Légy te az ingatlanközvetítők között a legjobb!

Szeretnénk elmesélni nektek egy tanulságos történetet, amiből ti is tanulhattok. Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy ingatlanközvetítő, aki arra szánta el magát, hogy használja a Google My Business szolgáltatását. Fogta a hamuba sült pogácsát és leült a laptop elé, majd regisztrálta vállalkozását az ingyenes Google My Business felületén (https://www.google.hu/business/), ami direkt azért jött létre, hogy a kis fizikai üzlettel rendelkező vállalkozások is láthatóvá váljanak a keresőben. Ez azért hasznos már most az ingatlanközvetítőnek, mert ezáltal megjelenik az üzlete a Google térképen, több vásárlónak jelenik meg a vállalkozása és még monitorozni is tudja az olyan eredményeket, mint a kattintásszám.

 Ingatlanreferens marketing

Ezeket az adatokat kellett megadnia:

  • Cég neve:
  • Ország:
  • Pontos címadatok (irányítószám, város, utca házszám):
  • Telefonszám:
  • Weboldal címe:
  • Szolgáltatás kategóriája:
  • Az ügyfeleknek szállít-e árut vagy sem: Igen / Nem

10 napon belül az ingatlanértékesítőnél csengetett a postás és egy hitelesítő kódot hozott a neki, amit a Google My Business felületére kellett bepötyögnie, hogy hitelesítse a felhasználói fiókját. Majd miután bejelentkezett ezeket látta a menüpontban:

  • Információ
  • Statisztika
  • Vélemények
  • Fotók
  • Webhely
  • Felhasználók

Az ingatlanközvetítő nagyon fellelkesült a számok láttán és egyre gyakrabban kezdte nézni a statisztikákat, mi több, a versenytársait is monitorozta. Látta, hogy mások azon kívül, hogy minden információt kitöltöttek, minőségi és nagy felbontású képeket is feltöltöttek a vállalkozásukról, így ő is így tett. Mivel az ingatlanértékesítő vállalkozása maguk az ingatlanok, így fontosnak tartotta, hogy ezekről minőségi képeket készítsen.

Megvásárolta tőlünk azt az eszközt, amivel virtuális túrát is tud készíteni percek alatt. Így ezzel időt takarít meg, mivel kevesebb lesz a sikertelen találkozók száma. Az ingatlant vásárolni kívánó ügyfelek online tudják bejárni az ajánlott ingatlant, így egyből kiderül, hogy mennyire felel meg az igényeinek az adott lakás. A következő előnye, hogy népszerűsíti márkáját, mivel új innovációt vet be az új ügyfelek elérése érdekében és növekszik a felhasználói körének a bizalma is iránta, mivel többet nyújt, mint a versenytársai. A virtuális séta alkalmával a 360 fokos képeket tekinthetik meg a  potenciális vásárlók, ami megkönnyíti a döntést azzal kapcsolatban, hogy érdemesnek találják-e az ingatlant arra, hogy személyesen is bejárják a tereket, mert leendő otthonukra ismertek a megvásárolható lakásban.

Ingatlanközvetítés marketing megoldások

Az ingatlanértékesítőnek nem kellett mást tenni, mint elkészíteni az eszközünkkel a képeket és 1 munkanapon belül már meg is kapta virtuális séta formájában az ingatlan képét, ami minden eszközön tökéletesen megjelenik. Mivel az ingatlanértékesítőnek megtetszett a technológia és az eszközünk megvásárlása után az eladásai is növekedtek, úgy hosszútávon szeretné az összes eladásra szánt ingatlanát virtuális sétával bemutatni az ügyfeleinek, így cégünk kiszámítható havidíjas konstrukcióját vette igénybe.

 

Ha tetszett a mese és neked is érdekes lehet a virtuális túra, akkor ne habozz és mihamarabb vedd fel velünk a kapcsolatot, mielőtt még a versenytársad lecsapna a virtuális túra eszközére és elhappolná előled az új ügyfeleket.

Felkeltettük az érdeklődésedet?

Kérj visszahívást, vagy keress minket online. Üzenj nekünk, írd meg elképzeléseidet és találjuk meg közösen az ügyfeleidhez vezető utat!

360 marketing kapcsolatfelvételMessage Us

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Kövessen minket

Feliratkozom hírlevélre