Tartalmi SEO audit

Ügyfeleink között olyan eltökélt, céltudatos vállalkozásokat tudhatunk, akik csak a piacvezetői pozícióval elégedettek!

Biztos vagy benne, hogy a weboldaladon lévő tartalmak maximálisan a sikerre vannak hangolva? Esetleg még több potenciál van bennük, amit most hagysz elveszni? A tartalom auditálással ezekre biztos válaszokat kapsz, sőt még a javítási, további növekedési pontokat is tisztán fogod látni!
Ismerd meg a képek, meta adatok, url és szöveges tartalom közötti összefüggéseket – és azt, hogy ezek miként tudnak neked dolgozni!

Ami bennünket motivál:

  • Maximalista ügyfelek
  • A lehetőségek folyamatos keresése és megragadása
  • Folyamatos innováció az ügyfél oldalán
  • Megbízható, partneri együttműködés
  • Biztonságra vágyó ügyfél, aki egy kézben akarja tudni a fejlesztést, tanácsadást és kivitelezést

Amiben ügyfeleink segítségére leszünk:

  • Feltárjuk a lehetőségeket és a fejlődést gátló tartalmakat
  • Érthetően prezentáljuk az elkészített dokumentációt
  • Személyesen válaszoljuk meg a felmerült kérdéseket
  • Megtaláljuk és formába öntjük a lehetséges kitörési pontokat
  • Határidőre és pontosan szállítjuk az elemzést

Mit vizsgálunk a TARTALMI SEO audit során?

content SEO audit során weboldalad tartalmi elemeit vizsgáljuk, nem csak keresőoptimalizálási, hanem a szöveg olvasmányossága és strukturális tördelése szempontjából is.

A tartalmi SEO elemzés során olyan tényezőket veszünk figyelembe, mint az elsődleges kulcsszó kiválasztásának a létjogosultsága, vagy éppen relevanciája. Megvizsgáljuk, hogy helyesen használod-e a kulcsszavakat, ennek megfelelően az ideális tartalmakat állítod-e elő és azt is, hogy a megfelelő helyekre töltöd-e fel ezeket.

Képek

Egy kép többet mond ezer szónál. A te látogatóid egy izgalmas, színes, hívogató képekkel felturbózott weboldalt találnak, vagy csak egy nehezen emészthető szöveget? A minőségi és beszédes képek, amik illeszkednek a tartalmadhoz, mondanivalódhoz napjainkban már elengedhetetlen részét alkotják a webes tartalomnak.
A képek nem csak a falhasználói élmény, hanem a keresőmotorok szempontjából legalább olyan fontosak. A képek esetében a keresőrobotok számára van néhány speciális meta adat (alt és title). Ezt csak a robotok látják, a látogatók számára rejtve marad. Mégis SEO szempontból kifejezetten fontos, hogy milyen meta információkat adunk meg a képekhez. Miért? Mert ha jól használjuk őket – pl. a kulcsszókutatás alapján építjük fel – akkor a keresőoptimalizálás is hatékonyabbá válik és még kedvezőbb helyezést érünk el!

Az oldal címe

Az egyik legfontosabb kérdés a keresőoptimalizálásban. Épp ahogy a könyveknél, a weben is meghatározó szerepe van a címsornak. Csak az online térben lehetőség van minden egyes oldalt külön címmel és alcímekkel felruházni. Elengedhetetlen, hogy megfelelő oldalcímmel rendelkezzen a weboldalad, ami kellően vonzó a látogatók számára. Se nem túl hosszú, se nem túl rövid, könnyen megjegyezhető és kikövetkeztethető belőle az oldalad tartalma, és persze megfelelő módon tűnnek fel benne a kulcsszavak. A content SEO auditálás során a weboldal címsorait is górcső alá vesszük, és szükség esetén a véleményünket, tippjeinket nem fogjuk véka alá rejteni!

Weboldal URL

A címsorhoz hasonló szabályok vonatkoznak a weboldal URL-jére is. Az audit során minden kérdésedre választ kapsz. Megválaszoljuk azt a kérdést, miszerint könnyen tudnak-e a felhasználóid következtetni az oldalad tartalmára, vagy azt, hogy kellő mennyiségű kattintást eredményezett-e a weboldal URL, vagy esetleg túlságosan hatásvadász.

