Account Based Marketing stratégia
Tartalomjegyzék
Vannak VIP ügyfeleid? Vagy mindenki ugyanannyi törődést kap a cégedtől? Az is, aki X forintot, és az is, aki 20-szor X forintot költ nálad? Megmutatjuk, miért éri meg a vevőid felső 10%-ával másképp kommunikálni.
Mi az Account Based Marketing stratégia
Ha például levelet írsz egy Anna nevű nőnek, akkor hogy szólítod? Kedves ismerősöm, vagy Kedves Anna? Ha nagyon leegyszerűsítve kellene összefoglalni az Account Based Marketing (ABM) stratégia lényegét, akkor a fenti példával magyaráznánk.
Az ABM ugyanis egy olyan marketing stratégia, amely a legjobb ügyfelekre fókuszál.
Az ABM tehát nem a piac egészének szól, hanem a legjobb ügyfeleknek, ráadásul mindezt teszi úgy, hogy a kommunikáció a lehető legszemélyreszabottabb lesz. Így olyan tartalmakkal és ajánlatokkal bombázhatjuk őket, amelyek valóban érdeklik.
A legjobb típusú ügyfelek számát jelentősen növelhetik a weboldalán található profin felépített linkek. Olvassa el linképítéssel kapcsolatos bejegyzésünket.
A 360 Markeitng kiemelkedő B2B marketing ügynökség, vedd fel velünk a kapcsolatot, mert neked is tudunk segíteni.
Az ABM segít abban, hogy erősebb kapcsolatot építs ki az ügyfeleiddel, és több bevételt szerezz tőlük.
Account Based Marketing lépései
Az ABM négy lépésből áll:
- Kiválasztod a legfontosabb ügyfeleket.
- Elkészíted a személyre szabott üzeneteidet és tartalmaidat.
- Beszélsz velük telefonon, e-mailben vagy személyesen.
- Mérleged az eredményeidet és javítod a stratégiádat.
Account Based Marketing előnyei és hátrányai
A végére pedig jöjjön egy pro és kontra lista az ABM előnyeiről, hátrányairól.
ABM stratégia előnyei:
- nagyobb ügyfél-elkötelezettség
- magasabb konverziós arányok
- az ügyfél-érték növekedése
Account Based Marketing stratégia hátrányai:
- idő- és erőforrásigényes lehet, mivel intenzív kapcsolatépítést és személyre szabott kommunikációt igényel az egyes ügyfelekkel
Szeretnéd maximalizálni az ügyfeleid értékét az Account Based Marketing segítségével?
Lépj kapcsolatba velünk, és segítünk kialakítani a tökéletes ABM stratégiát céged számára, hogy a legjobb ügyfeleid még elégedettebbek legyenek!