Írta: Nagy László 2020. december. 4.

Irodavezető állás

Bezár / Kinyit
Tartalomjegyzék

Légy tagja a csapatunknak!

 

Dinamikusan fejlődő online marketing irodánk ügyvitelének élére keresünk Irodavezetőt, aki segítségünkre tud lenni meglévő adminisztrációnk és projektvezetési rendszerünk működtetésében, fejlesztésében, standardizálásában.

 

Penge Média Kft.

 

Cégünk (360-marketing.hu) 2018-ban alakult, 8 fős csapatunkban megtalálható a PPC kampányokért felelős menedzser, grafikusok, programozók, szövegíró és keresőoptimalizálási szakember. A célunk az, hogy ügyfeleink egy kézből kapjanak megoldást a marketing feladatok kihívásaira. Így hatékonyabban és gyorsabban tudnak növekedni, megelőzve ezzel a versenytársakat.

 

A megrendelőinknek tetszett ez a gondolat, így rengeteg megkeresést kaptunk, a feladatok pedig egyre nagyobbak és összetettebbek lettek. A tavalyi évben közel 10 nagyobb projekt futott le. Megrendelőink jellemzően minőségre igényes középvállalkozások (pl. FÉG konvektorgyár, Pingvin Patika, Mr. Big, AranyMagyarország)

 

Nálunk modern munkakörnyezetben, korszerű IT eszközökkel és programokkal (vállalatirányítási rendszer és feladatkezelő) fogsz dolgozni. A bevezetést úgy vittük véghez, hogy közben életünk legnagyobb projektjein dolgoztunk nyomás alatt, mégis megmaradt a jó hangulat és minden reggel várjuk, hogy találkozzunk és egy kávé mellett megbeszéljük az új gondolatokat.

Irodavezető állás

 

Irodavezető állás

 

Mivel még kis cég vagyunk (8 fő), ezért az irodavezető munkakör nagyon sokrétű, mozgalmas és szerteágazó figyelmet kíván. Az irodában most 3-an leszünk, a többiek távmunkában dolgoznak. A klasszikus irodai adminisztrációs feladatok ellátása mellett marketing feladatok is várnak rád, továbbá a cégfejlesztési projektek menedzselése.

 

Az ideális jelölt kisvállalkozásokban (kb. 10-50 alkalmazott) szerzett széleskörű tapasztalatokat, azaz rendkívül sokrétű gyakorlata van adminisztrációs/pénzügyi/ügyviteli feladatok terén. Előny, ha van marketing feladatok ellátásában tapasztalatod, mint például egy weboldalra szöveg feltöltése. Különösen jó, ha már kezeltél online feladatokat, például küldtél hírlevelet, vagy szerkesztettél Google Ads, Facebook hirdetéseket. A feladatot nem egyedül kell ellátni, de irányítani kell tudni a folyamatokat.

 

Feladatok

  • A cég pénzügyi rendszerének (számlázás, kintlévőség kezelés, szállítói számlák, kifizetések, banki utalások, könyvelés előkészítés, pénzügyi jelentések, stb.) önálló működtetése
  • Feladatkezelő és workflow (CRM rendszer és taskmanager) rendszer kulcsfelhasználói szerepkörének ellátása
  • Vállalati szintű projektek felügyelete, ellátandó feladatok nyilvántartási rendszerének kialakítása és működtetése, határidők figyelemmel kísérése, ellenőrzési feladatok teljesítése
  • Szállítói szerződések és folyószámlák nyilvántartása és nyomon követése
  • Cég eszközeinek üzemeltetése (telephely, közmű ügyek, stb.) és az irodai beszerzések intézése (fénymásoló papír, festék patron, irodaszerek, stb).
  • Személyügyi/munkaügyi feladatok ellátása (munkaügyi nyilvántartások, szabadságok, stb.)
  • Kimutatások, elemzések készítése

 

KÖVETELMÉNYEK

Az ideális jelölt KKV szektorban (max. 50 fős cégek) rendelkezik komoly irodavezetési tapasztalatokkal. Ez a munkakör olyan ember számára ideális, aki szeret emberekkel foglalkozni és tud is bánni velük, továbbá képes egy munkahelyi közösség központi személyévé válni.

 

  • Felsőfokú végzettség (gazdasági előnyt jelent)
  • Legalább 3 év szakmai tapasztalat
  • Magas szintű informatikai és Excel ismeretek (felhasználói szinten)
  • Valamilyen vállalatirányítási rendszert ismerete előnyt jelent

 

Amit kínálunk

Olyan munkatársat szeretnénk, aki számára fontos értékkel bír, hogy itt a piaci átlagnál magasabb szakmai elvárásoknak kell megfelelnie, viszont hosszú távú biztos szakmai karriert, és családias hangulatú (nem multi) cégkultúrát ajánlunk.

 

  • Versenyképes fizetés
  • Önálló munkavégzési lehetőség, felelősségteljes munkakör
  • Stabil lábakon álló, folyamatosan fejlődő cég
  • Érdekes, változatos, folyamatosan kihívást jelentő munka
  • Családias munkakörnyezet, barátságos légkör, összetartó csapat
  • A szabadidő tiszteletben tartása (nem várjuk el a túlórát)
  • Támogatjuk a proaktivitást mind szakmai, mind emberi fejlődésedben, karrierépítési céljaidban

További információ az állásról

 

Munkavégzés helye:
Budapest, VIII. kerület, Bláthy Ottó utca 4.

Munkaidő:
Főállás

Munkába állás kezdete:
Azonnal

ÁLLÁS, MUNKA TERÜLETE(I):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Irodavezető
  • Teljes munkaidő

 

SZÜKSÉGES TAPASZTALAT:

  • >3 év szakmai tapasztalat

 

SZÜKSÉGES NYELVTUDÁS:

  • Nem igényel nyelvtudást

 

 

Jelentkezés módja

Amennyiben képesnek érzed magad e munkakör betöltésére, várjuk pályázatod (fénykép, magyar nyelvű önéletrajz) a

 

 jelentkezem@360-marketing.hu

 

e-mail címre, a tárgy mezőben „Irodavezető”-ként megjelölve.

 

A motivációs levelet az e-mail szöveges részébe írd (ne csatolt fájl legyen), és a következő kérdéseket feltétlenül válaszolja meg benne:

 

  1. Mi fogott meg a hirdetésünkben?
  2. Mi volt eddigi legnagyobb szakmai sikered?
  3. Szakmailag miben vagy a legerősebb, legtapasztaltabb?
  4. Mit vársz el egy munkáltatótól ahhoz, hogy hosszú távon ott dolgozz?

 

Ismerj meg minket jobban, olvasd el a rólunk oldalt. Legyél csapatunk tagja, várjuk jelentkezésed!

 

 

Témakörök
Tetszett a cikk? Szeretnél további hasznos tartalmakat olvasni?
Akkor iratkozz fel és küldünk egy emailt, ha hasonló cikket jelenítünk meg: