Írta: Nagy László 2022. december. 7.

TikTok Marketing – Így működik a TikTok algoritmusa

A TikTok népszerűsége 2018-as nemzetközi debütálása óta folyamatosan felfelé ível. Az Apple Store adatai szerint 2018 októberében világszinten a TikTok volt a legtöbbet letöltött fotó- és videóalkalmazás. Ekkor az aktív felhasználók száma állítólag elérte a havi 500 milliót. Az Egyesült Államokban volt a legnépszerűbb, ahol több mint 80 millióan töltötték le a rövid videók készítésére és megosztására specializálódott alkalmazást. Népszerűsége továbbra is töretlen.

Mi áll ennek hátterében, kik használják az alkalmazást, kinek érdemes használni, milyen a jó TikTok marketing, mi a titka a jó tartalomnak TikTokon és hogyan működik a rejtélyes algoritmus? Ezekre a kérdésekre is választ kaphatsz cikkünkből!

Mi az a TikTok

A TikTok egy videómegosztó közösségimédia-alkalmazás, mely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy bármilyen témában rövid, kreatív, szórakoztató videókat készítsenek. A kreativitásnak semmi nem szabhat határt, ugyanis a videókhoz kapcsolható zene, de saját hangok is használhatók, felgyorsíthatók vagy lelassíthatók, szűrőkkel szerkeszthetők, sőt a népszerű dalokat vagy videókat még újra is szinkronizálhatják a felhasználók. Érdemes megfigyelni, hogy a platform miről kapta a nevét, a „tik tok” ugyanis egy analóg óra ketyegését imitáló kifejezés az angolban. Maga a tick-tock kifejezés más jelentésekkel is rendelkezik átalakult formában, például a Barcelona által játszott sokpasszos futballt is tiki-takának becézik.

2018-as nemzetközi debütálása után rövid időn belül elérte a 2 milliárd letöltés világszinten, 2020-ban a Zoom és a Peacock után a harmadik leggyorsabban növekvő márka volt, és a Cloudflare szerint 2021-ben a legnépszerűbb webhely lett, megelőzve a Google-t.

TikTok használata – miért népszerű

A TikTok leegyszerűsítette a videók létrehozását és megosztását. A rövid formátum (min. 15 másodperc max. 10 perc) miatt, a videók elkészítése és megtekintése sem igényel sok időt és erőfeszítést. Ha a felhasználó csak görgeti a feldobott videókat, akkor a TikTok minden videót egyenként, teljes képernyőn mutat, és azonnal elkezdi őket lejátszani. Ezen jellemzők miatt, a felhasználó gyorsan elveszik a szórakoztató és lássuk be, addiktív videós tartalom tengerében, és az alkalmazás előtt ragadhat órákon át.

A TikTok teljes képernyős elérésével aktív figyelmet és interaktivitást igényel ellentétben a YouTube-bal vagy a tévézéssel. A TikTok a megnyitás pillanatában már teljes képernyőn mutatja a videókat. Ez hirdetési szempontból is érdekes lehet, hiszen a teljes képernyős felület miatt minden tartalom, így a hirdetések is nagyjából négyszer nagyobb méretben láthatók, mint más platformok ablakos megjelenítései.

Azt már régóta tudjuk, hogy a jó hirdetés az érzelmekre hat, amihez jelentősen hozzájárul egy jól eltalált zene is. Érdemes tudni, hogy a többi közösségi média oldalhoz képest, a TikTokot a felhasználók nagy része – 81 % – bekapcsolt hanggal nézi. A teljes képernyő, a bekapcsolt hang, az aktív figyelem és az interaktivitás nem csak a felhasználót köti le és szórakoztatja akár órákon át, de a cégeknek is lehetőséget nyújt arra, hogy a cicás videók mellett a saját márkájuk vagy szolgáltatásuk felé irányítsák a nézők figyelmét.

Az X generáció (1965-1981 között születtek) tagjai még a nyomtatott sajtón és a televízión nőttek fel, szívesen fogyasztanak lassabb vagy hosszabb tartalmakat is, és bár persze akadnak kivételek, de nem feltétlenül követik a technikai újdonságokat.

Az 1981 és 1995 között született Y generáció tagjainak problémamegoldását és kommunikációját már a digitális világ formálta, minden tevékenységüket egy képernyő közvetíti, azonban még éltek az analóg világban is, onnan vándoroltak be a digitális világba.

