SEO elemzés

Ügyfeleink között olyan eltökélt, céltudatos vállalkozásokat tudhatunk, akik csak a piacvezetői pozícióval elégedettek!

De nem tudod, hogyan lépj szintet? A megoldás a SEO elemzés!

SEO elemzés – lépésről lépésre, a keresők első helyezéséig

Lásd a weboldalad a Google szemével! Vizsgáltasd át a weboldalad kód,- és tartalmi szerkezetét szakértő szemmel, és tudd meg pontosan, hogy mennyire keresőbarát a weboldalad. Hozz ki még többet a SEO-val a weboldaladból, szerezz még több vásárlót a Google organikus találatai által!

A Google folyamatosan változó algoritmusával folyamatosan pásztázza, és előnyben részesíti a érthető, jól szervezett, információban gazdag, felhasználóbarát oldalakat. A SEO elemzés során felkutatjuk a hibákat és a fejlesztési lehetőségeket. A SEO elemzés segítségével garantáltan megtudod, hogy pontosan milyen javításokat kell megcsinálnod a weboldaladon, hogy a Google még előrébb sorolja, és így napról-napra több látogatót tereljen az oldaladra!

Az elemzés végén egy szakzsargontól és programozói adathalmoktól mentes, (ahol muszáj, ott magyarázatot is kapsz mellé) részletes listát kapsz azokról a lépésekről, amelyek elvégzésével megtöbbszörözheted a látogatottságodat és a hátad mögé utasíthatod a versenytársaidat, és nem csak a találati listán!

A SEO elemzés alatt a legmodernebb technikákat alkalmazzuk, és kiemelten fontos, hogy az elemző programok mellett manuális vizsgálatokat is folytatnak több éves szakmai tapasztalattal rendelkező szakértőink. A keresőoptimalizálás hatékonysága megkérdőjelezhetetlen, engedd, hogy neked is még több profitot termeljen!

Nekem való a SEO elemzés?

Felmerülhet benned a kérdés, hogy valóban szükséged van-e a SEO elemzésre. A válasz egyértelműen igen, ha ezek közül bármelyik igaz rád:

  1. Azt akarod, hogy a weboldalad első legyen a keresőben
  2. Régóta dolgozol a pozíciód javításán, de eddig elmaradt a várt eredmény
  3. Tudni akarod a saját és a versenytársaid SEO hibáit, hogy azokat kihasználva könnyen lépéselőnybe, sőt piacvezetői pozícióba kerülhess
  4. Fix forgalmat akarsz az organikus találatokból. Tudod: első helyezés = több látogató = több vásárló
  5. Még nem foglalkoztál a SEO-val és szakértőre akarod bízni a hibák feltárását és javítását
  6. Konkrét teendő listát akarsz a SEO beállításokról
  7. Úgy érzed megtetted, amit lehetett, de az mégsem elég
  8. Romlanak a keresőkben az eredményeid, de nem tudod, mi lehet az oka
  9. Biztos akarsz lenni benne, hogy hirtelen nem leszel valamiféle Google büntetés „áldozata”
  10. Házon belül végzed a SEO munkát, de új, szakmai ötletekre van szükséged a továbblépéshez

Akár van már egy kész oldalad, amit szeretnél felülvizsgáltatni, akár új oldalad szeretnéd átellenőriztetni, a SEO elemzés minden esetben ideális választás! Ne feledd, a keresőoptimalizálás sokkal könnyebb és hatékonyabb, ha tudod a pontos lépéseket, ami az oldalad pozíciójának javulásához vezetnek. Ezt adja neked a SEO elemzés!

SEO audit? Mit is elemez egy SEO audit?

Megbízható. Hiteles. Releváns. Gyors. Reszponzív. Aktuális.
A Google irányelvei ezeket mind figyelembe veszik, amikor rangsorolnak. Ezért ezeket mi is mind értékeljük.
A SEO elemzés során arra keressük a választ, hogy mivel tehetnénk a weboldalad a legjobbá – amiért a Google és a felhasználók egyaránt rajonganak.

A keresőoptimalizálás egy összetett folyamat. Számtalan része van, kisebbek, nagyobbak, látványosak és rejtettek. Épp ezért a weboldalad és az online jelenléted egészét át kell vizsgálnunk, hogy lássuk, mi van pozitív, és mi negatív hatással a Google helyezéseidre.

