Ha ügyvédi iroda vagy, ne halogasd tovább a strukturált adatok használatát

Az ügyvédi irodák tulajdonosainak is meg kell érteniük, hogy az online jelenlét nagyon fontos ebben a világban, mivel a digitális forradalom éveit éljük, amikor mindent digitalizálnak és mindennek megtalálhatónak kell lennie online, mert ha valamit a Google nem dob ki, akkor valószínűleg nem is létezik.

Ügyvédi iroda

Az online jelenlétnek is vannak fokozatai. Az egyik ilyen a speciálisan a helyi vállalkozások számára létrehozott Helyi üzleti ajánlatok és a Helyi műveletek. A Helyi vállalkozások listája nagyon hasonlít a Google Cégem (Google My Business) információihoz. A Helyszíni művelet pedig lehetővé teszi, hogy a felhasználó fenntartsa a keresési eredményeket.

Íme a számosított adatok arról, hogy ezek a speciális opciók segítenek növelni az elkötelezettséget és az online kattintásokat az ügyvédi szolgáltatásaidat listázó weboldaladra. A számok meggyőzőek:

  • 25% -kal nagyobb átkattintási arány a megjelölt oldalakon
  • 35% -os növekedés a receptoldalak megtekintésében
  • 1,5% -kal több az oldalakra fordított idő és a 3,6x-os magasabb interakciós ráta
  • 82% -kal nagyobb átkattintási arány a „gazdag” eredményoldalakra
  • 20% -kal több kattintás a Sémajelöléssel ellátott oldalakra

Ha mindez nem elegendő arra, hogy motiváljon az ügyvédi szolgáltatásaidat listázó weboldalad optimalizálására, talán meggyőz majd az a tény, hogy a sémakódolás alapja a jövőben a hangalapú kereséseken nyugszik majd. A ComScore szerint ugyanis 2020-ra az összes keresés 50% -a hang alapú keresés lesz, melyeket online „asszisztensek” végeznek majd.

Hang alapú keresés – Amazon

Ha most azt gondolod, hogy a 2020-as évek még távol vannak és nem kell még emiatt aggódnod, gondold újra! Nemrég ugyanis a Google bejelentette, hogy a jövőben partnerei lesznek olyan cégek, mint az LG, Lenovo vagy a Sony. Az általuk gyártott eszközök pedig képesek lesznek a hangalapú keresés kivitelezésére, melyeket úgynevezett „asszisztensek” irányítanak majd. Leendő és meglevő ügyfeleid pedig ezáltal képesek lesznek rád találni csupán azzal, hogy bemondják a keresőnek, hogy „ügyvédi iroda”.

 

Mit is jelentenek pontosan a strukturált adatok?

Ügyvédi irodák online marketing

A strukturált adatjelölés a keresőmotor nyelve. A Google, a Yahoo és a Magyarországon kevésbé ismert Bing és Yandex keresők által létrehozott szókészletet globális szabványszókincsként hozták létre, hogy segítsenek jobban megérteni a webes tartalmakat. Ahhoz, hogy lefordíthasd a saját tartalmadat a strukturált adatjelölés, vagy más szóval a sémajelölés nyelvére, meg kell válaszolnod egy kérdés: „Mit nyújt az én oldalam az érdeklődőknek?”. Miután leírod, melyik oldalról van szó, kiválaszthatod a sémajelölési osztályt, akár egy definíciót. Miután mindezt feltérképezted, be kell vinned ezeket a Schema adatokat a weboldalad kódjába. A sémamódszer kódja különböző formátumokban található: Microdata, JSON-LD és RDFa.

 

Ha további kérdésed merülne fel a témával kapcsolatban, vagy csak elakadtál valamelyik lépésnél, akkor ne habozz, keress fel minket! Kezdd el az ügyvédi szolgáltatásaidat listázó weboldalad optimalizálását már ma!

Felkeltettük az érdeklődésedet?

Kérj visszahívást, vagy keress minket online. Üzenj nekünk, írd meg elképzeléseidet és találjuk meg közösen az ügyfeleidhez vezető utat!

360 marketing kapcsolatfelvételMessage Us

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Kövessen minket

Feliratkozom hírlevélre