A Z vagyis az 1995 és 2010 között született korosztály már táblagéppel vagy okostelefonnal a hóna alatt jött a világra, az internet már a DNS-ük része. A TikTok egyértelműen az ő korosztályukat vonzza a legjobban. Ők azok, akik igazán értik a TikTok lényegét, szinte a zsigereikben van a megfelelő tartalom gyártásának képessége. Az információk gyors áramlása elvárás számukra, és ezért az idősebb generációk szemében türelmetlennek és fókuszálatlannak tűnhetek, pont ez a jellemzőjük teszi őket nagyágyúvá a TikTok tartalomgyártásban.

A TikTok felhasználóinak 90 %-a azt állítja, hogy naponta használja az alkalmazást. További adat, hogy egy átlagos felhasználó naponta 19 alkalommal nyitja meg a TikTok-ot, mely megnyitások során összesen napi 1 órát és 25 percet tölt el a rövid videók megtekintésével. Az Egyesült Államokban a fiatalok globális átlagnál többet, átlagosan napi 87 percet, míg az Egyesült Királyságban élők napi 70 percet töltenek a videómegosztó alkalmazással.

TikTok követők szerzése

Egy TikTok felhasználónak senkit sem kell bekövetnie ahhoz, hogy a videóit megtekinthesse. Az alkalmazás megnyitása után elég, ha felkeresik a “For You” vagy magyarul “Neked” oldalukat és máris több órányi, az érdeklődési körüknek megfelelő szórakoztató és érdekes videót érhetnek el. Bár nem kell, hogy követőkké váljanak, mégis idővel a legtöbb TikTok felhasználó megkedvel bizonyos típusú videókat, és elkezd követni néhány olyan csatornát, amelyek videói bekerülnek az ő személyre szabott “For You” videófolyamába. Sőt, számukra releváns hashtagek használatával tovább szűrhetik a videókat.

A TikTok közösség lételeme a különböző kihívásokban való részvétel, melynek során a megadott hashtageknek megfelelően videókat készítenek, majd feltöltik őket. A hashtagre azért van szükség, hogy a kihívás emlékezetes és könnyen megtalálható legyen. A legismertebb TikTok kihívást Jimmy Fallon hívta életre #tumbleweedchallenge néven, melyhez több mint 8000 videót küldtek be a felhasználók és több mint 10,4 millió elköteleződéshez vezetett.

Kihívásokat nem csak személyek, hanem márkák is indíthatnak. Jelentősen növelhető a kihívás marketing sikere, ha a márka él az influencerekben rejlő lehetőségekkel. A Z generáció tagjai szeretik a magával ragadó élményeket, szívesen vesznek részt bármiben, ami különleges élményt nyújt. Ha márkaként sikerül arra ösztönözni a célközönséget, hogy készítsenek és töltsenek fel olyan videókat, ahol az adott márka termékeit használják, akkor a márka új követőket szerezhet és lépéselőnybe kerülhet a piaci vetélytársakkal szemben.

Jó módszer a követők szerzésére, ha sikerül olyan influencert találni, aki hitelesen használja, és ezáltal képviselni tudja a terméket. Fontos megjegyezni, attól, hogy egy TikTok videó marketinges szemmel amatőrnek tűnik, a felhasználók körében igen sikeres lehet, ugyanis a TikTok fiatal felhasználóit sokkal jobban érdekli az eredetiség és a szórakoztatás, mint a videók minősége. Ez nehézséget is okozhat a megfelelő influencer kiválasztásában, ugyanis korántsem biztos, hogy egy, a legjobb titkok videókat gyártó egyén nézetei például összeegyeztethetőek a mi cégünk értékrendjével.

A követők szerzéséhez fontos, hogy interakcióba lépj a célközönségeddel. Kövesd vissza pár követődet, lájkold néhány videójukat, válaszolj a megjegyzésekre és kommentelj.

TikTok videók – az algoritmus működése

TIKTOK marketing

TikTok Marketing – Hogyan működik a TikTok algoritmusa

A TikTok algoritmusa érdeklődési kör alapján kategorizálja felhasználóit, függetlenül attól, hogy tartalomgyártóról, vagy csak nézőről van szó. Mindent figyelembe vesz: milyen témában gyárt vagy oszt meg tartalmat a felhasználó, miket kedvel, mihez szól hozzá, milyen hashtageket használ, de még a videók leírását is vizsgálja, sőt azt is milyen zene szól alatt vagy milyen filter van rajta.

