Kulcsszókutatás
Ügyfeleink között olyan eltökélt, céltudatos vállalkozásokat tudhatunk, akik csak a piacvezetői pozícióval elégedettek!
Az elmúlt 30 évben az internetnek és a vele járó technikai újításoknak köszönhetően a marketing szakma teljesen átalakult. Korábban sosem látott módszerek és stratégiák jelentek meg, így a vállalatodnak sokkal pontosabb célzási lehetőségei vannak.
Ennek köszönhetően a kívánt üzenet is könnyebben eljut azokhoz, akiknek releváns a tartalmad. Ha a vállalatod adatközpontú marketinget folytat és használod a korszerű technikákat, úgy jóval hatékonyabban juthatsz el a célpiacodhoz és jelentősen nagyobb bevételt generálhatsz.
Ebben a cikkben megtudhatod, hogy mit jelent a kulcsszókutatás, milyen keresőszavak relevánsak a számodra, hogyan kerülhetsz ezeknél az első helyre, hogyan néz ki egy kulcsszókutatás riport és hogy Te magad mit tehetsz a jobb eredményekért.
Mi a kulcsszókutatás?
A kulcsszókutatás módszertana az internetnek köszönhető technikai újítás. Ahhoz, hogy a vállalatod sikeres legyen az online térben is, lépést kell tartanod a változásokkal.
Manapság az emberek a Google-t valamilyen probléma megoldására használják és ennek megfelelően is keresnek. Ha lenne egy listád arról, hogy a felhasználók milyen olyan szavakkal keresnek, amelyek fontosak lehetnek a weboldaladdal kapcsolatban, akkor egy pontosan megfogalmazott üzenettel, könnyen elérhetnéd ezeket az embereket. A kulcsszókutatás pontosan ezeknek a kifejezéseknek az összegyűjtését jelenti.
Milyen kulcsszavakra keresnek?
Az elemzés rávilágít arra is, hogy mire érdemes optimalizálni az oldalad, miről érdemes blogolnod, vagy cikket írnod. Ráadásul, az így az oldalra terelt minőségi látogatók után nem kell fizetned, mivel azok organikus úton, a Google találati listáiról, releváns kifejezések által érkeznek az oldaladra.
A számodra összeállított kulcsszókutatásunk a következőket tartalmazza majd:
- Keresőszavak
- Havi keresések száma
- Megtalálható vagy-e a Google kereső első 5 oldalán
- Mekkora a verseny az adott kulcsszóra
- Viselkedési szándék azonosítása
-táblázat-
Az elemzés mellé készítünk neked egy egyedi vezetői riportot is, amiből pontosan látod, hogy milyen fejlődési lehetőségeid vannak. Az írásos anyag átadását követően személyesen, vagy Skype-on keresztül is átbeszéljük az adatokat és a következő lépéseket. Mindig érthetően kommunikálunk, fogjuk a kezed és segítünk abban, hogy a következő szintre lépj, így a céged folyamatosan fejlődni tudjon.
A kulcsszókutatás nem egy egyszerű feladat. Nekünk is hosszú évek tapasztalata van a hátunk mögött, de még így is találkozunk újításokkal, hiszen a Google rendszere folyamatosan változik, amivel tartani kell a lépést.
Ha magad végeznéd a kulcsszókutatást, akkor a következőkre figyelj:
A legtöbb tudásanyag a témában angolul érhető el. A külföldön használatos praktikák nem biztos, hogy Magyarországon is megállják a helyüket. Emellett több eszköz nem működik megbízhatóan, így szakmai háttértudás nélkül nehezen szűrhetőek ki a megfelelő programok, lépések.
Természetesen ezek ellenére is végezheted magad a kulcsszókutatást, ha nem szeretnél szakemberhez fordulni. Amennyiben így döntesz, a következőképpen tudod ezt megtenni:
Kulcsszavak a szövegben
Amennyiben van már meglévő oldalad, amin futnak a megfelelő analitikai szoftverek, akkor azokból is ki tudsz nyerni adatokat. Érdemes átnézni az Search Console fiókodat, hogy lásd, most hol tartasz. Ha vannak fizetett hirdetéseid (pl.: Google Ads), akkor ott is megnézheted, milyen kulcsszavakra kerestek rá a látogatók.
A kutatás eredményei segítenek téged abban, hogy pontosabban megértsd a célpiacot és könnyebben el tudd érni őket egy olyan ajánlattal, amit kifejezetten az ő igényeiknek megfelelően alakítottál ki, így az sokkal nagyobb megtérülést fog eredményezni.
PRO Tipp: A kulcsszókutatás feltárja a célközönséged elképzeléseit, vágyait és félelmeit. Egyszóval segít megérteni őket, ami segít neked jobb oldalt és jobb szolgáltatást nyújtani nekik.
Hogyan fogunk együtt dolgozni?
Gyorsak vagyunk, így a ránk bízott feladatokat is ennek megfelelően végezzük el. A 360 Marketing ügynökségnél folyamatokban gondolkodunk. Minden apró részletre kiemelt figyelmet fordítunk és felhívjuk rájuk a Te figyelmedet is. Növekedésedet nem napi teendőként, hanem szenvedélyként éljük meg. Velünk nem online marketing ügynökséget, hanem partnert választasz, akik azonosulni tudnak veled és a céged értékeivel.