkor sem!
Kollégáink a legprofibb szakemberek az analitikában, ráadásul az a munkatársunk tartja a képzést, aki az iparágadhoz legközelebb álló tapasztalattal rendelkezik.

Rendelkezünk naprakész tapasztalattal üzemanyag-forgalmazó vállalat honlapjával és információ igényével kapcsolatban; tapasztaltuk már egy országos patikahálózat forgalmának változásait is.
Szakembereinknek köszönheti a pontos mérés lehetőségét egy meghatározó elektronikai és háztartási webáruház, és az iparágában legnépszerűbb CNC marógépek nagykereskedése is…

Mennyi ideig tart az oktatás?

Az oktatás időtartama általában 4-8 óra intenzív és interaktív munkát jelent, ezért minden esetben azt kérjük, hogy a résztvevő munkatársak érkezzenek kipihenten!

Gyakran Ismételt Kérdések

Mi az a PPC?
A PPC (Pay-Per-Click) a hirdetési modell, ahol a hirdetők minden egyes kattintásért fizetnek, amit a hirdetéseikre kapnak.
Miből áll a PPC kampány?
A PPC kampány általában kulcsszó kutatásból, hirdetési csoportok létrehozásából, hirdetések írásából, landing oldalak optimalizálásából és konverziókövetés beállításából áll.
Kinek ajánlott a PPC?
A PPC ajánlott azoknak, akik gyors eredményeket szeretnének elérni, mérhető hirdetési eredményeket keresnek, és célzott forgalmat szeretnének generálni a weboldalukra.
Mennyire éri meg egy PPC kampány?
A PPC kampány megéri, ha jól van beállítva és optimalizálva, mert gyorsan növelheti a láthatóságot és a konverziókat.
Mik a PPC kampány előnyei?
A PPC kampány előnyei közé tartozik a gyors eredmény, a célzott forgalom, a mérhető eredmények és a rugalmasság.
Mi az a CPC?
A CPC (Cost-Per-Click) a kattintásonkénti költség, amit a hirdető fizet minden egyes kattintásért.
Mi a kapcsolat a PPC és a CPC között?
A PPC és a CPC közötti kapcsolat az, hogy a PPC a hirdetési modell, míg a CPC a hirdetési költségek mérésének módszere.
Mi a fontosabb a PPC vagy a SEO?
A PPC és a SEO mindkettő fontos a digitális marketingben, és általában együtt használják őket a legjobb eredmények elérése érdekében.
Mi a különbség a PPC és a SEO között?
A PPC és a SEO közötti különbség az, hogy a PPC fizetett hirdetés, míg a SEO organikus (nem fizetett) módszerekkel növeli a weboldal láthatóságát a keresőmotorokban.
Mennyi idő múlva lesz eredményes a PPC kampány?
A PPC kampány eredményessége attól függ, hogy milyen jól van beállítva és optimalizálva. Néhány kampány gyors eredményeket hoz, míg másoknak több időre van szükségük.
Mennyibe kerül a PPC kampány?
A PPC kampány költségei változóak, és attól függenek, hogy milyen platformon hirdetsz, milyen a verseny a kiválasztott kulcsszavaknál, és mennyit vagy hajlandó költeni.
Milyen PPC stratégiák vannak?
Számos PPC stratégia létezik, beleértve a kulcsszó célzást, a demográfiai célzást, a helyszín alapú célzást, a remarketinget és a konverzió optimalizálást.
Melyik a leghatékonyabb PPC stratégia?
A leghatékonyabb PPC stratégia nagyban függ a céged céljaitól, a célközönségedtől, és a rendelkezésre álló költségvetéstől. Nincs egyetlen "leghatékonyabb" stratégia, amely minden esetben működik.

Kérj ingyenes ajánlatot és növeljük együtt céged bevételét a PPC oktatás erejével!






    Hasznosnak találta a cikket?

    Tanácsadó és kivitelező partnerként oroszlánrészt vállalunk az internetes bevételeid maximalizálásában.

    A Penge Média az a Magyarországon működő digitális ügynökség, amely az online konverziónövelés valamennyi tényezőjét jól ismeri és alkalmazni is képes!

    Ügyfeleinknek nem kell minden területre külön szakértőt toboroznia, a Penge Média összefogja a fizetett hirdetések, keresőoptimalizálás, egyedi  webfejlesztés és a grafikai tervezés menedzseléséhez kapcsolódó feladatokat és saját, szakértő munkatársaival megalkotják az optimális megoldást.

    A Penge Média digitális médiastratégiákat fejleszt a legeltökéltebb, fejlődésre vágyó cégek számára. Az elmúlt évek fejlesztései során a mobil és a digitális marketing terén szerzett átfogó tapasztalataink és házon belüli CRO fejlesztéseink nagyban hozzájárulnak a márkák és a fogyasztók közötti hatékony kommunikáció kivitelezéséhez és továbbfejlesztéséhez. A hangsúly mindig a növekedésen és a konverzió növelésén van, nem a rövidtávú teljesítményen! Ezzel a Penge Média segíti a márka hosszú távon fenntartható és folyamatos fejlődését.