Főbb részei és néhány részlet:

Lássuk mi az, amire még kitér a SEO elemzés, hogy a kapott kép teljes legyen!

A SEO elemzés 9 alapköve:

  1. Kulcsszókutatás
    Kulcsszónak hívjuk azokat a szavakat vagy kifejezéseket, melyeket a felhasználók a Google-ba beírnak. A kulcsszavak felkutatásával az egész piac megnyílik.
    Olyan SEO kampány, amelyet nem előz meg egy alapos kulcsszókutatás, az nem lehet valóban sikeres! Ismerned kell a célközönséged, azt, hogy milyen kifejezéseket keresnek, a keresési szokásaikat, problémáikat, igényeiket.
    A kutatás tartalmazni fogja az összes potenciális kulcsszavadat. Olyanokat is, amit használsz, és amire még nem is gondoltál, sőt talán még a konkurensed sem – így biztos előnybe kerülsz! Látni fogod a havi keresési számokat, és még arra vonatkozóan is kapsz javaslatokat, hogy ezeket az új kulcsszavakat hogyan építsd be a weboldaladba!
  2. Találati listák elemzése
    A lekutatott kulcsszavak alapján feltérképezzük a Google találati listát. Ez biztosítja, hogy jobban ráláss az aktuális piaci helyzetre, és fókuszba kerüljenek a számodra releváns piaci résztvevők. Az itt kigyűjtött adatok adják a versenytárselemzést alapját. A sikeres vetélytársak oldalainak részletes lekutatása pedig akár új kulcsszavakra és új megoldásokra is ötletet adhat.
  3. Oldal felépítésének vizsgálata
    A menü és az aloldal struktúra átvizsgálása. Ebből jól láthatóvá válik a honlapod valódi felépítése, ami az oldalad rangsorolásakor szintén komoly befolyásoló tényező.
  4. Technikai elemzés
    Meta adat beállítások, oldaltérképek, robots.txt, HTML/CSS hitelesítés, HTML, indexelés  – ezek olyan technikai részletek, amelyek segítik a keresőnek az oldalt feltérképezni, és amelyeket a Google komolyan figyelembe vesz a weboldalad rangsorolásakor. Sok esetben pedig nem csak a keresőoptimalizálás, de a felhasználói élmény szempontjából is fontos – pl.: oldalsebesség.
    Tökéletes weboldal pedig hidd el, nem létezik. Kisebb-nagyobb hibák minden weboldalban felfedezhetők, a technikai újítások lekövetése pedig csak ront ezen a helyzeten. Sajnos ezen kis tökéletlenségek sokszor jelentősen befolyásolják a keresőkben elért helyezést, a keresőoptimalizálás hatékonyságát.
    Érdemes időről időre ellenőrizned a weboldalad teljesítményét, így mindig képben leszel azzal kapcsolatban, hogy a Google szerint milyen teljesítményt ér el a weboldalad, webáruházad! >
  5. Tartalmi elemzés
    Több szempontból is ez az egyik legfontosabb terület, amit alaposan meg kell vizsgálnunk. Hiszen a tartalom az, ami kommunikál a weben a látogatóddal, és a Google hivatalos álláspontja szerint is a három legfontosabb értékelési szempontjuk közt szerepel a tartalom.
    A kulcsszókutatás mentén vizsgáljuk át a weboldalad minden tartalmát A-tól Z-ig. Ezt követően több javaslatot is kapsz, hogy mik azok az irányok, amelyek mentén tovább lehet javítani a tartalmat. Esetleg van-e szükség további aloldalakra a tartalom optimalizálásához.
  6. Webanalitika elemzése
    Már egy ideje működik az oldalad, és szakszerűen be vannak kötve az olyan elemző szoftverek, mint a Google Analytics és a Google Search Console? Akkor ebből könnyedén megismerjük azokat a pontokat, ahol a felhasználók és a profit elszivárog, és felkutatjuk azokat az akadályokat, amelyek a vásárlás útjában állnak. Hidd el, minden szükséges információ ott van – csak tudni kell olvasni a sorok között!
  7. Felhasználói élmény elemzése
    Sok a látogatód, de mégis alig van, aki konvertál? A felhasználói élmény vizsgálata felfedi a buktatókat, hogy felhasználói szemmel mennyire kezelhető, érthető az oldal. Szorosan nem kapcsolódik a keresőoptimalizáláshoz, de mindenképp hatással van rá.
    Ellenőrizd weboldalad, webáruházad teljesítményét!
  8. Versenytárselemzés
    Ha valaki valamit jól csinál, akkor érdemes tőle tanulni! Nem másolni, hanem tanulni. Épp ezért fontos a SEO elemzés során, hogy a találati listában jól szereplő konkurensek keresőoptimalizálási megoldásait is megvizsgáljuk. Az erősségeik és a gyengeségeik is újabb és újabb lehetőségeket jelentenek nekünk a fejlődésre.
  9. Linkek elemzése
    A tartalom mellett a Google másik legfontosabb rangsorolási szempontja. Ilyenkor a kereső azt vizsgálja, hogy milyen linkek mutatnak az oldaladra. A saját és a konkurenciáid oldalára mutató linkeket is érdemes alaposan megvizsgálni. Fontos, hogy kiszűrjük az ártalmas linkeket, és fejlesszük a keresőoptimalizálást támogató link-háttered.

