Írta: Nagy László 2023. október. 17.

Mitől lesz egy landing oldal feliratkozókat konvertáló marketing eszköz?

Mitől lesz egy landing page feliratkozókat, urambocsá vevőket konvertáló marketing eszköz?

Landing oldal

Először is landing oldal olyan, mint egy első randi: ha elrontod, nincs második esély. Éppen ezért, ha egy jól optimalizált céloldalt szeretnénk létrehozni egy online áruház vagy blog számára, akkor be kell vetnünk pár trükköt.

  1. Dobd a zavaró tényezőket!
    Ne rontsd el az első benyomást! Válogasd meg, mit teszel fel a céloldaladra. Csak az alapvető információk, képek és linkek legyenek ott, amik a márkádhoz és a termékedhez kapcsolódnak.
    Minél kevesebb dolog van az oldalon, annál jobban kiemelkednek a lényegesek.
  2. Az előnyön legyen a fókusz, ne a terméken!
    Azt kell megmutatnod, hogy miért érdemes a márkádra és a szolgáltatásaidra időt és pénzt áldozni.
    Jason Chase, a TopWritersReview írója szerint: “Az ügyfeleknek nyújtott előnyök tesznek téged egyedivé a versenytársaid között”. Ha ugyanis felkeltetted az érdeklődésüket, könnyebb lesz őket vevőkké és rajongókká tenni.
  3. A CTA legyen rövid és velős!
    A céloldaladnak nem kell sok szöveget tartalmaznia, csak olyat, ami erős üzenetet közvetít. A cselekvésre való felhívások (CTA) nagyban befolyásolhatják, hogy hányan válnak érdeklődőből vevővé.
  4. Maxold ki az ügyfélvéleményeket!
    Az ajánlások remekül hatnak a konverzióra. Az emberek inkább hisznek más embereknek, mint a cégeknek.  Kérj pár sort és egy fotót az ügyfeleidtől, amit felhasználhatsz a weboldaladon. Ha magukról csinálnak képet a termékeddel, az még jobb. A videó pedig a non plus ultra.
  5. Be Cool – Légy laza!
    Az emberek szeretik azokat a weboldalakat, amelyeknek nem csak a kínálatuk, hanem a humoruk is jó. A szöveg tükrözze a munkatársaid személyiségét és a céges kultúrát.

Egy landing page sikere elsősorban nem az elköltött összegeken, a hirdetésekből odaterelt tömegektől függ, hanem attól, amit az emberek ott találnak. Ezért érdemes minden eddiginél nagyobb fókuszt tenni a fentiekre.

Ha ebben segítségre lenne szükséged, akkor mi szívesen besegítünk (akár 100%-ban is a szövegírástól a dizájnon át a programozásig) a legújabb landing oldaladba!

Rengeteg kreatív ötletünk van.

Ajánlatot kérek

Hasznosnak találta a cikket?