TikTok tartalomszolgáltatóként az a fő célod, hogy minél több néző oldalán jelenjen meg a tartalmad. A TikTok applikációt megnyitva kétféleképpen nézhetők videók. Végig pörgethetők a már bekövetett profilok által készített tartalmak. Itt a néző már tett valamit a megtekintés előtt, érdeklődött, bekövette az adott profilt.

A “For You” vagy “Neked” funkcióval azonban még ennyit sem kell tennie. Az algoritmus a videókat a felhasználók számára mesterséges intelligencia (AI) segítségével dobja fel szinte végtelenítve, az alapján, hogy a felhasználónak milyen tartalom tetszett, milyen reakciókat adott vagy mire keresett rá. Ez teljesen eltér a többi közösségi média algoritmusától, amik a felhasználók közötti kapcsolatra építenek. A TikTok algoritmusa tehát személyre szabott tartalmakat ad a felhasználóinak.

A TikTok algoritmus számára a legfontosabb a megtekintési idő, vagyis az, hogy egy-egy néző mennyi ideig nézi az általad létrehozott tartalmat. Statisztikák bizonyítják, hogy a TikTok rövid videós formátuma alapjaiban változtatta meg a videónézési szokásokat. A felhasználóknak folyamatos ingerekre van szükségük és a legtöbbjük nem néz végig hosszabb videókat.

A videók elkészítésekor mindig arra gondolj, hogy az a célod, hogy akihez eljut a tartalmad TikTokon az nézze végig, nézze újra, likeolja, kommentelje, mentse le, ossza meg a barátaival, kövessen be téged, egyszóval minél többet foglalkozzon vele, minél több időt töltsön el az oldaladon, a tartalmaid böngészésével. A mesterséges intelligencia segítségével ebből tudni fogja az algoritmus, hogy a te tartalmaidat továbbra is meg kell, hogy jelenítse a felhasználónak, mert ez számára értékes tartalom.

Mivel a TikTokon rengeteg a videó és a köztük való váltás a felhasználónak mindössze egy mutatóujj mozdulatába kerül, ezért a legfontosabb, hogy már az első pillanatban megragadd a figyelmét. A figyelemfelkeltő csalid legyen kreatív:

  • tegyél fel kérdést a videód elején,
  • fogalmazz ötletesen,
  • kreatívan, tűnj ki a tömegből,
  • gyere be kezén állva a kamerába,
  • zsonglőrködj,
  • csinálj bármit, amit az átlag felhasználó nem tesz.

Ezután tartsd fenn végig a videódat néző kíváncsiságát és a figyelmét azzal, hogy csak a videó végén mondod el a csattanót, a lényeget. Ezzel növelheted a megtekintési idő, és eléred, hogy a felhasználó végig nézze a videódat, és ha meglátja a nevedet a videófolyamban, akkor érdekelje az új tartalmad.

TikTok fióktípusok

A Facebookhoz hasonlóan a TikTokon is különböző fióktípusok érhetők el: személyes, üzleti, és üzleti-alkotói profil. Érdekesség a Facebookhoz képest, hogy ezen fióktípusok között a váltás teljesen szabad, ha kiválasztjuk az egyiket, az nem jelenti, hogy után már csak azt használhatjuk. Bár könnyű a váltás a különböző fióktípusok között, mégis marketing szempontból érdemes több TikTok profilt létrehozni és külön kezelni a személyes, illetve az üzleti tartalmakat.

Személyes fiók

A személyes fiók az átlag felhasználó számára megfelelő, aki csak szórakozás céljából használja a TikTokot. Itt a hangok, szűrök, effektek segítségével bárki kiélheti kreativitását, de akkor is elég a személyes profil létrehozása, ha a felhasználó csak nézni, megosztani, kommentelni szeretné a különböző videókat.

Üzleti fiók

Üzleti szempontból a kétmilliárd letöltéssel és havi egymilliárd aktív felhasználóval rendelkező TikTokot nem lehet figyelmen kívül hagyni. A cégeknek be kell építeniük marketing stratégiájukba a TikTok használatát, mivel a TikTok felhasználók fele nincs fent más közösségi platformon.

