Írta: Nagy László 2017. április. 4.

Étterem marketing stratégia – 3 leggyakoribb hiba

Étterem marketing stratégia

Általában az étterem, vagy maga a kávézó egy szerelemprojekt, amit a tulajdonos a saját gyerekeként kezel, nevelget és amivel napi szinten törődik. Ez mind szép és jó, de tapasztalataink szerint, több esetben nem térül meg a befektetett energia, mivel a rosszul használt marketingen csúszik el az egész. Összegyűjtöttük mindazt a nyitva álló lehetőséget, ami ugyan segíthetne jobban láthatóvá tenni ezeket a gasztronómiai szerelemprojekteket, a tulajdonosok mégsem használják ki őket. Használd egészséggel és légy sikeres!

Vásárlói vélemények

Étterem marketing stratégia

A már meglevő és új vendégek az éttermek kipróbálása után véleményt formálnak az ételekről és a kiszolgálásról, amit bátran megosztanak másokkal, online és offline felületeken egyaránt. Miért is teszik mindezt? A legtöbb ember szereti hallati a hangját és napjainkban már a „foodporn” egy közismert frázis, amit azáltal élnek meg az emberek, hogy megosztják az éttermekben tapasztaltakat egy képpel megtoldva, amit helyben készítenek el. Marketing szempontból azért érdemes ezeket a véleményeket begyűjteni, mert a legtöbb ember annyira bízik az interneten közzétett véleményekben, mint a személyes ajánlásokban. Természetesen az sem utolsó szempont, hogy a Google rendszerében való előresorolás egyik pillére, hogy minél több értékelést gyűjtesz be az vendégedtől. Joggal merül fel benned a kérdés, hogy milyen eszközökkel gyűjthetsz minél több véleményt a már meglevő ügyfeleidtől. A válasz egyszerű és nagyszerű. Amellett, hogy jó szolgáltatást nyújtasz, finomakat főzöl és professzionális a kiszolgálás, használod a Google Cégem vélemények direkt link generátorunkat! A „hogyanról” itt olvashatsz bővebben.

Nézd meg a neked szóló csomag ajánlatunkat!

Helyi keresőoptimalizálás előnyei

A helyi keresőoptimalizálás egy ingyenes program, amelynek segítségével növelheted az éttermed weboldalának a látogatottságát, ráadásul a Google keresője is előrébb sorolja a vállalkozásodat. Jól hangzik, igaz? A rossz hír az, hogy az éttermek tulajdonosai nem élnek ezzel a lehetőséggel, pedig a helyi konkurenciával is felvehetnék a versenyt. Ha további kérdésed van a lépésekkel kapcsolatban, akkor ebben a helyi keresőoptimalizálásban segít a schema generálás cikkünkben megtalálhatod a megfelelő választ és a megfelelő lépéseket is.

Mi abban is segítünk, hogy pontosan megtudd, hogy látnak a fogyasztók téged:

Étterem marketing stratégia - hogy látják éttermed a fogyasztók

Szakmai tanács szakemberektől

Étterem marketing stratégia - lokális marketing

Nemcsak a gasztronómiai szegmensre igaz, de úgy általában az idősebb generáció nem hajlandó figyelembe venni a marketing eszközeit, mivel távol áll tőlük a digitális világ. Pedig amíg az éttermek tulajdonosai tehetséges vállalkozók és jól vezetik a vendéglőt, úgy a marketing szakemberek is tehetségesek abban, hogy ezek a kitűnő szolgáltatások eltaláljanak azokhoz az emberekhez, akik szeretnének egy jót enni, vagy nem ehetnek meg mindent, csak éppen nem tudnak az adott étterem létezéséről, ami legtöbbször a közvetlen közelükben van. Szerinted téged megtalálnak az új vásárlók? Mi segítünk, hogy megtaláljanak.

Ha Te is étterem tulajdonos vagy és nem igazodsz el a marketing rejtelmeiben, vagy csak megtetszett egy, a fent említett eszközök közül és szívesen kipróbálnád, de nem tudod hogyan kezdj hozzá, írj nekünk és csapatunk rövid időn belül felveszi veled a kapcsolatot!

Van olyan referenciánk is, ami 4,5 csillagos:

Étterem marketing stratégia - vásárlói vélemények

Étterem marketing ötletek

Figyelmedbe ajánljuk a étterem marketig tippek cikkünket, melyben 11+1 online marketing megoldást mutatunk neked.

 

Hasznosnak találta a cikket?