Így foglalhatod el az első hat pozíciót a Google oldalán

Egy vállalkozás tulajdonosaként Te is folyamatosan kutatod az új lehetőségeket? Már kipróbáltad az Adwords és a Facebook hirdetéseket, de úgy érzed, még mindig nem az igazi? A Google Cégem szolgáltatással nem csak a Google Térképre kerülhetsz fel, de a találati listában is kiemelt helyet érhetsz el anélkül, hogy hirdetnél. A helyi keresőoptimalizálás pedig abban segít, hogy az üzletedben növeld a forgalmat és új vásárlókhoz is eljusson a híred.

A Google Cégem szolgáltatás előnyei

Attól, hogy fizikai üzlettel rendelkezel, még szükséged van az online jelenlétre, hiszen aki nem ismerős az adott településen és éppen nem fordul be azon a sarkon, ahol megtalálna téged, jó eséllyel soha nem fogja megtalálni. Ha szeretnéd, hogy többen érkezzenek az üzletedbe, légy jelen online az összes lehetséges csatornán! Egy megfelelő online felületen bemutathatod az üzletedet, beállíthatod a nyitvatartásodat, útvonalat tervezhetnek hozzád, felhívhatnak, megtekinthetik az akciós ajánlataidat, sőt, szét is nézhetnek nálad anélkül, hogy valaha átlépték volna a küszöbödet. Ráadásul azok véleményét is elolvashatják, akik már igénybe vették a szolgáltatásaidat. Kell ennél több?

kep2

Őszintén, mióta van a vállalkozásodnak weboldala? Regisztráltál a Google My Business rendszerébe? Hányszor kerestél rá a saját cégedre a Google keresőjében? Ha újra és újra arra döbbensz rá, hogy a konkurencia oldalait hamarabb kiadja a Google ugyanazokra a keresőszavakra és már azt számolgatod, mennyit kellene fizetett hirdetésekre költened, érdemes előbb megnézni, hogy vajon mindent megtettél-e azért, hogy előrébb soroljon téged a Google az organikus találatok között!

Mi az organikus találati lista?

Mikor rákeresel valamire a Google rendszerében, akkor megjelennek a fizetett hirdetések mellett azok az oldalak is, melyekért nem fizetett a tulajdonos. Ezek a „hirdetésmentes” találatok az organikus találati lista részei. Ide azok kerülnek, akik ismerik azokat az igazán hasznos trükköket, melyekkel a Google előrébb sorolja őket bizonyos keresőszavak használatakor.

kep1

Mit kell tennem ahhoz, hogy előrébb soroljon a Google?
Kösd össze az online jelenléted a fizikai világgal! Az nem elég, ha van egy weboldalad, egy Facebook oldalad. Csak folyamatos munka árán lehet előrébb kerülni a találati listán. Ha labdába akarsz rúgni a Google-nél, alapból szükséged lesz egy jó domain névre és jól megfogalmazott, megfelelően felépített szövegre. A Google ugyanis elég szigorú és bonyolult számítási módszerrel rangsorolja az oldalakat.

Helyi keresőoptimalizálás és a Google Cégem használata

A helyi keresőoptimalizálás egy olyan hatékony online marketing eszköz, amelyet a hazai vállalkozások közül egyelőre csak nagyon kevesen használnak ki, pedig minél előbb veszed igénybe, annál nagyobb népszerűségnek örvendhetsz az adott piaci szegmensben. Lényege, hogy a cégedhez kapcsolódó legfontosabb kulcsszóra leszel megtalálható.

Ehhez szorosan kapcsolódik a Google Cégem rendszere is, amely egy olyan ingyenes marketing eszköz, amelyre ha beregisztrálod az üzletedet, a Google keresőprogram az első találatok között dobja fel vállalkozásodat. Érdemes folyamatosan foglalkozni vele és frissíteni az adatokat,  ugyan úgy mint a weboldaladdal is teszed. Fontos tudnod, hogy ez sokkal kevesebb energiát igényel, mint más kommunikációs csatornák. Ennek segítségével nem csak a konkrét cégnévre keresve adja ki az üzletedet a Google kereső, hanem számodra fontos keresőszavakra is.

A tudatosság

Amennyiben pedig elég tudatosan használod a My Business által nyújtott eszközöket, az elsők között jelenhetsz meg a keresőben. Ha sikerült ezt elérni, már az is fontos, hogy naprakész adatokat lásson a felhasználó az oldaladon. Ami ugyanis számodra egyértelmű, viszont aki még sosem járt az üzletedben, nem fog tudni erről. Mondd el mindenkinek, hogy te vagy a legjobb a szakmában és téged érdemes választani a konkurencia helyett.

Például ha van egy autószervized, emeld ki az online felületeiden azt a tevékenységet, amiben a legjobb vagy! Kerékcserében vagytok erősek? Vagy inkább motorproblémákkal foglalkoztok? Mondd el ezt azoknak is, akik nem ismerik a vállalkozásodat! Ha van a szerviznek egy váróterme, ahol fűtött helyen várakozhat a kocsi tulajdonosa, van kávégép és ingyen wifi, ezt se titkold el a céged online felületein, ugyanis ezeket a tulajdonságokat kihasználva téged fognak választani azok az emberek akik ezt a szolgáltatást keresik!

Hogy fogjak hozzá ezek használatához?

Érdemes profi szakemberre bízni mindezek megvalósítását. Ebben tudunk mi segíteni neked és a cégednek. Hiszen nem csak egyszerűen a Google Cégem fiókot állítjuk be, de megkeressük és felhasználjuk a leginkább megfelelő, személyre szabott kulcsszavakat, melyek segítségével még több vásárló találhat majd rá az üzletedre.

 

További cikkek:
Miért éri meg a fodrászoknak/ kozmetikai szalonoknak használni a Tripadvisort? Miért éri meg a fodrászoknak/ kozmetikai szalonoknak használni a Tripadvisort? Az edzőtermekhez hasonlóan számos fodrászat és kozmetikai szalon is üzemel a városban. Nagyon
Ezekkel a lépésekkel trükközhetsz autószalonoddal a Google keresőjében Ezekkel a lépésekkel trükközhetsz autószalonoddal a Google keresőjében Biztosan számos blogot olvasol, követed a trendeket és igyekszel mindig „up to date” lenni. E

Kövess engem

Nagy László
Bloggazda

Szeretnéd megkapni a legfrissebb változtatásokat és aktualitásokat a Google szolgáltatásaival kapcsolatban? Mostantól mindezt megteheted, hiszen ha feliratkozol a hírlevelünkre, egyenesen az email-fiókodba röpítjük a friss, ropogós híreket!

360 marketing kapcsolatfelvételMessage Us

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Kövessen minket

Feliratkozom hírlevélre