A célközönség megfelelő kategorizálása érdekében, cégként érdemes külön fiókot létrehozni TikTokon, mely teljes egészében a vállalat tevékenységének szentelhető. Sőt, a lehetőségek minél szélesebb kihasználása érdekében, ha a cég több márkával, szolgáltatással rendelkezik, akkor akár mindegyiknek érdemes külön profilt létrehozni.

A TikTokon a személyre szabás a lényeg, ezért ajánlott több üzleti profilt alkalmazni, hogy minél több felhasználó “For You” oldalán jelenjen meg a vállalkozás. Ehhez természetesen ismerni kell a különböző márkák, szolgáltatások buyer personáit. A TikTok esetében még fontosabb, hogy az üzleti tartalomszolgáltató képes legyen a felhasználó fejével gondolkodni. Vállalkozóként ismerni kell a potenciális ügyfélkör viselkedését: milyen tartalmakat kedveltek, miket osztottak meg, mihez fűztek megjegyzéseket, miket néztek végig vagy néztek meg újra, ugyanis az algoritmus ezek alapján jelenít meg új tartalmakat a felhasználónak.

Hogy mire figyelj ahhoz, hogy a TikTok profilod algoritmusbarát legyen, azt a cikk TikTok marketing részében részletesen kifejtjük.

TikTok felhasználók növekedése

Kevesebb mint négyéves fennállása után 2020. júliusában a TikTok – a Douyin felhasználóit nem számolva – elérte a közel 800 millió havi aktív felhasználói számot, mely 2021. szeptemberében már 1 milliárd volt. A TikTok a letöltések számát tekintve is vezető helyre került, ugyanis 2021-ben elérte a 3 milliárd letöltést, mellyel az első olyan nem Facebook-alkalmazás lett, akinek sikerült elérnie ezt a számot.

A TikTok népszerűsége folyamatosan növekszik, és bár a célközönsége továbbra is a Z generációba tartozik, ennek ellenére felhasználói köre már közel sem csak kamaszokból áll. A statisztikák alapján az Egyesült Államokban a korcsoportonkénti megoszlás a következő:

  • 10-19 év: 25 %
  • 20-29 év: 22,4 %
  • 30-39 év: 21,7 %
  • 40-49 év: 20,3 %
  • 50 év felett: 11 %

Hirdetői szempontból nem elhanyagolható az a tény sem, hogy a felhasználók fele nincs fent más közösségi oldalakon, így a Facebookon vagy az Instagramon. Őket, marketing szempontjából csak itt lehet elérni. Statisztikák szerint a TikTok jelentősen megváltoztatta minden korosztály tartalomfogyasztási szokását és már egyre többen vágynak a gyors ingerekere és a teljes videók megtekintése helyett, ha van lehetőség, akkor csak a lényegi részekre ugranak. Azt is érdemes megjegyezni, hogy a fiatal felnőtt korosztály nagy része is a Facebookról vagy a YouTube-ról inkább a TikTokra vándorol át.

Felnőtt TikTok

A közösségi oldalak, így a TikTok is egyre nagyobb figyelmet fordítanak fiatalkorú felhasználóik védelmére. A TikTok eddig is törekedett arra, hogy védje a nem megfelelő tartalomtól a kiskorú felhasználóit, és szigorúan tiltotta a hagyományosan “felnőtteknek” való tartalom közlését a platformon.

2022. októberében a vállalat életkorral összefüggő változásokat jelentett be a kiskorú felhasználói további védelme érdekében. A szigorítások 2022. november 23-án léptek életbe. Ettől kezdve a 16 éven aluli felhasználók nem tudnak közvetlen üzeneteket küldeni, illetve az élő közvetítésekhez és a bevételszerzési funkciókhoz csak a 18 éven felüli felhasználók férhetnek hozzá.

A tartalomgyártás mellett, bizonyos tartalmakhoz való hozzáférést is életkorhoz köt mostantól a TikTok. Az élő közvetítések szolgáltatói beállíthatják, hogy a tartalmat csak a felnőtt közönség érje el. A döntés érthető, hiszen bár a TikTok eredeti célközönsége a fiatalabb korosztály, ennek ellenére az X és az Y generáció tagjainak száma is jelentősen megnőtt az elmúlt években a platformon. Ez természetesen a videókban megjelenő témákra is hatással volt.

