Google Ads kampánykezelés – Hogyan lehet sikeresen skálázni a hirdetéseket (és mikor)?
Google Hirdetéskezelés – Ügynökségi megoldások
Vajon a Google hirdetéseid készen állnak már a skálázásra? Egyáltalán hogyan kezdj bele a sikeres hirdetéseid skálázásba? Jöjjön a skálázási kisokos egy percben!
Ha azt szeretnéd, hogy egy sikeres kreatívod még hatékonyabban működjön, és több oldalról is érdeklődőket, vevőket hozzon, akkor szükséged lesz néhány egyszerű lépésre.
Vegyük például, hogy az egyik képes vagy videós hirdetésed kiugró eredményeket ér el. Ha valódi vásárlásokat vagy más kívánt célokat realizál ez a hirdetésed, akkor érdemes lehet a kreatívot más módon is kihasználni, például egy keresőkampányban.
Ennek érdekében új keresőhirdetéseket hozhatsz létre. Az alapötlet megőrzése mellett alkalmazkodnod kell a keresőhirdetések korlátaihoz és formátumaihoz. Például, ha egy videós reklám működik, de a keresőhirdetéseknél nincs lehetőség videóra, akkor fontos az alapüzenet átültetése egy szöveges formátumba.
Fontos, hogy figyelj néhány kulcsfontosságú mutatóra a hirdetéskezelésnél:
- Magas videómegtekintési arány (legalább 30%)
- Magas konverziós arány a megtekintésekből
- Sok látogató a céloldalon (landing page).
Ha ezeket a célokat eléred egy hirdetéssel, akkor mehet a kreatív más eszközre is.
Megnézzük, hogy céged hirdetései készen állnak-e már a skálázásra? És ha igen, akkor segítsük elkészíteni életed első szuperül skálázott hirdetéseit?
Ha igen, akkor kattints ide, és vedd fel velünk a kapcsolatot!