Esettanulmány: Hogyan hoztunk 100.000 látogatót egy kisvárosi gumiszerviznek?

2018. január 18. - Nagy László
Olvasási idő: 2 perc


Tagek: Esettanulmány Virtuális séta készítés

Egy kisvárosi gumiszerviz, akik nem is olyan régen kerestek fel minket együttműködés céljából. Láttuk, milyen hatalmas fejlődésen mentek keresztül az elmúlt időszakban, így készült el cikkünk is. Tapasztalataik szerint a virtuális séta hatására radikálisan növekedett a telephelyre érkező magánszemélyek és cégek száma, de több lett a telefonhívás és nőtt a weboldal látogatottsága is. Büszkék vagyunk partnerünkre, a Kiss Gumira, hiszen a hat hónap alatt érte el ezt az eredményt. Kiss Ádámmal, a vállalkozás képviselőjével az idén húsz éves cégről és a közelmúlt eseményeiről beszélgettünk.

Mi az a virtuális séta?

A virtuális séta segítségével gyakorlatilag bárkit beengedhetsz az üzletedbe online. Ez azt jelenti, hogy az érdeklődő a számítógép előtt ülve vagy telefonnal a kezében szétnézhet nálad anélkül, hogy valaha átlépte volna a küszöböt. Láthatja a hangulatot, megnézheti a berendezést, az elrendezést, a stílust. Megtudhatja, hogy van-e váróterem, kávéautomata és azt is, mekkora a tér.

Maglódi Gumiszervíz sikere

Mi történt a Kiss Gumi esetében?

A Kiss Gumi egy maglódi gumiszerviz, amely 1997. óta működik. A gumiabroncsok eladása és szervizelése mellett mezőgazdasági gépekkel és mobil gumiszervizzel is foglalkoznak, emellett pedig webáruházat is üzemeltetnek. Van online jelenlétük, melyet szerettek volna növelni. Fél évvel ezelőtt, ajánlás útján kerestek fel minket, szerették volna, ha mind az üzlet, mind pedig az online shop forgalma nő. „Azért tartottuk jó ötletnek a virtuális séta bevezetését, mert így láthatják, hogy néz ki a műhely és megmutathatjuk, hogy elég nagy alapterületen dolgozunk.” – meséli Kiss Ádám, internet- személy értékesítő. „Az online felületek beindulása után nem csak megnőtt a munka, de voltak olyan időszakok az évben, hogy nem is bírtunk elvállalni minden megrendelést. Az elmúlt egy évben például 10.000 rendelést kaptunk csak a webáruházon keresztül.” Ez nagy szó, mert az interneten igen nagy a konkurens cégek száma, akikkel folyamatos a versenyhelyzet.

Egy év alatt nem csak az online megrendelések száma nőtt, drasztikusan a személyes látogatóké is, amihez nagymértékben hozzájárult a cégünket bemutató virtuális séta. Heti szinten követtük a megtekintések számát, mely már régen átlépte a 100.000 megtekintést. Természetesen a virtuális séta mellett van a vállalkozásnak folyamatosan frissülő honlapja, Facebook oldala és a Google Cégem rendszerébe is regisztrálva vannak.
Ezeknek a marketing eszközöknek a tudatos, együttes használata vezetett el a sikerhez.
A jövőre nézve nagy tervei vannak a vállalkozásnak, szeretnének több folyamatot automatizálni, hogy a kollégák válláról lekerülhessen egy kis súly és még több vásárló igényeit elégíthessék ki.

További cikkek:
12 SEO tipp vendéglátással foglalkozó vállalkozások számára 12 SEO tipp vendéglátással foglalkozó vállalkozások számára Szeretnél az elsők között megjelenni a Google, a Bing, a Yahoo rendszerében vagy más népszer
Így optimalizáld a TripAdvisor oldalad Így optimalizáld a TripAdvisor oldalad Tapasztalatunk szerint azok a vállalkozások, akik vendéglátással (étterem, kávézó, szállá

Kövess engem

Nagy László
Bloggazda

Szeretnéd megkapni a legfrissebb változtatásokat és aktualitásokat a Google szolgáltatásaival kapcsolatban? Mostantól mindezt megteheted, hiszen ha feliratkozol a hírlevelünkre, egyenesen az email-fiókodba röpítjük a friss, ropogós híreket!

360 marketing kapcsolatfelvételMessage Us

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Kövessen minket

Feliratkozom hírlevélre