Előkerülhetnek olyan témák az élő közvetítések során, amit az alkotó nem tart megfelelőnek a 18 év alatti felhasználók számára, vagy kényelmesebben érzi magát, ha tudja, hogy a beszélgetést csak 18 éven felüliek érhetik el. Az elképzelés szerint azon tartalmak, amiknek készítője úgy gondolja, hogy nem való a 18 év alatt korosztály, azok meg sem fognak jelenni a kiskorúak idővonalán, így elkerülhető az is, hogy azt érezzék, lemaradnak valamiről.

Magyar TikTokosok

A TikTok őrület Magyarországot sem kerülte el. Nem meglepő, hogy hírességek helyett hazánkban is a Z generáció tagjai a legnépszerűbbek TikTokon. A követők alapján a legnépszerűbb hazai TikTokker jozsi_offical, aki grafitceruzával vagy tűfilc-tollal alkot geometrikus formákat, videóit vonalhúzásonként teszi közzé a TikTokon. Tevékenysége más, mint a többi népszerű hazai fióké és követőinek száma kiemelkedően magas jelenleg 6.3 millió.

A többi, népszerű fiók (csengeforstner, whisperton, lililaskai, vivi_es_norbi) követőinek száma a cikk írásakor még nem érte el az 1 millió főt. Ők ellentétben jozsi_offical-lel nem művészeti értéket adnak, hanem arcukkal, személyiségükkel teszik érdekessé oldalukat. Mindent megtesznek a népszerűségért: kihívásokban vesznek részt, cuki videókat töltenek fel, beengedik a követőiket a személyes terükbe, megmutatják, hogyan telnek mindennapjaik és reagálnak az aktuális trendekre. Ezzel fenntartják a lehetőséget arra, hogy egy videójuk alapján egy márka észrevegye őket és partnerséget ajánljon nekik.

TikTok trendek

A divatvilághoz hasonlóan a TikTok trendek is gyorsan jönnek és mennek. Bármi trenddé válhat: egy hang, egy hashtag, egy tánc, egy kihívás. Általában több trend is fut egyszerre, ezért érdemes a “For You” oldalt minél többet görgetni. Kis idő ráfordításával könnyen megállapítható mik a trendek, illetve az is látható, hogy a felhasználók hogyan értelmezik a trendeket. Bármilyen trendben érdemes részt venned vállalkozóként is, a lényeg csak annyi, hogy maradj hű önmagadhoz, maradj hiteles. Annyi trend van, nem kell mindenbe beleugrani.

Marketing szempontból is érdemes csak azokban a trendekben részt venned, melyek kapcsolódnak a márkádhoz. A TikTok marketing lényege, hogy a hirdetésed minél zökkenőmentesebben illeszkedjen felhasználó hírfolyamába. Ennek elérésére remek mód a trendekben való részvétel.

TikTok marketing

A TikTok oldalad célja legyen világos, átlátható, mert ezzel segítesz az algoritmusnak, hogy olyan embereknek mutassa a tartalmaidat, akik nagy valószínűséggel érdeklődnek a márkád vagy szolgáltatásod iránt és a videóid megtekintése után nagyobb eséllyel követik be az oldaladat, ami TikTok marketing stratégia szempontjából fontos.

A TikTok profil esetében megkülönböztetünk felhasználónevet és nevet. A felhasználóneved az egyedi azonosítód a platformon, mely segít megtalálni téged, és a profilod linkjében is megjelenik. A TikTok neved a profilod tetején jelenik meg. A legfontosabb tudnivaló az, hogy a keresés során az algoritmus a nevedben található szavakat is érzékeli, tehát érdemes olyan kulcsszavakat választani, amelyek jól leírják, hogy miről szól a profilod. Ha például házi szappanok készítésével foglalkozol, akkor ezeket a szavakat mindenképpen helyezd el a nevedben, így aki nem ismer, de rákeres a szappan kifejezésre, nagyobb valószínűséggel fog találkozni a te profiloddal, mint máséval.

Vizuális alkalmazásként elengedhetetlen, hogy jó minőségű, nagy felbontású profilképed legyen a TikTokon, mely kitűnik a többi közül, megragadja a nézők figyelmét és kisméretben is jól látszik. Használhatod a vállalkozásod logóját, de egy jó arcképpel is vonzhatsz követőket. Beállíthatsz profilvideót is, de azt érdemes tudni, hogy ezeket a platform csak a profil megnyitásánál játssza le, a “For You” görgetése során nem.