Tartalom

Előnyös, ha az oldalad tartalom szempontból olvasmányos szövegeket tartalmaz, amiket a felhasználónak van kedve olvasni, vezeti egyik gondolattól a másikig, míg elérkezik a vásárláshoz. Gondolj csak bele, neked lenne kedved vásárolni egy olyan oldalon, ahol végtelenül unalmas a tartalom, vagy csak egyszerűen elunnád és elkattintanál? Ugye…
Ha tartalom előállításában gondolkozol, akkor mindenképpen tarts ki az egyedi tartalom mellett, mert nagy előnyöd származhat belőle. Ha ezeket az egyedi tartalmakat a releváns kulcsszavak felhasználásával hozod létre, az egyenesen zseniális, hiszen a Google felértékeli a weboldaladat és a felhasználóid is könnyebben rád találnak.

Bizonytalan vagy benne, hogy megfelelően tagolt-e a weboldalad,  hogy elég felhasználó-, és keresőbarátak-e a tartalmaid? Izgalmas és átlátható a szövegeid tördelése, vagy csak ömlesztve látja a felhasználód? Van duplikált tartalom a weboldaladon? Ha hasonló kérdések fogalmazódnak meg benned nap mint nap, akkor a weboldalad auditért kiált!
A toldozgatás-foltozgatás helyett kérj szakértő támogatást – nézzük meg együtt, hogy tudunk még többet kihozni a weboldalad tartalmaiból!

Meta és OG adatok

A meta leírásaidnak kulcsszerepe van abban, hogy ténylegesen hány felhasználót érsz el, hogy a végén hányan kattintanak weboldaladra. Hiába dolgozol éjszakákon át egyedi tartalmakon, ha rossz meta adatokat adsz meg hozzájuk, akkor nem éred el a kívánt eredményt. Képzeld csak el, hogy egy ilyen apró kis hiba mennyi galibát tud okozni és hány potenciális ügyféltől vág el. A meta leírások módosítása a legtöbb esetben még az átkattintási arányt is jelentősen megnöveli.

A te meta adataid biztos, hogy a maximumot hozzák neked? Vagy csak elriasztják a felhasználókat? Menj biztosra – ellenőriztesd le szakértőkkel!

Szakértői stábunk az audit közben a weboldalad tartalmát A-tól Z-ig átnézi. A content SEO audit végén felhívja a figyelmedet azokra a pontokra, amelyek javításával a jövőben a tartalommarketinged még jobb eredményeket hoz neked. Csináld még jobban és többszörözd meg a bevételed!

A content SEO audit alkalmával minden tartalomra vonatkozó kérdésedre szakértői választ kapsz, érhetően. Megválaszoljuk többek között azt a kérdést, hogy vajon a megfelelő meta és OG tag-eket alkalmazod-e az oldaladon, megfelelően vannak-e beállítva, vagy hogy találhatóak-e az oldaladon strukturált adatok és adatkártyák.

Érdekel  a SEO tanácsadás vagy a havidíjas keresőoptimalizálás?

Kérd Content SEO auditunkat, amellyel elfogulatlan, pártatlan képet kapsz weboldalad tartalmi felkészültségéről és arról, milyen lépéseket kell még tenned a tartalomfejlesztésben egy professzionálisan optimalizált weboldal létrehozása érdekében. Részletes, gyakorlatban használható útmutatót kapsz – a kincses térképet!

Érdekel a SEO content audit?
Jelentkezz most egy konzultációra!
Jelentkezés

Tanácsadó és kivitelező partnerként oroszlánrészt vállalunk az internetes bevételeid maximalizálásában.

A Penge Média az a Magyarországon működő digitális ügynökség, amely az online konverziónövelés valamennyi tényezőjét jól ismeri és alkalmazni is képes!

Ügyfeleinknek nem kell minden területre külön szakértőt toboroznia, a Penge Média összefogja a fizetett hirdetések, keresőoptimalizálás, egyedi  webfejlesztés és a grafikai tervezés menedzseléséhez kapcsolódó feladatokat és saját, szakértő munkatársaival megalkotják az optimális megoldást.

A Penge Média digitális médiastratégiákat fejleszt a legeltökéltebb, fejlődésre vágyó cégek számára. Az elmúlt évek fejlesztései során a mobil és a digitális marketing terén szerzett átfogó tapasztalataink és házon belüli CRO fejlesztéseink nagyban hozzájárulnak a márkák és a fogyasztók közötti hatékony kommunikáció kivitelezéséhez és továbbfejlesztéséhez. A hangsúly mindig a növekedésen és a konverzió növelésén van, nem a rövidtávú teljesítményen! Ezzel a Penge Média segíti a márka hosszú távon fenntartható és folyamatos fejlődését.

Tippek, Trükkök, Esettanulmányok
Az online marketing legújabb technikái egy e-mailben.
0% spam, 100% hasznos tartalom