Írta: Nagy László 2018. május. 2.

Ha ügyvédi iroda vagy, ne halogasd tovább a strukturált adatok használatát

Ügyvédi iroda marketing

Az ügyvédi irodák tulajdonosainak is meg kell érteniük, hogy az online jelenlét nagyon fontos ebben a világban, mivel a digitális forradalom éveit éljük, amikor mindent digitalizálnak és mindennek megtalálhatónak kell lennie online, mert ha valamit a Google nem dob ki, akkor valószínűleg nem is létezik.

ügyvédi iroda marketing

Az online jelenlétnek is vannak fokozatai. Az egyik ilyen a speciálisan a helyi vállalkozások számára létrehozott Helyi üzleti ajánlatok és a Helyi műveletek. A Helyi vállalkozások listája nagyon hasonlít a Google Cégem (Google My Business) információihoz. A Helyszíni művelet pedig lehetővé teszi, hogy a felhasználó fenntartsa a keresési eredményeket.

Íme a számosított adatok arról, hogy ezek a speciális opciók segítenek növelni az elkötelezettséget és az online kattintásokat az ügyvédi szolgáltatásaidat listázó weboldaladra. A számok meggyőzőek:

  • 25% -kal nagyobb átkattintási arány a megjelölt oldalakon
  • 35% -os növekedés a receptoldalak megtekintésében
  • 1,5% -kal több az oldalakra fordított idő és a 3,6x-os magasabb interakciós ráta
  • 82% -kal nagyobb átkattintási arány a „gazdag” eredményoldalakra
  • 20% -kal több kattintás a Sémajelöléssel ellátott oldalakra

 

Ha mindez nem elegendő arra, hogy motiváljon az ügyvédi szolgáltatásaidat listázó weboldalad optimalizálására, talán meggyőz majd az a tény, hogy a sémakódolás alapja a jövőben a hangalapú kereséseken nyugszik majd. A ComScore szerint ugyanis 2020-ra az összes keresés 50% -a hang alapú keresés lesz, melyeket online „asszisztensek” végeznek majd.

ügyvédi iroda marketing - hang alapú keresés

Ha most azt gondolod, hogy a 2020-as évek még távol vannak és nem kell még emiatt aggódnod, gondold újra! Nemrég ugyanis a Google bejelentette, hogy a jövőben partnerei lesznek olyan cégek, mint az LG, Lenovo vagy a Sony. Az általuk gyártott eszközök pedig képesek lesznek a hangalapú keresés kivitelezésére, melyeket úgynevezett „asszisztensek” irányítanak majd. Leendő és meglevő ügyfeleid pedig ezáltal képesek lesznek rád találni csupán azzal, hogy bemondják a keresőnek, hogy „ügyvédi iroda”.

 

Mit is jelentenek pontosan a strukturált adatok?

ügyvédi iroda marketing - strukturált adatok

A strukturált adatjelölés a keresőmotor nyelve. A Google, a Yahoo és a Magyarországon kevésbé ismert Bing és Yandex keresők által létrehozott szókészletet globális szabványszókincsként hozták létre, hogy segítsenek jobban megérteni a webes tartalmakat. Ahhoz, hogy lefordíthasd a saját tartalmadat a strukturált adatjelölés, vagy más szóval a sémajelölés nyelvére, meg kell válaszolnod egy kérdés: „Mit nyújt az én oldalam az érdeklődőknek?”. Miután leírod, melyik oldalról van szó, kiválaszthatod a sémajelölési osztályt, akár egy definíciót. Miután mindezt feltérképezted, be kell vinned ezeket a Schema adatokat a weboldalad kódjába. A sémamódszer kódja különböző formátumokban található: Microdata, JSON-LD és RDFa.

Ha további kérdésed merülne fel a témával kapcsolatban, vagy csak elakadtál valamelyik lépésnél, akkor ne habozz, keress fel minket! Tapasztalattal rendelkezünk ügyvédi honlap készítésben. Segítünk új ügyfeleket szerezni az ügyvédi irodád számára, akár büntető ügyvéd akár polgári ügyvéd vagy.

 

Felkeltettük érdeklődésed?
Pörgessük fel az ügyvédi iroda forgalmát együtt!
Érdekel
Tetszett a cikk? Szeretnél további hasznos tartalmakat olvasni?
Akkor iratkozz fel és küldünk egy emailt, ha hasonló cikket jelenítünk meg:
Facebook LinkedIn WhatsApp FB Messenger Küldés e-mailben