A következő lépés a bio szövegének megfogalmazása. Itt gyakorolhatod először a rövid, kreatív tartalomgyártást, ugyanis ennek a maximum hossza 80 karakter. Ebben kell minél rövidebben és frappánsabban megfogalmaznod, mire is számíthatnak a felhasználók, ha bekövetik a fiókodat. Vállalkozásod szlogenjeként is tekinthetsz a biora. Ha még nem készítettél szlogent, ebben a cikkünkben adunk hozzá néhány tippet!

A vállalkozásod webes megjelenéseinek összekapcsolása TikTok marketing szempontból kiemelkedően fontos. A TikTok üzleti profilja erre is lehetőséget biztosít. Gyűjtőlink használatával az összes olyan linket a célközönséged rendelkezésére bocsáthatod, melyen bővebb információt szolgáltatsz számukra. Ez kiemelten fontos, hiszen így tudod a TikTok oldalad forgalmát átterelni a hivatalos weboldaladra, ahol aztán a látogatóból lead-et generálhatsz.

A célközönségeddel való kapcsolattartás kitűnő formája TikTokon a K és V (vagy angolul ismerősebben csenghet a Q & A) funkció. Ebben a kérdezz-felelek részben a kommentszekció böngészése helyett egy helyen összegyűjtheted és megválaszolhatod a követőidtől érkező kérdéseket, ezzel is segítve a jövőbeni ügyfeleid információszerzését. Jó támpont ahhoz, hogy mire kíváncsiak az érdeklődők a termékeddel, szolgáltatásoddal vagy személyeddel kapcsolatban, sőt a kérdésekből új videóötleteket is gyűjthetsz.

Miután elkészítetted a profilodat, nagyon fontos, hogy a felhasználó már az elején találjon rajta valamilyen tartalmat. Az első videód során nem kell nagy dologra gondolnod, csak mutatkozz be röviden és mondd el, miért érdemes bekövetniük téged.

Ahhoz, hogy a vásárlóknak a vásárlás élménye lett a lényeg, a cégeknek is alkalmazkodniuk kell. Ha a márka helyett az ügyfelet helyezzük a TikTok marketing stratégia középpontjába, azzal komoly üzleti eredmény érhető el. Ehhez elengedhetetlen tudni, mi népszerű a célközönség körében. A TikTokon a személyes és az üzleti profil között az alapvető különbség az, hogy az üzleti profillal rendelkező felhasználó látja a statisztikákat, és minden tevékenységet nyomon tud követni, ami a profilján történik – ki, mikor, hogyan, milyen tartalmat fogyaszt.

A célközönség tevékenységének folyamatos vizsgálata elengedhetetlen a sikeres TikTok marketing stratégiához. A mérőszámok legnagyobb előnye, hogy minden találgatást kivon a TikTok marketing stratégiából. A TikTok üzleti profi statisztikái segítségével a célközönséged érdeklődéséhez igazíthatod tartalomgyártásodat. Ez az úgynevezett adatvezérelt marketing, amikor nem találgatásokra alapozod a tartalomgyártásodat, hanem konkrét számokra alapozod a tartalmaid elkészítését. A TikTok alkalmazáson belüli elemzése négy kategóriába sorolható:

  • áttekintés: nyomon követi az elköteleződést (likeok, kommentek, megosztások, tovább küldések, mentések és privát üzenetek) és a követők számát
  • tartalom: megmutatja, melyek voltak a legnépszerűbb videóid
  • követők: megmutatja milyen ütemben nőtt a célközönséged és milyen demográfiai adatokkal rendelkezik
  • élő: az élő videóid statisztikai adatait közli

Vizsgálhatod a hashtagek is, így tudni fogod, hogy egy trend továbbra is releváns-e, és érdemes-e tartalmat létrehozni vele kapcsolatban. Például, ha azt látod, hogy a kávézós posztjaid három hónappal korábban nagyon népszerűek voltak, azonban most már kevesebb reakciót váltanak ki a követőidből, akkor lehet, hogy érdemes más témát keresned.

Szívesen bevezetnéd a TikTokot a marketing stratégiádba, de nem tudod, hogyan kezdj hozzá?

Fordulj hozzánk bizalommal!

MARKETING KONZULTÁCIÓT KÉREK

Hasznosnak találta a cikket?