Biztos, hogy van, amit te is ismersz és használsz ezekből – akár SEO tudatosan. De az is biztos, hogy van még, amit lehet fejleszteni! Egy ilyen vizsgálat azonban már komoly szakértelmet kíván, de még ez sem elég önmagában. A SEO elemzés legfontosabb része maga a végső dokumentum, ami teljes képet ad, és akciótervet a további fejlődéshez. Az itt megadott feladatok végrehajtásával a felhasználóid és a Google is felértékelik az oldaladat és látogatottságod ugrásszerűen megnő!

A lényeg – mit kapsz a SEO elemzéstől?

Először is egy átfogó képet, hogy ne csak vaktában lövöldözz, hanem pontosan lásd az aktuális SEO helyzeted illetve a piaci tendenciát!

Ami viszont a lényeg, hogy a SEO elemzés részeként kapsz egy egyértelmű feladatlistát, ami megmutatja – pontokba szedve, hogy az oldalad pontosan melyik részén, hogyan javíts ahhoz, hogy elérd a célod.
Nem kell aggódnod, hogy a feladatok felét sem fogod érteni, hiszen mindig törekszünk a szakzsargonmentes kommunikációra, ahol pedig szükséges, ott részletes magyarázatot is kapsz mellé.
A feladatlista elvégzése után biztos, hogy oldalad jobban célzottá, felhasználóbarátabbá, relevánsabbá, érthetőbbé, és a felhasználók és a Google szemében is népszerűbbé válik!

Érdekel a SEO elemzés?
Beszéljük át a részleteket egy konzultáció keretében!
Érdekel

Tanácsadó és kivitelező partnerként oroszlánrészt vállalunk az internetes bevételeid maximalizálásában.

A Penge Média az a Magyarországon működő digitális ügynökség, amely az online konverziónövelés valamennyi tényezőjét jól ismeri és alkalmazni is képes!

Ügyfeleinknek nem kell minden területre külön szakértőt toboroznia, a Penge Média összefogja a fizetett hirdetések, keresőoptimalizálás, egyedi  webfejlesztés és a grafikai tervezés menedzseléséhez kapcsolódó feladatokat és saját, szakértő munkatársaival megalkotják az optimális megoldást.

A Penge Média digitális médiastratégiákat fejleszt a legeltökéltebb, fejlődésre vágyó cégek számára. Az elmúlt évek fejlesztései során a mobil és a digitális marketing terén szerzett átfogó tapasztalataink és házon belüli CRO fejlesztéseink nagyban hozzájárulnak a márkák és a fogyasztók közötti hatékony kommunikáció kivitelezéséhez és továbbfejlesztéséhez. A hangsúly mindig a növekedésen és a konverzió növelésén van, nem a rövidtávú teljesítményen! Ezzel a Penge Média segíti a márka hosszú távon fenntartható és folyamatos fejlődését.

Tippek, Trükkök, Esettanulmányok
Az online marketing legújabb technikái egy e-mailben.
0% spam, 100% hasznos tartalom