Amit a magán egészségügyi rendelők kihagynak a marketingjükből

Az egészségügyi rendelőkre mindig szükségünk van, mivel a baktériumok nem alszanak. Az idő előrehaladtával egyre gyakrabban járunk orvoshoz. Azt, hogy melyik doktort választjuk, sok minden befolyásolja. A technikai vívmányok segítségével meg lehet nézni az interneten többek között azt, hogy adott betegek milyen véleménnyel voltak az adott orvosi rendelőről, információt lehet szerezni az útvonalról és a szolgáltatások áráról is. Beteg oldalról elsődlegesen mások véleménye, tapasztalatai alapján döntenek. És Ön?

Ebben a cikkben arra kerestük a választ, hogy mik azok a marketingeszközök, amiket az egészségügyi rendelők nem használnak, legyen Ön az első, aki fénysebességgel előzi meg versenytársait és sok új beteget szerez.

1. Nem haladnak a korral

Fogorvos online marketing

Hallottál már olyan rendelőről, amit virtuálisan bejárhatsz online, anélkül hogy fizikailag ellátogatnál oda? Sajnos talán az országban nincs is erre példa, pedig mennyire határozottabban választanának a betegek olyan magán egészségügyi rendelőt, amit már „bejártak” és nem csak a jól megkomponált képek alapján hozhatnák meg a döntést. Egyértelműen ez egy erős előny lehetne a versenytársakkal szemben. Szerencsére egyre több vállalkozás tulajdonosa és marketing szakember használja ki üzlete online bemutatását, ezzel is növelve az ügyfélbizalmat. A kérdés az, hogy vállalkozásának mekkora bevételt jelenthet heti 1-2 új beteg, akit ezzel a módszerrel győzhet meg?

2. Nem használják a Google My Business  szolgáltatást

Egészségügyi marketing 2018

A Google Cégem szolgáltatással nem csak a Google Térképre lehet felkerülni, de a találati listában is kiemelt helyet lehet elérni hirdetés bevonása nélkül. Ez konyhanyelven annyit tesz, hogy ha valaki rákeres „magánklinika” keresőszóra, akkor a Google My Business szolgáltatást használó vállalkozást hozza ki a Google elsőként a találati lista jobb oldalán, fotóval és nyitvatartási idővel együtt. Ugye milyen egyértelmű, hogy ezt használni kell?

3. Nem használnak előjegyzési rendszert

A kényelem nem utolsó szempont, főleg amikor korán reggel az orvosnál kezd a beteg és hosszú órákon át betegen a váróteremben kell várakoznia, amíg sorra kerül. Ezt a szituációt és a türelmetlen betegeket ki lehet váltani egy egyszerű időpontfoglaló szolgáltatás segítségével, amivel a nap 24 órájában könnyen és egyszerűen be tudnak jelentkezni az adott magánklinikára az online platform segítségével. Ezzel is egy újabb versenyelőnyt lehet megteremteni a versenytársakkal szemben, mivel ez is azt sugallja, hogy valóban törődik az adott magánklinika az ügyfelei igényeivel.

Ha te is magánklinikával rendelkezel és szakmai tanácsra lenne szükséged, akkor keress minket bizalommal, mivel szakmai csapatunk áll rendelkezésedre. Folyamatosan monitorozzuk a marketinget érintő új lehetőségeket és segítünk abban, hogy ezt mihamarabb be tudd építeni a saját vállalkozásodba és versenyelőnyre tegyél szert a hasonló szférában mozgó magánklinikákkal szemben.

Van olyan referenciánk ahol 5 csillagos értékeléseink vannak csak:

Egészségügyi marketing eredmények 2018

 

Felkeltettük az érdeklődésedet?

Kérj visszahívást, vagy keress minket online. Üzenj nekünk, írd meg elképzeléseidet és találjuk meg közösen az ügyfeleidhez vezető utat!

360 marketing kapcsolatfelvételMessage Us

Iratkozzon fel hírlevelünkre

Kövessen minket

Feliratkozom hírlevélre